• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400013118899
  • خبرنگار : 71565

زارعی: تفکر انقلابی هرگز مردم را رها نمی‌کند

زارعی: تفکر انقلابی هرگز مردم را رها نمی‌کند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر انقلابی هرگز مردم را رها نمی کند، تاکید کرد: این تفکر حتما می تواند مشکل تولید، توزیع، تورم، کنترل نظام پولی و وابستگی اقتصاد کشور به نفت را حل کند.

به گزارش ایسنا، منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز گفت: ملت بزرگ ایران مجلس را باید در میدان عمل ببیند، میدان عمل مجلس، قانون گذاری  کارآمد و نظارت میدانی بر حسن اجرای قوانین است، میدان عمل مجلس شفافیت امور اداره کشور است، مجلس باید شفافیت را از خود شروع کند و با تصویب قوانین کارآمد همه اقدامات هر سه قوه را شفاف کند، شفافیت مهمترین ابزار مبارزه با فساد و اصلی ترین مولفه ایجاد ارتباط برای ملت بزرگ ایران است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس انقلابی به واسطه تدوین قوانین شفاف و کارآمد باید از همه ظرفیت های مردم در اداره کشور استفاده کند، مجلس در انجام وظایف نظارتی خود در سال گذشته در تراز مجلس انقلابی عمل نکرده و وضعیت معیشت مردم نگران کننده است و مجلس سنگین ترین مسئولیت را در این حوزه دارد، مجلس یازدهم  هم انقلابی است و هم قوی. تفکر انقلابی هیچ مشکلی را لاینحل نمی داند، تفکر انقلابی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و جنگ با استکبار جهانی را اداره کرده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تفکر انقلابی دشمن را سر جایش نشاند و راهی جز تسلیم شدن در مقابل ملت بزرگ ایران ندارد و این تفکر حتما می تواند مشکل تولید، توزیع، تورم، کنترل نظام پولی و وابستگی اقتصاد کشور به نفت را حل کند، تفکر انقلابی هرگز مردم را رها نمی کند و همواره منافع ملی را بر منافع فردی و حزبی و جریانی ترجیح می دهد.

زارعی در ادامه با انتقاد از شیوه دولت در حل مشکلات اقتصادی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در انتخابات آینده تصمیم درست و انقلابی را خواهد گرفت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به فتاح رییس بنیاد مستضعفان گفت: بیش از ۴ هزار هکتار از اراضی حاصلخیز شهرستان حوزه انتخابیه در اختیار شما قرار دارد، مردم حوزه انتخابیه از شما به عنوان مدیری جهادی یاد می کنند، برای حل مشکلات شان خواستار ایجاد مراکز عام المنفعه و همچنین اشتغال هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha