• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400013017634
  • منبع : روابط عمومی برنامه

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی از فرماندهان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و جانشین فرماندهی سپاه قدس که دوران حیاتش سرشار از مجاهدت و تحکیم پایه‌های امنیتی و دفاعی کشور بود، موجب تأسف و تألم همگان گردید و بار دیگر غمی سنگین را بر دل‌های عاشق حرم آل الله و مجاهدان راه خدا نشاند.

مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیز سفر کرده در طول هشت سال دفاع مقدس از آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی تا پایان روزهای نبرد، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات‌الصالحات آن سردار گران‌قدر ثبت و ضبط شده است. تلاش بی‌وقفه این سردار پرتوان و اخلاق مدار پس از دفاع مقدس نیز در صحنه‌های مختلف ادامه یافت و منشأ اثرات فراوانی گردید. او در سمت فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، جانشینی فرمانده کل سپاه پاسداران و جانشینی فرمانده نیروی قدس یک پاسدار همیشه آماده جان‌فشانی و در صحنه بود.

سردار حجازی با شوق شهادت و در پی جلب رضایت حق‌تعالی، پیوسته در تلاش و مجاهدت بود و در دفاع از مکتب متعالی اسلام ناب محمدی (ص)، به‌ویژه در همراهی و همرزمی با سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لحظه‌ای از پای ننشست و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهادت آن فرمانده جانباز را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران، نیروی قدس، خانواده مکرم، همرزمان و فرماندهان دفاع مقدس تبریک و تسلیت می‌گوید، ان‌شاءالله خداوند متعال روح پاکش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha