• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400013118396
  • خبرنگار : 50182

31 هزار "تماس" با بوی اختلاف و ترس!

31 هزار "تماس" با بوی اختلاف و ترس!

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری بیش از 31 هزار تماس با سامانه "صدای مشاور" در استان طی سال گذشته خبر داد.

فرحناز محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه "صدای مشاور" جهت ارائه مشاوره رایگان به افراد، گفت: این سامانه با داشتن کارشناسان مجرب روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف به افراد تماس گیرنده مشاوره می دهد.

وی افزود: سال گذشته 31 هزار و 90 تماس با این سامانه برقرار شد که بیشترین این تماس ها مربوط به اختلالات اضطرابی و ترس ناشی از کرونا بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مجموع تماس های گرفته شده، 2815 تماس با موضوع ترس و اضطراب ناشی از کرونا بوده است.

محمدی گفت: اختلافات زناشویی، مشکلات بین فردی، اختلالات روانی مانند ترس و اضطراب و اعتیاد هم به ترتیب از دیگر عمده ترین محورهای تماس های افراد بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 14 کارشناس ارشد و دکترای مشاوره و روانشناسی در این سامانه در سه شیفت کاری فعالیت دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: تا پیش از کرونا ساعت کار این مرکز هشت صبح تا 19 بعدازظهر بود، اما در دوران شیوع کرونا از سال گذشته ساعت کار این سامانه افزایش یافته و از هشت صبح تا 24 شب ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: تمامی تماس های گرفته شده با این سامانه رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای تماس گیرندگان ندارد.

محمدی خاطرنشان کرد: افراد می توانند همه روزه در ساعات یاد شده در زمینه های مختلف تحصیلی، ازدواج، طلاق، افکار خودکشی ودیگر مشکلات خانوادگی و روانشناختی با سامانه "صدای مشاور" با شماره تماس 1480 تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.