• پنجشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۶:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400020100757
  • خبرنگار : 71649

فلسفه فولاد، فلسفه مبارزه است

فلسفه فولاد، فلسفه مبارزه است

عملکرد فولادی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مورد ستایش کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، فولاد ایران در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان به تساوی دست پیدا کرد و این در حالی بود که با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود و می‌توانست دومین پیروزی خود را در این رقابت‌ها به ثبت برساند اما در نهایت کار به تساوی کشیده شد.

نمایش فولادی‌ها در این بازی نشان از نظم و برنامه تاکتیکی مدونی داشت که در تمام دقایق بازی از سوی شاگردان جواد نکونام در زمین بازی ارائه می‌شد. محسن فروزان در چند بازی گذشته بارها مانع از گلزنی حریفان شد و مدافعان این تیم توانستند در مقابل بازیکنانی مثل بغداد بونجاح، عبدالرزاق حمدالله و نورالدین آمرابات موفق عمل کنند و بازی آن‌ها را از کار بیندازند.

البته ضعف همیشگی تیم فولاد در خط حمله آن‌هاست که این موضوع در بازی گذشته این تیم مقابل النصر هم مشهود بود. شاگردان نکونام فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف به دست نیاوردند اما استفاده از یکی از چند موقعیتی که برای مهاجمان این تیم فراهم شد می‌توانست کار النصر را در این بازی تمام کند که این اتفاق رخ نداد و در ادامه فشار تمام عیار النصری‌ها در نهایت باعث شد تا این تیم گل خورده را جبران کنند.

نکته مثبتی که در بازی‌های گذشته فولادی‌ها به چشم دیده شده است عملکرد فراتر از انتظار بازیکنان این تیم است. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد در این رابطه به ایسنا می‌گوید بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند و پشت آن هم یک مغز متفکر وجود دارد. بازیکنان فولاد تا آخرین لحظه می‌جنگند و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنند. فلسفه فولاد فلسفه مبارزه است.

او همچنین در رابطه با دلایل موفقیت فولاد گفت: بزرگ‌ترین حسن باشگاه فولاد این است که مجموعه‌ای که داریم با هم کار می‌کنیم و هماهنگ و هم هدف هستیم و هر کسی شرح وظایف کاملا مشخصی دارد. خیلی کم در فوتبال اتفاق می‌افتد که چنین مجموعه‌هایی بتوانند دور هم باشند و در کنارش اصول کلاسیک مدیریت هم در تیم ما دارد رعایت می‌شود.

به گزارش ایسنا، فولادی‌ها در پایان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با یک پیروزی و دو تساوی با ۵ امتیاز در رده دوم گروه D قرار گرفته‌اند و در آغاز بازی‌های برگشت باید مجددا به مصاف النصر عربستان بروند. باید دید شاگردان جواد نکونام در ادامه رقابت‌ها هم می‌توانند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۴۱

ایسنا دیگه کاری نداره فقط از فولاد بنویسه. زیاده روی نکنین دیگه. تراکتور هم نماینده ایران هست استقلال و پرسپولیس هم. خسته نباشین واقعا!!!!من این مدت فکر کردم یه تیم تو آسیا داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۹

من از طرفدارهای قرمز و فوتبال خوب هستم آرزوی موفقیت می‌کنم برای تیم خوب و منسجم فولاد واقعا زیبا فوتبال میکند و آرزوی پیروزی برای همگی آبی قرمز و فرقی ندارد ایران