• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400020401703
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال بانوان؛

کامبک نامی نو، شهروند ساری را دسته یکی کرد

ایسنا/اصفهان هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با پیروزی نامی نو و سقوط شهروند ساری به دسته یک همراه بود.

هفته آخر لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور جمعه-۳ اردیبهشت ماه با انجام ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، در اصفهان از ساعت ۲۱.۳۰ در حساس ترین دیدار این هفته تیم نامی نو در سالن امام علی (ع) میزبان تیم شهروند ساری بود، تیمی که برای بقا در فصل آینده لیگ برتر به یک برد یا تساوی نیاز داشت.

به دلیل اهمیت بازی، دو تیم از همان ابتدا حملات زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند، فشاری که برای دو تیم نتیجه ای نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نیمه دوم حساس تر شود.

با شروع نیمه دوم بازیکنان شهروند ساری که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند فشار حملات خود را بیشتر کردند، این مساله موجب شد تا در دقیقه ۲۴ بازیکنان نامی نو در یک ضدحمله دچار اشتباهات فردی شوند و شماره ۱۹ شهروند ساری از این موقعیت استفاده کرده و اولین گل بازی را وارد دروازه میزبان کند.

در دقیقه ۲۶ فاطمه محمودنیا دروازه بان نامی نو با خطا بر روی لیلا اقبالی از داور اخطار گرفت. چند ثانیه بعد زهرا نجفی گل دوم را برای شهروند ساری به ثمر رساند تا روزنه های بقا در لیگ برای آنها جوانه بزند.

اما نامی نو در دقیقه ۳۰ به اولین گل خود رسید تا فاصله را کمتر کند، پنج دقیقه بعد، رویا کلاتی در یک ضد حمله گل دوم نامی نو را وارد دروازه شهروند ساری کرد تا کار به تساوی کشیده شود، ولی لیلا اقبالی با استفاده از تجربه و تکنیک خوب خود گل سوم شهروند را زد تا باز امیدوار شوند، در ادامه مینا بیگی، رویا کلاتی و نازنین استکی فر ۳ گل دیگر برای نامی نو به ثمر رساندند تا در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود نامی نو به پایان برسد. 

با این نتیجه، با توجه به اعلام سازمان لیگ فوتسال بانوان مبنی بر سقوط تیم های آخر هر گروه به دسته یک، در گروه اول شهروند ساری به دسته یک سقوط کرد.

شهروند ساری برای بقا سخت جنگید

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: شهروند ساری برای بقا به یک برد یا تساوی نیاز داشت که برای رسیدن به آن سخت جنگید.

مهناز آشتیانی مقدم پس از برد ۵ بر۳ تیمش در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: شهروند ساری برای برد یا تساوی و جنگیدن برای بقا در لیگ برتر به اصفهان آمده بود و این مساله جذابیت و حساسیت بازی را دو چندان کرده بود.

وی در خصوص اعتراضاتی که دو تیم نسبت به داوری داشتند، گفت: اجازه دهید که در این زمینه صحبتی نکنم، کارشناسان می توانند در این زمینه نظر بدهند.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو در خصوص برنامه های فصل آینده تیمش، خاطرنشان کرد: برای فصل آینده باید براساس استراتژی باشگاه برنامه ریزی کنیم و منتظر هستیم که اعلام کنند که تیمداری خواهند کرد یا خیر.

آشتیانی مقدم اضافه کرد: امسال سال خوبی به لحاظ بومی گرایی و جوانگرایی برای نامی نو بود. بازیکنان بومی امسال فوق العاده بودند، در ۳ بازی اخیر بازیکنان بومی اصفهان گلزنی کردند، در این بازی نازنین استکی گلزنی کرد، اسماعیلی هم خوب کار کرد و مهشید محجوب بازیکن ۱۷ ساله در ترکیب بازی داشتیم که متاسفانه فرصت بازی پیدا نکرد، ولی توانایی بازی کردن را در لیگ برتر دارد.

وی در خصوص ارائه پیشنهاد به فدراسیون مبنی بر صعود ۳ تیم از هر گروه به دور بعدی مسابقات گفت: ما پیشنهاد خود را به سازمان لیگ فوتسال ارائه دادیم، اما فکر می کنم چون از ابتدای فصل این برنامه را طراحی کرده بودند موافقت نشد.

تیم شهروند ساری با توجه به قرار گرفتن در انتهای جدول گروه اول به لیگ دسته یک سقوط کرد و سرمربی این تیم حاضر به مصاحبه نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha