• پنجشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400020201288
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار:

محدودیت‌ مشاغل ضروری در شهر همدان تشدید می‌شود

محدودیت‌ مشاغل ضروری در شهر همدان تشدید می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار همدان با بیان اینکه محدودیت‌های مشاغل ضروری در شهر همدان تشدید می‌شود، گفت: فعالیت برخی از مشاغل گروه یک از روز شنبه ۴ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی در شهر همدان یک روز در میان می‌شود.

محمدعلی محمدی افزود: با توجه به شیوع گسترده بیماری و مخاطرات بسیار جدی ناچار به تشدید برخی از محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس از روز شنبه مورخ ۴ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی الزاماً برخی از مشاغل گروه یک نیز صرفاً به‌صورت زوج و فرد مجاز به فعالیت خواهند بود.

محمدی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، سازمان صمت، اماکن انتظامی، مرکز بهداشت و ستاد صیانت نیز نظارت لازم را در این زمینه اعمال خواهند کرد.

وی یادآور شد: بازار سرگذر یکی از مناطق پرازدحام و خطرناک شهر همدان است که انتظار داریم ضمن توجه واحدهای صنفی به پروتکل‌ها، شهروندان نیز حتی‌الامکان حضور کمتری در اینگونه اماکن پرخطر داشته باشند.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، تعدادی از مشاغل گروه یک که از روز  شنبه مورخ ۴ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی صرفاً به‌صورت زوج و فرد مجاز به فعالیت هستند شامل مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرونبر شامل تمام گروه‌های غذایی، سرد، گرم، آشامیدنی،بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه، شرکت های خدمات اینترنتی اعم از تأمین کنندگان اینترنت، فروشگاه های اینترنتی و شرکت های خدماتی مبتنی بر اینترنت، تعمیرگاه‌های انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، کامپیوتر و تأسیساتی، کلیه خدمات فنی و کارواش، فروشگاه‌های انواع قطعات، لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تأسیساتی و سایر ملزومات مورد نیاز تولید، فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات، محصولات فولادی همچون آهن و آلومینیوم و پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات، کامپیوتر به استثناء پوشاک، کیف و کفش و موبایل، لیتوگراف، تایپ و تکثیر و دفاتر فنی مرتبط، دفاتر آگهی تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ و مقوا، خشکشویی‌ها، مراکز فروش عینک‌های طبی، فروشگاه های مواد شیمیایی با کاربرد صنعتی و کشاورزی، غذا و ملزومات حیوانات خانگی، ملزومات و تجهیزات دامپزشکی خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha