• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400013118787
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک مسئول:

بسیاری از مشکلات تولید با یک تلفن حل می‌شود

بسیاری از مشکلات تولید با یک تلفن حل می‌شود

ایسنا/قزوین فرمانده ناحیه بسیج سپاه امام حسن(ع) گفت: وقتی برای عارضه‌یابی در واحدهای صنعتی حضور پیدا کردیم متوجه شدیم خیلی از مشکلات آن‌ها با یک تلفن حل و فصل می‌شود. در قزوین نیز به‌صورت تخصصی مشکلات واحدهای صنعتی را در کارگروه‌ها پیگیری می‌کنیم، خیلی از مصوبات به دستگاه‌ها و ارگان‌ها بازمی‌گردد که آنان نسبت به این موضوع کوتاهی می‌کنند.

سرهنگ‌ علیرضا حیدری در کارگروه حمایت از تولید که ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین با همکاری صنعت‌یاران و حقوق‌یاران عصر دیروز ۳۰ فروردین تشکیل شد، اظهار کرد: بهتر است ارگان‌هایی که در این عرصه تخصص دارند وارد عمل شوند و دغدغه واقعی تولید داشته باشند در این صورت مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به عنوان سرباز ولایت پای‌کار هستیم، ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن نقطه حساسی را نشانه رفته است، دستور رئیس‌کل دادگستری استان می‌تواند بسیاری از موانع تولید را در قزوین برطرف کند و اگر همه دستگاه‌های متولی امر با دغدغه وارد میدان عمل شوند بسیاری از موانع رفع شده و تیر دشمنان به سنگ خواهد ‌خورد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه امام حسن(ع) قزوین عنوان کرد: به همراه رجبی دادستان تاکستان وقتی برای عارضه‌یابی در واحدهای صنعتی حضور پیدا کردیم متوجه شدیم خیلی از مشکلات آن‌ها با یک تلفن حل و فصل می‌شود. در قزوین نیز به‌صورت تخصصی مشکلات واحدهای صنعتی را در کارگروه‌ها پیگیری می‌کنیم، خیلی از مصوبات به دستگاه‌ها و ارگان‌ها بازمی‌گردد که آنان نسبت به این موضوع کوتاهی می‌کنند برای مثال در پارک علم و فناوری مشکل زمین وجود داشت و حل نشده بود که ورود پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در بسیج مهندسین گروه‌های تخصصی را سازمان‌دهی کردیم و آمادگی لازم را داریم که مشکلات کارشناسی شود و در واحدهای تولیدی حضور پیدا کرده و موانع را ارزیابی کنیم و در نهایت با کارشناسان در کارگروه‌های تخصصی با توجه به دستورات رئیس کل دادگستری اقدامات لازم انجام شود.

حیدری با اعلام اینکه مشکلات واحدهای تولیدی را به صورت میدانی بررسی می‌کنیم، تشریح کرد: پیش از این نیز فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) دستور داده بود تمام واحدهای صنعتی مشکل‌دار را شناسایی کنیم که در پی آن موانع و مواردی که در مدیریت واحدهای تولیدی وجود داشت را احصا و در قالب یک بانک اطلاعاتی تدوین کردیم و امیدواریم در سطح شهرستان قزوین در کنار بسیج مهندسین بتوانیم این موانع را رفع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha