• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400013118845
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر:

سامانه شاد می‌تواند در خدمت آگاهی‌بخشی حوزه درمان باشد

سامانه شاد می‌تواند در خدمت آگاهی‌بخشی حوزه درمان باشد

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: باید از ظرفیت سامانه شاد در راستای ارتقای دانش عمومی در حوزه‌های بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها استفاده موثر کرد.

وجیه‌الله نوروزی ظهر امروز (۳۱ فروردین‌ماه) در جلسه شورای آموزش‌وپرورش خرم‌دره ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از زحمات و تلاش‌های معلمان در راستای تعلیم و تربیت، اظهار کرد: جامعه فرهنگیان به جهت ظرفیت‌های علمی و تخصصی فراوان و توانایی اثربخشی در حوزه‌های مختلف، سرمایه گران‌بهایی برای هر کشوری محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هر گونه هزینه در آموزش‌وپرورش یک نوع سرمایه‌گذاری برای آینده است، تصریح کرد: افزایش و بهبود کارکردهای فرهنگی و تربیتی در گرو تعامل میان ارگان‌ها و نهادهای مختلف است.

فرماندار ابهر با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هیچ‌گونه برنامه تجمعی در هفته گرامی‌داشت مقام معلم نخواهیم داشت.

این مسئول، استفاده حداکثری از منابع و امکانات را از ضروریات حوزه مدیریتی عنوان کرد و افزود: سامانه شاد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی دارد و از این ظرفیت می‌توان در راستای ارتقای دانش عمومی در حوزه‌های بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها استفاده موثر کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر نیز در ادامه جلسه ضمن قدردانی از همه معلمان و طلایه‌داران عرصه تعلیم و تربیت و با ارائه گزارشی از مصوبات جلسه گذشته و درصد تحقق و پیگیری موضوعات، متذکر شد: برنامه‌های مختلف و متنوعی با محوریت گرامی‌داشت مقام معلم در فضای مجازی برنامه‌ریزی شده که در ایام پیش رو عملی خواهد شد.

محمدحسین شریفی با اشاره به ضرورت فراهم کردن تمهیدات سواد رسانه‌ای اولیا، متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌ها در سامانه شاد در جهت تحقق این موضوع گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی بررسی و نیازسنجی از فضاهای آموزشی مورد نیار بر اساس پراکندگی شهری را از موارد ویژه و مهم جهت پیگیری عنوان کرد و افزود: در این حوزه نیازمند همکاری و هماهنگی با مجموعه شهرداری هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha