• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400012615227
  • خبرنگار : 71460

شکایت فداسیون فوتبال هند از پرسپولیس به دلیل انتشار پست حاشیه ساز

شکایت فداسیون فوتبال هند از پرسپولیس به دلیل انتشار پست حاشیه ساز

فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل هند، فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

بعد از پست حاشیه ساز اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در رابطه با سفر این تیم به هند، فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل پست توهین آمیز در شبکه های اجتماعی از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، در فصل قبل لیگ قهرمانان، کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر را به دلیل خوشحالی بعد از گل او که پیش از دیدار برابر پاختاکور نیز انجام داده بود،  با محرومیت 6 ماهه روبرو کرد و نکته عجیب این بار در حساب رسمی باشگاه پرسپولیس در ایستاگرام رخ داد و باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی درباره این موضوع خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۲

الان یسری میریزن این وسط داد میزنن که کار هوادارهای داخلی تیم‌های ایرانی دیگه بوده که در اینستاگرام پرسپولیس این پیغام رو نوشتن!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۹

حالا حالاها مونده تا یاد بگیریم که باید به تیم‌ها و فرهنگ‌های مختلف احترام بذاریم! توی فضای ایران هر جور که حرف بزنی همیشه یه صدا شنیده میشه! هر جور‌ هم که بخواهیم به دیگران و هم تیمی‌های خودمون ریچار بار می‌کنیم. ماشالا همه هم که توی فضای مجازی یه شاخی هستن برای خودشون. حالا با این طرز فکر نامتعارف، می‌خواهیم با دنیا مراوده و مسابقه داشته باشیم! نه بازی رو بلدیم، و نه قوانین رو می‌خواهیم یاد بگیریم، نه به صورت مودبانه رفتار می‌کنیم! پس، حالا حالاها باید بدویم تا یاد بگیریم. البته اگه مراودات اجتماعی و بین المللی رو بخواهیم یاد بگیریم! وگرنه که هیچ!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۶ ۱۹:۳۵

حالا اگه محرومشون کنن میشینن ننه من غریبم بازی در می آرن و به هزار چی متوسل میشن که منظور ما فلان چیز نبود و بهمان چیز بود و ما سال‌هاست تو خودمون این رو میگیم. حالا آل کثیر بی اطلاع بود از قوانین. صحفه رسمی باشگاه رو کدوم آدم... اداره می کنه؟! الان تیم‌های عربی عربها قبل از بازی با ما از فتح جلولا و قادسیه رجزخوانی کنند ما چی بهشون می‌گیم؟!