• جمعه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400012715547
  • خبرنگار : 50189

فرماندار کرمان آخرین جزئیات و خسارت سیل شهداد را تشریح کرد

فرماندار کرمان آخرین جزئیات و خسارت سیل شهداد را تشریح کرد

ایسنا/کرمان فرماندار کرمان خسارات سیل روز گذشته، به بخش شهداد را تشریح کرد.

"علی بابایی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در مورد میزان خسارت سیل عصر روز گذشته 26 فروردین به بخش شهداد گفت: بارش های رگباری روز گذشته باعث وقوع سیل در روستای پشوئیه از توابع بخش شهداد شد.

وی با اشاره به خسارات وارده به این روستا اظهار کرد: متاسفانه دو خودروی گردشگرانی که در مسیر سیل قرار داشتند، تحت تاثیر سیل قرار گرفته و مشکلاتی برای سرنشینان این دو خودرو پیش آمده، ضمن آنکه جاده ای که در آن قرار داشتند را نیز سیل تخریب کرده بود.

فرماندار کرمان ادامه داد: با توجه به مسدود بودن مسیر و مصدومیت دو نفر از این گردشگران لذا با کمک بالگرد هلال احمر، به آنها امداد رسانی شد. ضمن اینکه عصر دیروز آب معدنی، پتو، موکت و مواد غذایی مورد نیاز ساکنین این روستا ارسال شده است.

وی از قطع شدن آب و برق این روستا براثر طغیان رودخانه خبر داد و بیان کرد: تلاش هایی از شب گذشته برای اتصال برق این روستا صورت گرفت و اکنون برق روستا وصل شده است.

بابایی با اشاره به اینکه علاوه بر آب معدنی هایی که روز گذشته به این روستا برده شده از امروز تانکر آبرسانی نیز برای تامین آب شرب اهالی روستای پشوئیه در آنجا مستقر است، تصریح کرد:3000 متر از خط لوله اّب این روستا در این سیل آسیب دیده و اکنون اداره آب روستایی شهرستان کرمان لوله مورد نیاز را تهیه کرده و در حال حمل آنها و انجام لوله گذاری هستند.

وی با اشاره به حضور نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و بسیج، بخشدار و ... از صبح امروز در روستا در راستای خدمت رسانی، اظهار کرد: از 37 واحد مسکونی این روستا 9 مورد آن تحت تاثیر گل و لای سیل قرار گرفته اند که نیروهای بسیج، هلال احمر و ... در حال کمک به اهالی این خانه ها هستند.

فرماندار کرمان از اعزام کارشناسان برای برآورد میزان خسارات سیل به روستای پشوئیه خبر داد و عنوان کرد: کانال آب روستا نیز دچار خسارت شده که نیروهای جهادکشاورزی شهرستان و بسیج در حال تعمیر این کانال هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha