• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400013118426

دبیر هیات شمشیربازی خراسان رضوی:

کرونا در برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی وقفه ایجاد کرده‌است

کرونا در برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی وقفه ایجاد کرده‌است

ایسنا/خراسان رضوی رامین سرشوری گفت: برنامه‌ریزی‌های متعددی برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته‌ایم، اما فعلا به خاطر گسترش شیوع کرونا و وضعیت خاص استان خراسان رضوی، اجرای برنامه‌ها متوقف شده‌است.

طی حکمی از سوی علی یعقوبیان، رییس هیات شمشیربازی خراسان رضوی، رامین سقا سرشوری به عنوان دبیر جدید هیات منصوب شد. در همین رابطه رامین سقا سرشوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص فعالیتش در عرصه شمشیربازی اظهار کرد: ۱۵ سال است که به صورت حرفه‌ای در شمشیربازی فعالیت می‌کنم. مدال طلای نوجوانان کشور را در سال ۸۶ کسب کردم و به عضویت تیم خراسان رضوی در رده های مختلف سنی درآمدم. ۳ سال عضو تیم ملی بودم و مربی‌گری درجه دو کشوری را اخذ نموده‌ام. در مسابقات انتخابی المپیک نیز حضور داشته‌ام.

وی افزود: با اعتماد یعقوبیان، رییس هیات شمشیربازی خراسان رضوی به عنوان دبیر هیات آغاز به کار کرده‌ام. فضای شمشیربازی خوشبختانه با حضور یعقوبیان به عنوان رییس هیات در خراسان رضوی بهبود یافته و اقبال عمومی در رده‌های سنی پایه افزایش یافته‌است. امیدوارم بتوانیم در سال ۱۴۰۰ علاوه بر کسب مدال‌های رنگارنگ در سطح کشوری و عرصه‌های بین‌المللی، به خوبی به استعدادیابی بپردازیم، زیرا خراسان رضوی از استعداد بالایی در این رشته ورزشی برخوردار است.

سرشوری با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی در مشهد گفت: خراسان رضوی میزبان تعداد قابل توجهی از اردوهای تیم ملی بوده‌است و این موضوع انگیزه شمشیربازان خراسانی را افزایش داده است. مربیان خراسان رضوی در سطح کشور از تجربه بالایی برخوردارند و از نظر فنی کمبودی در استان احساس نمی‌شود.  

وی در خصوص برنامه‌های هیات در فضای کرونایی فعلی تصریح کرد: کرونا متاسفانه اجازه برگزاری مسابقات کشوری و استانی را از ما گرفته، اما امیدواریم بتوانیم پس از کاهش شیوع کرونا و با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته را اجرایی کنیم. خوشبختانه با وجود شرایط خاص کرونایی شمشیربازان خراسان رضوی از آمادگی خوبی برخوردارند.

دبیر هیات شمشیربازی خراسان رضوی با اشاره به در دسترس بودن وسایل مورد نیاز این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: از نظر تجهیزاتی که در اختیار خراسان رضوی قرار دارد، با وجود کمبودی که در کشور وجود دارد و افزایش قیمتی که این تجهیزات داشته، اما هیات شمشیربازی خراسان رضوی سعی دارد در رده‌های پایه فضا را برای حضور علاقه‌مندان فراهم کند و بسیاری از این وسایل را حتی بعضا به صورت رایگان در اختیار شمشیربازان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha