• پنجشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1400020201189
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ابلاغ شد

دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»

دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با استناد به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و آیین نامه های مربوطه و در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی در سال ۹۹»، از سوی «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش» دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

در بندهایی از این دستورالعمل آمده است: درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد.

درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می شود.

نحوه ارزشیابی از دانش آموزان با نیازهای ویژه در دروس غیرنهایی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه انجام خواهد شد.

فایل کامل دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» ، را اینجا مطالعه کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha