• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400012615053
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مقام انتظامی خبر داد:

بیش از ۳ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز در بیرجند کشف شد

بیش از ۳ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز در بیرجند کشف شد

ایسنا/خراسان جنوبی  فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموران انتظامی پاسگاه مرک این شهرستان در بازرسی از سه کامیون، ۳ هزار و ۸۴۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی این پاسگاه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها ۳ هزار و ۸۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۶۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز از پلمب سه واحد صنفی متخلف در شهرستان بیرجند به دلیل احتکار و گرانفروشی کالا خبر داد و گفت: سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار لوازم خانگی و گرانفروشی اقلام خوراکی از چند واحد صنفی در شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبارهای کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از ۲ واحد صنفی انواع لوازم خانگی احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همچنین در ادامه این عملیات یک واحد صنفی درخصوص گرانفروشی اقلام خوراکی پلمب شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: ماموران در این رابطه سه متهم را نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی نسب تصریح کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا همچنین گرانفروشی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی با سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha