• جمعه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400012715507
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد

شرکت بیش از ۵۰۰ فرهنگی مازندران در اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند

شرکت بیش از ۵۰۰ فرهنگی مازندران در اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند

ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از شرکت بیش از ۵۰۰ فرهنگی استان مازندران در جشنواره ملی معلمان هنرمند خبر داده و گفت: در نظر داریم تا جشنواره استانی معلمان هنرمند را در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

محمد شعبانی از برگزاری اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از فرهنگیان هنرمند مازندران در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به ابتکار اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و همکاری اداره ‌کل آموزش و پرورش استان فارس در برگزاری این جشنواره، افزود: این جشنواره در دو محور فرهنگی و هنری و ۶ شاخه آفرینش های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی برگزار می‌شود، آثار داوطلبان از طریق سامانه همگام بارگذاری شده و نتیجه نهایی همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران جریان‌سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان و ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرده و تصریح کرد: شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء دانش، بینش و مهارت‌های آنان و استفاده از ظرفیت معلمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت‌های تربیتی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

شعبانی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این جشنواره را معلمان شاغل، کارشناسان اداری، مدیران، معاونان، مربیان، مشاوران و معلمان مدارس غیر دولتی تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری اختتامیه کشوری این جشنواره که در اردیبهشت امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد، قصد داریم جشنواره استانی معلمان هنرمند را در تیرماه ۱۴۰۰برگزار و از برترین‌های استانی این جشنواره تقدیر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha