• چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400020100352
  • خبرنگار : 30054

گروه آسیا استیل و عرضه لوله استیل ۳۰۴

گروه آسیا استیل و عرضه لوله استیل ۳۰۴

لوله استیل محصولی است که از جنس فولاد زنگ نزن ساخته شده است. مهمترین مشخصه این نوع فولاد مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و خوردگی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آسیا استیل، قیمت لوله استیل در حوزه‌های مختلف نظیر داروسازی، صنایع غذایی و تزیین داخلی ساختمان تاثیرگذار است. با این تعریف در ادامه به معرفی مشخصات این محصول به همراه بزرگترین فروشنده آن می پردازیم.

لوله استیل ۳۰۴ و ویژگی های آن

لوله های استیل در طول، فرم، اندازه و انواع مختلف ارائه می شوند.  لوله  استیل ۳۰۴ در مشاغل گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد  که دراینجا به برخی از آنها می پردازیم، جوشکاری، تراشکاری و ..... حال کاربردهای آن در انتقال گاز یا مایعات، تصفیه آب، صنایع پتروشیمی و شیمیایی ایده آل می باشد.

همچنین از کاربردهای دیگر این لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنایع فرآوری گاز

صنایع کشتی سازی و دریایی

صنایع پتروشیمی

صنایع تولید برق

صنایع فرآوری مواد غذایی

صنایع شیمیایی

صنایع نفت و گاز

صنایع تولید کود

تواید ابزارآلات

لوله استیل ۳۰۴ در مواقع سرما، قدرت مغناطیسی خود را از دست می دهد و در عملیات حرارتی انعطاف‌پذیر نیست. هر کدام  از موارد سختی این لوله را  می توان از طریق عملیات سرد افزایش داد. اما باید خاطر نشان کنیم که انجام این کار باعث کاهش قدرت مغناطیسی لوله می شود.

از دیگر ویژگی لوله های استیل ۳۰۴ می توان به مقاوم بودن در برابر خوردگی اشاره کرد که این خواص مکانیکی لوله در معماری، صنایع شیمیایی و کاغذ بسیار پرکاربرد است.

گروه صنعتی آسیا استیل انواع لوله ‌های استیل را در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مورد نظر شما عرضه می‌نماید.

گروه صنعتی آسیا استیل انواع لوله استنلس استیل را در سایزهای مختلف (۴/۱ الی ۵۰ اینچ) با آلیاژهای ۳۰۴، ۳۱۰، ۳۱۶ و ۳۲۱ به صورت ۶ متری از بنگاه‌های تهران ارائه و عرضه می‌ نماید.

لوله های ۳۰۴ در مقایسه با مس، آلومینیوم یا اکثر آلیاژها بیشترین تحمل دمایی را دارند.

بازه یا تلورانس دمایی در این لوله ها از ۴۲۰- درجه فارنهایت تا ۱۷۰۰ درجه فارنهایت (۲۵۰- درجه سانتیگراد تا ۹۲۵ درجه سانتیگراد) است. این بازه دمایی از اهمیت بالایی در صنایعی مانند مواد غذایی و دارو برخوردار است و آنها را به گزینه ایده آل تبدیل می کند.

و اما قیمت این لوله ها، درست است که قیمت لوله های استیل گران تر از مابقی لوله ها هستند ولی دلیلی که رتبه این لولها را بالا میبرد کاهش هزینه نگهداری و عدم نیاز به تعویض لوله در دراز مدت است نکته مهم در مورد استفاده از لوله استیل در صنایع غذایی این است که: این لوله ها از نظر بهداشتی به دلیل خاصیت اکسیده نشدن و عدم فرسودگی، بقایایی از خود در انتقال سیالات و مواد به جا نمی گذارند.

بنابراین لوله استیل ۳۰۴ در مقایسه با لوله های غیراستیل  از نظر بهداشتی در شرایط فوق العاده ای به سر می برند.

گروه آسیا استیل به دنبال ایجاد یک فضای دوستانه برای تمام مشتریان و جلب اعتماد و اطمینان خاطر این عزیزان است. به همین دلیل فعالیت گسترده خود را در حوزه وب در این چند سال آغاز کرده و توانسته است با بزرگترین شرکت هایی دارویی و بهداشتی و حوزه نفت و گاز همکاری نماید.

چشم انداز گروه صنعتی آسیا استیل تبدیل شدن به یکی از شرکت های تامین کننده لوله و اتصالات و فلج در صنایع است.

لوله استیل ۳۰۴ مانند مابقی لوله های موجود در بازار به وسیله گروه صنعتی آسیا استیل در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و عرضه و به نقاط مختلف کشور ارسال میشوند در تولید لوله ها استانداردهای جهانی نقش بسزایی دارندکه لوله های تولیدی آسیا استیل از این استانداردها پیروی می کند. به همین دلیل از نظر کیفیت و کارایی از بهترین لوله های موجود در بازارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha