• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400013018324
  • خبرنگار : 50176

رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم‌آباد:

اولویت شورای وحدت، حمایت از حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات است

اولویت شورای وحدت، حمایت از حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات است

ایسنا/لرستان رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم‌آباد گفت: اولویت شورای وحدت حمایت از حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

ناصر سپهوند امروز ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران افزود: شورای وحدت تاکنون با همه کاندیداهای انقلابی دیدار داشته و برنامه‌های آنها را شنیده است و اگر حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات منتفی شود به گزینه بعدی فکر خواهد کرد.

وی ادامه داد:در حال حاضر اولویت با حمایت از حضور آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

سپهوند اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارز در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی نیروهای انقلاب و با دعوت از همه احزاب و جریان‌های انقلابی و اصولگرا تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ۴۰ حزب در ۳ جبهه پیروان امام رهبری، پیشرفت و عدالت و ایستادگی شورای وحدت را تشکیل می‌دهند.

سپهوند گفت: نمایندگان جامعه روحانیت در استان ۳ نفر، بلوک‌های حزبی که همان تشکل‌های جریان ۳ جبهه هستند نیز ۳ نفر و نمایندگان اقشار نیز ۶ نفر که در مجموع ۱۲ نفر شورای وحدت استان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در ذیل این شورا، ۲ هیأت اجرایی تشکیل شد عنوان کرد: هیأت اجرایی در امر انتخابات ریاست جمهوری و هیأت اجرایی در امر انتخابات شوراها شکل گرفتند.

رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت خرم‌آباد با اشاره به حضور ۳ جبهه یاد شده در هیأت اجرایی گفت: علاوه بر آن، نماینده هیأت های مذهبی، نماینده دانشگاهیان، نماینده جوانان و نماینده بانوان نیز در هیأت اجرایی شورا حضور دارند.

سپهوند بیان کرد: شورای وحدت در انتخابات شورای شهر هم با برنامه ورود می‌کند و از بین افراد انقلابی، دست پاک و چشم پاک بر اساس شاخص‌های مطرح شده شورا یک لیست را انتخاب و به مردم معرفی خواهد کرد.

رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه برای حضور افراد به‌صورت تخصصی در شورا ۲۱ کمیته شکل گرفته است تصریح کرد: این کمیته‌ها شامل، کمیته جوانان، کارمندان، فرهنگیان، کشاورزی، پزشکان، مدیران، اساتید، ایثارگران، دانشجویان، اصناف، هیأت مذهبی، روحانیت، ورزشکاران، نمایندگان ادوار مجلس، تشکل‌های مردم‌نهاد، رسانه، صنعتگران، هنرمندان، بانوان، مهندسین و نخبگان است.

سپهوند در پایان گفت: از همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی که دل در گرو پیشرفت انقلاب و رفاه مردم دارند دعوت می‌کنیم ما را یاری کنند و قطعاً از ظرفیت این تشکل‌ها در همه ارکان هیأت اجرایی شهرستان خرم‌آباد بهره خواهیم برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha