• جمعه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400012715348
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال؛

کامبک شاگردان توسل برای پیروزی کافی نبود

کامبک شاگردان توسل برای پیروزی کافی نبود

ایسنا/اصفهان تیم بازارهای روز کوثر اصفهان اولین ۳ امتیاز خود را در پلی آف ۴ تیم سقوط کننده لیگ برتر فوتسال، با کامبکی پرگل از باخت فرار کرد تا امتیاز این دیدار در اصفهان بین دو تیم تقسیم شود.

هفته دوم پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور  پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه با جدال حساس و دیدنی دو تیم بازارهای روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز در اصفهان پیگیری شد.

اسامی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان:

محمدنویدبخش، امید سیف اصفهانی، مجید کیانی، مسعود گیاهچیان، احسان جزینی، کامبیز گمرکی، رشید قلی پور، حمید کاهبنده، مسعود فلاحی، احسان فیروزپور، حمیدرضا یوسفی و احمدرضا نظری.

سرمربی: داوود توسل

اسامی تیم ایمان شیراز:

سلمان عزیزی، محمدرضا مرادیان مهرجو، احسان قاسم نژادیان، سیدمحسن عرب سعیدی، سیدعلیرضا موسوی بیدکی، محمدحسن باصری، مرتضی کشاورز، محمدرضا احمدی، امیر احمدپور، رسول آقازاده، علی عرب زاده و مسعود آستانه.

سرمربی: محسن نعمتی

به گزارش ایسنا، تیم های حاضر در این گروه خوب می دانند که برای بقا در لیگ برتر هر بازی برای آنها حکم بازی مرگ و زندگی است و باید با کمترین اشتباه به دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز باشند تا سرنوشتشان به اما و اگر در روز پایانی کشیده نشود. موضوعی که موجب شد شیرازی ها با شناختی که از بازارهای روز کوثر داشتند در همان ابتدای بازی ۲ مرتبه دروازه تیم اصفهانی را بازکنند، هر چند توسل گفته بود تیمش نسبت به دور مقدماتی تغییرات زیادی داشته به این راحتی به رقبا امتیاز نخواهند داد.

محمدرضا احمدی و مسعود آستانه ابتدا برای ایمان شیراز گلزنی کردند و در ادامه مسعود فلاحی یکی از دو گل را جبران کرد، علی عرب زاده بازیکن گل سوم را وارد دروازه بازارهای روز کوثر کرد تا یک بار دیگر فاصله دو تیم به عدد دو برسد، شاگردان توسل که نمی خواستند در اولین بازی خود در این مرحله به راحتی به حریف خود امتیاز بدهند با دو گل کامبیز گمرکی به بازی بازگشتند و کار به تساوی ۳ بر۳ رسید و امتیاز این دیدار بین دو تیم تقسیم شد.

داور برای رضایت دو تیم سوت می زد

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز پس از تساوی ۳ بر۳ تیمش مقابل بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: داوران این بازی قضاوت خوبی نداشتند و برای راضی نگه داشتن دو تیم سوت زدند و چند پنالتی را برای دو تیم نگرفتند.

محسن نعمتی اظهار کرد: تیم بازارهای روز کوثر را به خوبی می شناختیم، اما تیم ما از نظر نفراتی کم داشت. تیم ما ۸ بازیکن دارد و بازیکن مصدوم هم روی نیمکت داشتیم، در مقابل تیم اصفهان یک ماه است که خوب تمرین می کند و در این بازی نیز خوب بازی کرد.

وی افزود: متاسفانه داور برای هر دو تیم قوانین را زیر پا گذاشت، دو پنالتی برای ما و یک پنالتی برای اصفهان نگرفت و به گونه ای سوت می زد که دو تیم راضی باشند.

سرمربی تیم ایمان شیراز، اضافه کرد: بازی بسیار خوبی بود و گرفتن ۱ امتیاز از آن هم مهم است به خصوص برای تیم ما که بعد از بازی با شهروند سازی یک هفته تمرین نداشتیم و فقط روز گذشته جمع شدیم تا به این بازی برسیم. خود را برای بازی مقابل اهورا بهبهان آماده خواهیم کرد.

نعمتی در خصوص داوری گفت: فردی از جایگاه ویژه به گلر ما فحاشی کرد و نیکمت ما اعتراض کرد، زیرا افرادی که در این جایگاه می نشینند افراد عادی نیستند و اعتراض ما برای همین بود و در چند صحنه نیز داور می توانست پنالتی بگیرد و فیلم آن هم موجود است.

وی خاطر نشان کرد: در شیراز زیاد به فوتسال اهمیت نمی دهند و می گویند بخش خصوصی به صورت کامل باید حمایت و هزینه کند و توانی که گذاشتند به اندازه ای نیست که بتوانیم در سطح بهتری قرار بگیریم.

۵۰ روز از جو مسابقات دور بودیم

همچنین سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: تیم ایمان شیراز در کنار دفاع خوبی که داشتند، حرکات اضافی و هیاهوی کاذب هم در بازی ایجاد کردند و وقفه هایی که به وجود آمد تیمش را از رسیدن به هدف دور کرد.

داوودتوسل اظهارکرد: تیم ایمان شیراز با این تساوی به یک امتیاز بسیار با ارزش رسید. تیم ما حدود ۵۰ روز از بازی ها دور بود و دوباره به فضای مسابقات بازگشت.

وی افزود: از فضا و جو مسابقات دور بودن، استرس و فشار خاصی به بازیکنان و تیم وارد می کند، برای رسیدن به هماهنگی در جریان بازی نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، اضافه کرد: مسئولیت این نتیجه با شخص من است و به تیم حریف تبریک می گویم، چرا که خوب دفاع کردند و تنها باید حرکات اضافی که دارند را کنار بگذارند و این تیم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

توسل در خصوص توقف های بازی که به دلیل مصدومیت های پی در پی دروازه بان ایمان ایجاد شد، گفت: احمدپور از دروازه بانان خوب کشور است و شاید باید به او حق بدهیم، چرا که این تیم باید با دارایی که داشت بازی می کرد و طبیعی است که می خواستند بازی را از سرعت و جوی که داشت بیندازند، اگر داور می توانست بازی و برخوردها را بهتر مدیریت کند شاید بهتر بود، چرا که داور سوت های خوبی زد و نزدیک به صحنه ها بود، اما مدیریتی که باید داشته باشد را نداشت.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل شهروند ساری اظهارکرد: این بازی در زمین حریف است و تیم شهروند ساری از تیم های با اصالت و ریشه دار است. امیدوارم بتوانیم خود را  برای این دیدار آماده کنیم، به طور قطع جنگندگی خود را خواهیم داشت و این تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha