• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400013118519
  • خبرنگار : 71628

سفیر آمریکا در سازمان ملل: به برجام باز می‌گردیم اگر ...

سفیر آمریکا در سازمان ملل: به برجام باز می‌گردیم اگر ...

سفیر آمریکا در سازمان ملل در یکی سخنرانی به بیان مواضع دولت آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران و احیای توافق هسته‌ای پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه گفت که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد و در عین حال برای مقابله با آنچه تهدیدهای ناشی از رفتار خصومت آمیز ایران خوانده شده است، فعالیت می کند. 
گرینفیلد که عالی رتبه ترین مقام دولت بایدن بود که در کنفرانس سالانه لابی صهیونیستی  «جی استریت» سخنرانی می کرد، گفت که دولت بایدن این هدف مشترک با رژیم صهیونیستی را دارد که هیچ گاه به ایران اجازه ندهد به تسلیحات هسته ای دست پیدا کند اما قصد دارد از طریق دیپلماسی به این مقصود برسد. 
او درباره موضع دولت آمریکا در زمینه برجام(توافق هسته ای) گفت: ما اگر ایران به پایبندی کامل به تعهدات هسته ای اش بازگردد، آماده بازگشت به توافق هستیم. همان طور که با مشارکت‌مان در مذاکرات ادامه دار وین نشان دادیم، در حال همکاری با شرکای بین‌المللی هستیم تا ببینیم آیا چنین چیزی امکان پذیر هست یا نه. 
به گزارش ایسنا، اظهارات این مقام آمریکایی درباره هدف مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر ایران در حالی مطرح می‌شود که مقام معظم رهبری در فتوایی تولید، نگه داری و به کارگیری تسلیحات اتمی را حرام اعلام کرده اند و طبق این فتوا، مقامات ایران گفته اند که برنامه هسته ای ایران، تنها اهداف صلح آمیز را دنبال می کند. 
اظهارات گرینفیلد پیرامون مذاکرات وین نیز در حالی مطرح می شود که ایران خواستار لغو تمامی تحریم های آمریکاست تا پس از راستی آزمایی آن ها،  اقدامات جبرانی اش را که پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای در سال ۲۰۱۸ انجام داد و شامل کاهش تعهدات داوطلبانه هسته ای اش می شد را به حالت قبلی بازگرداند. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۱:۲۶

اگر نداریم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۵:۱۱

امریکا فقط داره وقت میخره و اقتصاد کشورمونو معطل نگه میداره....

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۶:۵۳

آمریکا غلط زیادی کرده وسفیرش هم فکر ها ی بیجا موش کثیف

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۲

خوب داره پیش میره اگه خدا بخواد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۲:۲۴

کاملا درسته

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۲:۵۳

درسته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۰:۱۵

آمریکاب دنبال سود ومنافع خودش می باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۴۷

اگربعضیها بگذارند وحرفهای صدتا یهقاض نزنند بگذارند وزیر خارجه کارش را انجام دهد خه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۵:۳۵

خداوند در قرآن کریم فرموند کافران را به دوستی نگیرید

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۶:۲۸

خاک تو سر کسانی که از آمریکا میترسن

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۶:۴۹

غلط زیادی می‌کنه آمریکا خر خودتی موش کثیف

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۷:۴۹

توروخدا‌اگر‌‌بردارین‌زودتر‌توافق‌کنین‌که‌مردم‌ایران‌‌بیچاره‌شدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۷:۵۶

تنها راه بی اثر کردن تحریمها با اصلاحات اقتصادی داخلی (بانکی ،مالیاتی،گمرکی،صنعتی،کشاورزی و....)می باشد و بس اگر منافع شخصی مافیای قدرت و ثروت اجازه دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۸:۰۱

سخنان رهبر عزیز مان را فراموش نکنید. لطفا.اهالی تیم مذاکره کنند ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۸:۰۴

به آمریکای خبیث نمیشوذ اعتماد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۹:۵۱

بابا اورانیوم 100درصد تولید کنید وقت با ارزش ایران را دارید بیهوده به هدر میدهید

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۷

مقامات ایرانی گفته اند را ولش کن... دلیل باید متقن باشد... این و آن گفتند یعنی چه!!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۱:۴۰

آمریکا باید با مستند سازای تلویزیون مذاکره کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۱:۴۴

ایران باید اعلام کند بعد از مهلت تعیین شده اقدامات ایران غیر قابل بازگشت خواهد بود و در صورت رفع تحریمها فقط متوقف خواهد شد و در صورت تحریم دوباره از همانجا ادامه خواهد یافت تا کی باید صبر کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۲:۲۲

سلام دارند وقت کشی می کنند،تصور نمی کنم اراده قوی برای برگشت به برجام در رئیس جمهور آمریکا باشد،ترامپ جنایتکار هر چه بود ملاحظاتی کم بود و آنچه را که می خواست انجام می داد ولی بایدن نگاه می کند بالش دیگران را نگیرد و ملاحظه مبادی قدرت در آمریکا را دارد که نکند دلخور شوند

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۲:۲۶

امریکافقط داره تیم مذاکره کننده ایرانی وسرکارمیذاره،ظاهراًاین بایدن اصلاً کاره ای نیست،وقدرت دست کنگره واشخاص دیگری هستش که انهاهم هرروزاعلام میکنند،به بایدن اجازه نمیدهندبه برجام برگرده،الانم که کنگره کلی تحریم دیگه وضع کرده که اعلام کردهمه تحریمهارابه صورت قانون دراورده،که بایدن که هیچ،پدر،جده،بایدن هم نمیتواندبرشان دارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۲:۳۱

همه چی عالیست

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۳:۴۱

اگر دلواپسان بگذارند این مردم نفس راحتی بکشند

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۲۳:۵۳

مقتدرانه در برابر زورگوئی و زیاده خواهی آمریکا مقاومت کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۰:۱۳

تمومش کنید باید به برجام برگردیم وگرنه اقتصاد ویران میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۰:۲۸

میخوام هرگز برنگردید به برجام غلط کردید یک طرفه خارج شدید تا الان شرط میزارید بعد بیایید ...آمریکای جنایتکار کذاب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۰۰

آخه امریکایی هاچقدر ا کله پوک هستند در چه فکری هستند دیگه دوران زورگویی آنها تمام شده ظهور اسلام در دنیا مشهود است وایران اسلامی انقلابی دیگه ایران زمان طاغوت نیست پس خودشان را خسته نکنند مذاکره وبازگشت به مذاکره برای ما به اندازه لنگه کفشی ارزشی ندارد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۱۶

واقعآ به حرف های بی سر و ته این آمریکائی ها می شود اطمینان کرد؟ نوکر حلقه بگوش اسرائیل، چگونه می تواند برخلاف میل اربابش مذاکره و به برجام برگردد. مذاکره اتلاف وقت است و نتیجه ای نخواهد داشت. والسلام

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۱۸

مرگ برامریکا فراموش نشود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۳۶

مذاکره کنندگانمان متاسفانه ان چیزی که رهبر گفته انجام نمیدن مثل مذاکرات قبلی باز دردسرمیاندازنمان روده راست تو شکم امریا وپنج کشور وجود ندارد .دارند زمان میخرند تا امریکا بیاد تو جلسه بعد نامردیاش شروع کند مطمعن هستم دنبال خلع سلاح ایران هستند دوستان بدانید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۵۵

وای به حال کشوری که اقتصادش درگرو کشور دیگری ایست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۱:۵۶

خیلی از این بازی ها را تجربه کردیم ولی هیچ امکانی حتی ناچیز متروک نمی باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۲:۲۰

به هیچ وجه در مورد مذاکره نباید کوتاه اومد یا لغو تمام تحریم ها یا مذاکره تمام .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۲:۲۳

امریکا وقت میخره که چی بشه!!؟؟ دیگه قدرت اول دنیا نیست.. طولش بده دومی هم نخواهد بود....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۲:۳۰

امریکا بخاطردشمنی با ایران ازبازارهای زیادی غافل شده که داره از سیطرش خارج میشه،،،.. اون بیشتر ضررکرده تاایران

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۲:۳۶

ملت ایران دو باره وارد بازی دارو دسته روحانی فریبکار قرار گرفته اند وبا دادن وعده به غربی های غارت گر وعهد شکنان دو باره وارد برجام یک طرفه با تعهد اول از سوی ایران خدا به داد این ملت برسد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۲:۳۹

این حرفا برای سرکار گذاشتن مخالفای برجامه که کمتر مانع تراشی کنن چون دولت بایدن اتفاقا خیلیم برای بازگشت عجله داره برای اینکه نمیخواد ایران به چین نزدیکتر بشه و حالا ماییم که میتونیم از فرصت استفاده کنیمو مثل چینه ۵۰ سال پیش که کلی از آمریکا امتیاز گرفت عمل کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۲:۳۹

هرچی رهبر بگه درسته.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۳:۲۶

اسراییل باید معاهده ام پی تی را امضاء کند و حقوق فلسطینیان را به رسمیت بشناسد و دست از محاصره غزه بردارد و باب گفتگو برای ایجاد یک کشور به نام فلسطین به مرکزیت قدس و شرکت تمام پیروان ادیان ابراهیمی در همه پرسی دولت تشکیل دهد و جنگ و ترور در منطقه متوقف شود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۰۵:۴۰

مزدور صهیونیست ها این سیاه ورئیس اش هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۱۰:۰۲

خیلی از این نظرات رو خود ایسنا پای خبرها درج میکنه و خیلی از نظرات مردم رو هم به سانسور میکنه...مردم رو هالو فرض کردید؟؟

پاسخ سایت: با سلام و احترام ایسنا هیچ گاه چنین جسارتی را در برابر اعتماد مخاطبان خود نخواهد کرد. شاید کامنتی منتشر نشود یا با حذف برخی کلمات منتشر شود، ولی هیچگاه به جای مخاطبان اظهار نظر نخواهد شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۱۹:۱۵

آنکس که خلف وعده کرده حق ندارد شرط بگذارد. فکر نکنید ما همانیم که یاغیان را در حدود 1700 سال پیش می گرفتیم و کتف شان را سوراخ می کردیم و ریسمان ازش عبور می دادیم. الان هم شیرمردان و شیر زنان زیادی هستند که آماده اند . البته درصدشان کمتر از آن موقع است ولی همان موقع بجز وایکینگ ها و روم و یونان بقیه اجداد شما در اروپا در توحش بسر می بردند. حتی بلد نبودند شلوار بپوشند و از دامن استفاده می کردند. در حالیکه تمام سنگ نگاره های تخت جمشید مردان پارس و ماد را با لباس کامل نشان می دهد.