• چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400020100224
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس شبکه بهداشت شهرستان:

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند

ایسنا/همدان رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و گفت: وضعیت کرونایی نهاوند نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است.

سیامک دانشور با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادردرمان با فداکاری و تلاش به صورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی هستند.

وی ادامه داد: هشت بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می شوند و اگر بعد از چند روز شرایط آنها رو به بهبود باشد، آنها را مرخص می کنیم و در صورت نیاز به داروهایی که در بیمارستان برای درمان آنها تجویز شده است، می توانند به صورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه کرده و پس از معاینه توسط پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

دانشور در ادامه از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و همچنان از تجمع، شب نشینی، مهمانی و حضور بی مورد در خیابان ها خودداری کرده و پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را به صورت جدی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند مطرح کرد: کادردرمان تمام قد با فداکاری، تلاش و ازخودگذشتگی برای حفظ جان و سلامتی مردم در خط مقدم مبارزه با این بیماری مرگبار با تمام ظرفیت و امکانات موجود قرار دارند.

وی به مردم هشدار داد از هر گونه خود درمانی خودداری کنند و به توصیه افراد غیر از پزشک برای درمان کرونا گوش ندهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: مردم به محض دیدن وجود علائم اولیه بیماری به پزشک مراجعه کرده و در صورت داشتن تنگی نفس حتماً به بیمارستان ها مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نهاوند، دانشور خاطرنشان کرد: اگر مردم در همان روزهای اولیه مشاهد علائم این بیماری به پزشک مراجعه کنند می توانند از مرحله دوم که مراجعه به  بیمارستان و بستری شدن است، جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha