• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400012816423
  • خبرنگار : 30054

خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی

خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی

مدیرنس یکی از حرفه ای ترین نمایشگاه های آنلاین تجهیزات و ملزومات پزشکی در ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدیرنس،  به عنوان مرجع، تجهیزات پزشکی خریداران و فروشندگان را از سراسر این منطقه به هم متصل می کند. خرید ارزان تجهیزات پزشکی بستگی به این دارد که شما کالا را از دست چندم می خرید!

عمده افراد سعی می کنند که کالای پزشکی را از فروشنده اصلی و یا حداقل از نماینده اصلی او بخرند، ولی چقدر در این کار موفق هستند؟! خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی حتی برای حرفه ای های بازار هم چالش بزرگی تلقی می شود. تا به حال شده بخواهید یک وسیله پزشکی بخرید و دنبال این باشید که کدام شرکت ها این وسیله را دارند؟ از کجا می توانم تهیه کنم؟ شرکت نماینده رسمی در شهر من دارد یا خیر؟ مزایا و معایب هر کالا چیست؟ راهنمای خریدی وجود دارد یا خیر؟ و ده ها سوال از این دست که در ذهن خریدار می چرخد.

من یک مهندس پزشک بیمارستان هستم و در این مطلب سعی دارم یک راه حل مناسب برای پاسخ به تمامی دغدغه های شما، صرف نظر از اینکه شما به دنبال یک کالای تخصصی تجهیزات پزشکی هستید یا به دنبال کالای عمومی پزشکی میگردید، ارائه کنم.

استعلام تجهیزات پزشکی چگونه است؟

فرقی نمی کند که شما پزشک، مهندس پزشک یا متخصص تجهیزات پزشکی در بیمارستان باشید و یا یک فرد معمولی که تجربه ای در این زمینه ندارد؛ وقتی به دنبال یک کالای پزشکی برای خرید می گردید اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد این است که این محصول را کدامیک از شرکت های تجهیزات پزشکی تولید یا وارد می کنند؟ آیا محصول مورد نظر نمونه ساخت داخل دارد یا خیر؟ و نهایتا از کجا بخرم به صرفه تر است.

ما در بیمارستان برای اینکه فروشنده اصلی یک کالا را پیدا کنیم و مطمئن شویم که این کالا مجوز وزارت بهداشت دارد یا خیر، باید به سامانه های استعلام اداره کل تجهیزات پزشکی مراجعه کنیم و در آنجا جستجو کنیم که مشکلات خاص خودش را دارد، پیچیده بودن، کند بودن سرعت سامانه و تودرتو بودن مهمترین مسائلی است که کار با این سیستم را سخت می کند و من همیشه در اینترنت به دنبال راه حل جایگزینی میگشتم تا این مشکلات را دور بزنم، ولی چاره ای نداشتیم راه حلی وجود نداشت، تا اینکه من با وب سایت مدیرنس، مرجع و نمایشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی آشنا شدم، وب سایتی که به دنبال واسطه گری در خرید و فروش تجهیزات پزشکی نیست و نقش یک مشاور را برای شما ایفا میکند.

این وب سایت سعی کرده تا تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی و محصولاتشان را از سراسر ایران دورهم گرد آورد، تا خریداران به صورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنند. بخش مورد علاقه من، قسمت کاتالوگ های محصولات پزشکی است که به راحتی میتوانید کاتالوگ محصول مورد نظر خودتان را ورق بزنید و مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

درخواست پیش فاکتور تجهیزات پزشکی

در نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیرنس شما به راحتی می توانید تجهیزات پزشکی مورد نظر خود را جستجو کنید، تامین کنندگان آن کالا را بیابید، مشخصات کالاهای پزشکی را باهم مقایسه کنید و مستقیما با شرکت تماس بگیرید. این سایت شما را به صورت مستقیم به فروشنده اصلی یا نماینده ایشان متصل میکند و شما به راحتی میتوانید از فروشنده اصلی درخواست پیش فاکتور نمایید.

بررسی مجوز تجهیزات پزشکی

نکته جالبی که در مشخصات کالاها در این وب سایت وجود دارد این است که در مورد مجوز اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز اطلاعات دارد و شما می توانید مطمئن شوید که آیا این کالا مجوز واردات، مجوز تولید و یا مجوز توزیع دارد یا خیر! برای برخی از کالاها که نیاز به مجوز ندارند نیز راهنما وجود دارد.

 مدیرنس خودش فروشنده نیست ولی به شما کمک می کند تا تجهیزات پزشکی را ارزان تر، مطمئن تر و دست اول بخرید. علاوه بر این آموزش های مختلفی از راهنمای خرید گرفته تا نمونه سوالات مسئولین فنی در این وب سایت وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

خرید کالای پزشکی کاری تخصصی بوده و نیاز به تجربه، دانش فنی و مشاوره دارد. در همین راستا، شما می توانید راهنمای خرید تجهیزات پزشکی را در مدیرنس مطالعه کنید و همان ویژگی ها را در زمان مذاکره با فروشنده مد نظر داشته باشید. این وب سایت سعی کرده تا به روزترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی را تولید نماید. این راهنماها را میتوانید از بخش آموزش در مدیرنس پیدا کنید.

راهنمای اعتباربخشی بیمارستانی

اگر مسئول فنی بیمارستان یا شرکت تجهیزات پزشکی تولید کننده، واردکننده یا توزیع کننده هستید، مدیرنس به شما کمک میکند. حتما می پرسید چطور؟

ببینید برای مثال: ما در بیمارستان همیشه با بحث اعتبار بخشی مشکل داشتیم و در زمان اعتبار بخشی در کش و قوس پیدا کردن آموزش سنج ها در کانال های تلگرامی بودیم (مشکلات فیلترینگ تلگرام و غیره بماند)، اما حالا در قسمت راهنمای اعتبار بخشی در مدیرنس به راحتی می توانیم به این منابع دسترسی داشته باشیم.

دسترسی آسان به استانداردهای تجهیزات پزشکی

یا مثلا فرض کنید مسئول فنی یک شرکت تولید کننده یا واردکننده برای بخش تحقیق و توسعه به دنبال استانداردهای مرتبط با محصولات پزشکی خود است، جستجو در اینترنت بسیار زمان بر و خسته کننده است از این رو، مدیرنس استانداردهای تجهیزات پزشکی را به صورت آرشیو گردآوری نموده است و کاربر میتواند با یک جستجوی ساده به استاندارد کالای پزشکی مورد نظر خود برسد، خلاصه آن را مطالعه کنید و در صورت تمایل آن را دانلود نماید.

دسترسی آسان  و رایگان به نمونه سوالات مسئول فنی

بخش دیگری که در سایت مدیرنس توجه من را جلب کرد و جالب دیدم که در این مقاله به آن بپردازم، پرداختن به سوالات مسئول فنی بود. در این بخش سوالات مسئولین فنی تولید، واردات، توزیع کنندگان و مراکز درمانی قرار دارد و کاربران میتوانند بخشی از سوالات را مطالعه کنند و در صورت نیاز آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کنند. شایان ذکر است که اکثر گروه های تلگرامی و وب سایت ها برای دانلود این نمونه سوالات تقاضای وجه میکنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha