• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400012615104
  • خبرنگار : 30054

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc

این روزها استفاده از کف‌پوش‌ها بیشتر دیده می‌شود و افراد ترجیح می‌دهند برای محیط‌های گوناگون از انواع مختلف کفپوش استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گامان تزئین جاوید، کفپوش پی وی سی یکی از انواع کف‌پوش‌هایی به حساب می‌آید که امروزه مورد توجه قرار گرفته است و محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر انواع دارد. اما این کفپوش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه این کفپوش را برای شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتی را در رابطه با قیمت کفپوش pvc در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کفپوش پی وی سی یا Polyvinyl chloride که به اختصار pvc شناخته می‌شود، از مواد پتروشیمی به دست آمده و باید متذکر شد این محصول از با ارزش‌ترین محصولات پتروشیمی به حساب می‌آید؛ چرا که ویژگی‌های بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است.

ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای کفپوش pvc

اولین ویژگی که می‌توان به آن اشاره داشت، هزینه مناسب است. اگر شما به دنبال یک کفپوش هستید که قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد، باید متذکر شد کفپوش پی وی سی بهترین انتخاب خواهد بود.

علاوه بر این موضوع، می‌توان به ویژگی‌های دیگری چون امکان نصب سریع و راحت، شرایط تمیز کردن مناسب، عایقی با کیفیت در برابر حرارت و صوت، مقاوم در برابر آسیب و سایش، کیفیت بالا و تنوع گوناگونی که دارد اشاره کرد.

مزیت‌هایی که استفاده از کفپوش پی وی سی به همراه دارد

همان‌طور که گفته شد، کفپوش های پی وی سی از جمله کفپوش هایی هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند و استفاده از آن‌ها مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد. از همین جهت مزیت‌های این مدل از کفپوش را توضیح خواهیم داد تا از آن‌ها مطلع شوید.

داشتن قابلیت شست‌وشو: کفپوش های پی وی سی ضد آب هستند، از همین جهت شما می‌توانید به راحتی این کفپوش ها را در صورت نیاز بشویید و نگرانی از بابت خراب شدن آن‌ها نداشته باشید.

مقاومت در برابر حرارت و اسید: در طراحی کفپوش های پی وی سی از روکشی استفاده شده که این روکش در برابر حرارت و اسید مقاوم است. همین موضوع سبب شده که کاربرد اصلی این کفپوش برای استفاده در محیط‌هایی چون بیمارستان، آشپزخانه و آزمایشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

برخوردار از آنتی باکتریال های گوناگون: در زمان طراحی و ساخت این کفپوش، از یک لایه یون نقره استفاده می‌شود که میکروب‌ها را از بین می‌برد؛ بنابراین در زمان استفاده از این کفپوش، دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ضد باکتری نیست.

دقت داشته باشید که موضوعاتی چون قدمت بالا کفپوش، آسیب‌دیدگی و یا خراش از این ویژگی کم نمی‌کنند و شما می‌توانید برای سال‌ها و در هر شرایطی از مزیت آنتی باکتریالی این کفپوش استفاده کنید.

قابلیت انعطاف‌پذیری بالا: شما می‌توانید از این مدل کفپوش در بسیاری از محیط‌ها با هر شکل و ساختاری استفاده کنید، زیرا کفپوش های پی وی سی انعطاف‌پذیری بالایی دارند و امکان استفاده از آن‌ها برای محیط‌های گوناگون فراهم شده است.

البته در رابطه با این کفپوش، عیبی نیز در نظر گرفته شده که آن را می‌توان نرم بودن بیش از حد کفپوش در نظر گرفت. این موضوع باعث می‌شود که رد پایه‌های مبل یا دیگر لوازم، روی کفپوش باقی بماند و مسلما چنین شرایطی خوشایند نخواهد بود.

از کفپوش PVC در چه محیط‌هایی استفاده می‌شود؟

پیش از آن که به این سوال پاسخ دهیم، باید برای بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که کفپوش های PVC مقاومت بالایی دارند و همین موضوع دلیلی محسوب می‌شود که در مکان‌های گوناگون از آن‌ها استفاده شود.

از مرسوم‌ترین محیط‌ها می‌توان به بخش‌های گوناگون منزل، از محیط آشپزخانه گرفته تا دیگر بخش‌ها اشاره کرد؛ اما از آنجایی که این کفپوش مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد، شاهد استفاده از آن‌ها در محیط‌های دیگر چون بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مغازه‌ها و ... هستیم. تعدادی از نمونه کارها را می توانید در وبسایت شرکت گامان تزئین جاوید مشاهده کنید.

البته توصیه‌ای برای شما در راستا استفاده از کفپوش های پی وی سی داریم و آن این است که این مدل از کفپوش را در محیطی که تابش خورشید دارد، قرار ندهید، زیرا نور خورشید می‌تواند در دراز مدت سبب از بین رفتن رنگ کفپوش شود که مسلما چنین موضوعی خوشایند نیست.

انواع کفپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری انصب می شود. با توجه به نوع کاربری می توان کفپوش مناسب را انتخاب کرد. کفپوش های فروشگاهی، نمایشگاهی، کفپوش اداری و سازمانی را دیده اید به لحاظ جنس و کیفیت تفاوت زیادی بین کفپوش ها وجود دارد.

دکوراتیوها در انتخاب کفپوش مناسب، حساسیت زیادی نشان می دهند. کف ساختمان از بزرگترین سطوح بعد از دیوارها به حساب می آید. هر گونه تغییری در این سطح روی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد توصیه ما برای چنین محیط‌هایی، استفاده از دیگر انواع کفپوش مانند موکت یا قالیچه است.

تنوع‌پذیری بالا

به احتمال زیاد موضوع تنوع پذیری بالا کفپوش پی وی سی، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این کفپوش به حساب می‌آید. با توجه به چنین مزیتی، شما می‌توانید برای هر محیطی و متناسب با سلیقه‌ای که دارید، کفپوشی را تهیه و استفاده کنید.

برای مثال شما می‌توانید از رنگ‌های روشن این محصول استفاده کنید و با این کار فضا را بازتر نشان دهید. دقت داشته باشید که اگر محیط مورد نظر شما کوچک است، از کفپوش تیره استفاده نکنید؛ زیرا این کار باعث کوچکتر دیده شدن محیط می‌شود. توصیه ما به شما برای چنین محیط‌هایی، انتخاب رنگ‌های در طیف کرم است.

جمع‌بندی

در این متن در رابطه با کفپوش پی وی سی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم و مزیت‌هایی که برای آن وجود داشت را گفتیم. اکنون شما می‌توانید برای محیطی که در نظر دارید این خرید را انجام دهید و به استفاده از این کفپوش بپردازید. شما می توانید برای خرید کفپوش pvc به این آدرس مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha