• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400012816127
  • خبرنگار : 50300

حمایت از دانشجویان در رویداد ملی "ره‌نشان"

حمایت از دانشجویان در رویداد ملی "ره‌نشان"

ایسنا/خوزستان رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد ملی "ره‌نشان"، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان و به نوعی وارد کردن آن‌ها در حوزه صنایع است، گفت: این ارتباط باعث کمک به افزایش مناسبات میان صنعت، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی می‌شود و علاوه بر این، برگزیدگان می‌توانند از امکانات و ظرفیت بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

علی‌حسین صابری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد ملی ره‌نشان سالانه توسط بنیاد ملی نخبگان در پنج حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمندسازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساز و کار این رویداد ملی، افزود: شرکت‌های کوچک و بزرگ، مسائل و نیازهای خود را پیرامون محصولاتی که تولید می‌کنند، بیان می‌کنند و درصورتی که امکان ساخت قطعات مورد نیاز را نداشته باشند، نیاز خود را مطرح کرده و از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برای ساخت تجهیزات موردنیاز استفاده می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان با شرکت‌ها و صنایع ارتباط برقرار می‌کند تا نیازهای آن‌ها را شناسایی کند، تصریح کرد: سه مرحله این رویداد ملی مجازی است و دانشجویان و فناوران از هر جای کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. در ابتدا دانشجویان با این رویداد آشنا می‌شوند، سپس مراحل طراحی، ساخت و اجرا، طی می‌شوند و در نهایت از بین شرکت‌کنندگان چند نفر به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی می‌شوند.

صابری با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان جایزه‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته، گفت: هدف از برگزاری رویداد ملی ره‌نشان، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان و به نوعی وارد کردن آن‌ها در حوزه صنایع است. این ارتباط باعث کمک به افزایش مناسبات میان صنعت، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی می‌شود. علاوه بر این برگزیدگان می‌توانند از امکانات و ظرفیت بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha