• پنجشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۱:۰۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400020200873
  • منبع : نمایندگی ایلام

پیام تبریک فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ایسنا/ایلام سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص ، مقتدر ، وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی ، شجاع ، ازخودگذشته و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی ، اقتصادی ، سازندگی ، فرهنگی و معنوی است.

 درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی ، پاسداران جان برکف ، به عنوان حافظان امنیت و آسایش ، تمامی تهدیدها  را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود ،ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها ، درامان نگه داشتند.

سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب بخوبی ایفای نقش نموده است. این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است ، مقتدر و سربلند بیرون آمده و همین افتخار آفرینی ها باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است. 

 ساختار سازمانی سپاه به گونه ای است که مردم و بسیجیان با پیوند عمیق عقیدتی و معنوی که با پاسداران دارند ، در مواقع نیاز و بحران بخوبی سازماندهی شده و ایفای نقش می نمایند. اجرای طرح مبارزه با کرونا توسط بسیجیان با نام پُرافتخار سپهبد شهید حاج_قاسم_سلیمانی و نیز چندین مرحله از کمک_مومنانه تنها گوشه هایی از کارکردهای بزرگ این نهاد مقدس است. 

 اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه مردم عزیز ، بسیجیان ، ایثارگران ، پیشکسوتان جهاد و شهادت که در طول بیش از چهاردهه همواره یاری گر و پشتیبان سپاه بوده اند ، و نیز تبریک ویژه به همکاران پرتلاش و حماسه‌ساز سپاه امیرالمؤمنین(ع) ؛ امیدوارم در سایه اتکال به قدرت خداوند بی همتا ، عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با تکیه بر فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی)این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha