• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400013017433
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تشریح کرد

عوامل موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای

عوامل موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم یک برنامه مدون برای رفع مشکلات محورهای مواصلاتی این استان کرد و از وجود نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی به عنوان عواملی موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای نام برد.

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان اظهار کرد: گزارش هایی که توسط دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات راه ها و جاده های استان ارائه می شود باید تجزیه و تحلیل شود.
وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط کارهای بسیاری را برای کاهش تصادفات انجام دادند افزود: باید در این زمینه برنامه مدون و نگاه ویژه تری داشته باشیم.
فخری تکمیل نبودن دوربین های جاده ای استان را یکی از مهمترین مشکلات این بخش دانست و گفت: باید هر چه سریعتر دوربین های نظارتی در طول محورهای استان تکمیل شوند.
وی با تاکید بر اینکه جاده های استان سمنان استاندارد لازم را ندارند افزود:سه شاخص،راه،خودرو و راننده نقش بسزایی در تصادف دارند.
معاون عمرانی استانداری سمنان گفت:باید برای آزمون رانندگی سخت گیری کرد تا راننده تسلط کامل را برای رانندگی داشته باشد.
فخری در ادامه از وجود 59 نقطه حادثه خیز در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه مشکلات 35 نقطه رفع شده است و انشالله به زودی مشکلات دیگر نقاط نیز بر طرف خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مواردی که در جلسه شورای تأمین مطرح شده است باید پیگیری و گزارش آن به طور کامل ارائه شود.

شهرداری ها باید برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از شهرداری های استان خواست: برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنند.

 فخری با بیان اینکه شهرداری ها باید برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات برنامه مدون داشته باشند اضافه کرد: مشکلات قریب به ۷۰ درصد از نقاط حادثه خیز این استان رفع شده است .
وی با تاکید براینکه یکی از مباحث مهم شهرداری ها و مدیریت شهری حفظ جان مردم است افزود: در جلسه بعدی باید گزارشی از مشکلات نقاط حادثه خیز که تا کنون برطرف نشده ارائه شود.
فخری بر نقش رسانه ملی و دیگر رسانه ها در فرهنگسازی تاکید و خواستار توجه جدی اصحاب رسانه به منظور تلاش در عرصه فرهنگسازی در خصوص فرهنگ ترافیک از سوی آحاد جامعه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha