• جمعه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400012715394
  • خبرنگار : 50428

رئیس ورزش و جوانان مشکین‌شهر خبرداد؛

عدم دریافت اجاره سالن‌های مشکین‌شهر به دلیل تعطیلی کرونا

عدم دریافت اجاره سالن‌های مشکین‌شهر به دلیل تعطیلی کرونا

ایسنا/اردبیل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین‌شهر گفت: این اداره نسبت به معافیت حق اجاره سالن‌های دولتی طبق ماده 88 در زمان تعطیلی کرونا طی مدت 6 ماه سال 99 هیچ‌گونه مبلغی از مستأجرین سالن‌های ورزشی شهرستان به‌عنوان اجاره‌بها دریافت نکرده و برای مابقی اجاره تا 80 درصد تخفیف دادیم.


منوچهر برمکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیش از 60 باشگاه ورزشی خصوصی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که بیشتر آنها در اماکن استیجاری مشغول فعالیت بوده و در مدت تعطیلی ناچار به پرداخت اجاره‌بهای مکان‌های در اختیار خود بوده‌اند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تعداد فعال ورزشی شهرستان مشکین‌شهر تسهیلات کرونایی دریافت کرده‌اند، افزود: اقدام برای دریافت تسهیلات کرونایی در سایت معرفی شده از طرف اداره ورزش و جوانان استان انجام شده و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده دو تا از باشگاه داران که دارای پروانه فعالیت ورزشی بودند در این زمینه اقدام کردند که یکی از آنها مبلغ 64 میلیون تومان دریافت کرده و از دریافتی باشگاه دیگر هیچ‌گونه گزارشی به اداره ورزش شهرستان ارائه نشده است.


رئیس اداره ورزش و جوانان مشکین‌شهر با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به چندین باشگاه ورزشی در طول ایام کرونا تذکر شفاهی و کتبی دادیم، تأکید کرد: کرونا باعث شد تا بسیاری از ورزشکاران از ورود به سالن و فضاهای ورزشی منع و باشگاه‌ها هم از این شرایط متضرر شوند.
برمکی شیوع و تأثیرات کرونا بر فعالیت‌های ورزشی را منفی و مخرب برشمرد و اضافه کرد: کرونا باعث متوقف شدن بسیاری از مسابقات در سطوح مختلف در کشور و حتی سراسر جهان شد.


وی با بیان اینکه بیشتر از یک سال است که ویروس کووید ۱۹ باعث تعطیلی غالب فعالیت‌های انسانی در سطح اجتماع شده است، ادامه داد: از مهم‌ترین این فعالیت‌ها؛ رقابت‌های ورزشی، سالن‌های ورزشی و محل برگزاری مسابقات مختلف ملی و باشگاهی است و در این مدت ورزشکاران تیم‌های ملی و باشگاهی مجبور به اعمال قرنطینه شدند اما به دلیل اینکه باید همواره خود را در بهترین شرایط بدنی نگه دارند و از طرفی تمرین‌های آنان در ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تعطیل شده است، مجبور شده‌اند برای آماده‌سازی خود تمرین‌ها را در خانه و به‌صورت انفرادی انجام دهند تا به‌محض کاهش شیوع ویروس کرونا توانایی رقابت با رقیبان خود داشته باشند و دچار افت بدنی نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha