• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400013118850
  • خبرنگار : 50184

2 ثانیه تا رویای حضور در المپیک

2 ثانیه تا رویای حضور در المپیک

ایسنا/کرمانشاه پژمان یارولی دونده 800 متر ایران با رکوردی که اخیرا در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) برجای گذاشت، تنها دو ثانیه برای کسب سهمیه المپیک 2020 فاصله دارد تا یک رخداد تاریخی را در دوومیدانی کرمانشاه رقم بزند.

این دونده ملی پوش کرمانشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکوردش در رقابت‌های بین المللی جام امام رضا(ع)، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که جنبه کسب سهمیه المپیک را داشت، رکورد یک دقیقه و 47 ثانیه و 89 صدم ثانیه را ثبت کردم که تنها حدود دو ثانیه با رکورد ورودی المپیک فاصله دارد.

وی تصریح کرد: برای اینکه ورودی المپیک را کسب کنم، باید رکورد حدود یک دقیقه و 46 ثانیه را در رقابت‌های ورودی آینده ثبت کنم که همه تلاشم را در تمرینات بکار گرفته‌ام که این رویا تحقق پیدا کند.

این دونده 800 متر ایران اضافه کرد: البته تاکنون در تمریناتم بارها رکورد ورودی المپیک را ثبت کرده ام، اما باتوجه به شرایطی که از نظر استرس مسابقه، وضعیت آب و هوایی کشور میزبان و ... حاکم است، در رقابت های رسمی این رکورد را نزده ام.

وی با بیان اینکه برای کسب سهمیه المپیک سه تورنمنت  دیگر را در پیش دارد، اعلام کرد: یک دوره رقابت های بین المللی دوومیدانی یازدهم و دوازدهم اردیبهشت در ترکیه برگزار می شود که بنا به اعلام فدراسیون در روزهای آتی ما هم به این مسابقات اعزام خواهیم شد و تلاش می کنم تا دراین رقابت ها رکورد ورودی المپیک را ثبت کنم.

یارولی یادآورشد: درصورتی که در رقابت های ترکیه بازهم رکورد رقابت های بین المللی جام امام رضا(ع) را ثبت کنم، در رقابت های قزاقستان و تایلند شانس خیزی دوباره برای کسب سهمیه را خواهم داشت.

وی تاکید کرد: اگر در رقابت های ترکیه رکوردم افت کند و نتوانم رکورد نزدیک به سهمیه قبلی خود را تکرار کنم، دیگر امکان حضورم در رقابت های بعدی کسب سهمیه وجود ندارد، بنابراین تمام اهتمام و تلاش خود را بکار گرفته ام در رقابت های ترکیه ورودی را کسب کنم.

این دونده کرمانشاهی اضافه کرد: درحال حاضر روزانه شش ساعت تمرین می کنم تا برای اولین بار در دوومیدانی کرمانشاه راهی رقابت های المپیک شوم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha