• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400020402004
  • خبرنگار : 71579

واکنش انصارالله یمن به اظهارات اخیر رستم قاسمی

واکنش انصارالله یمن به اظهارات اخیر رستم قاسمی

عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن به اظهارات اخیر رستم قاسمی در رابطه با کمک های ایران به این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک در واکنش به اظهارات اخیر رستم قاسمی، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: این اظهارات تنها برای تحریک کشورهای خلیج(فارس)است.

وی تاکید کرد: چه بسا این اظهارات قاسمی تحریکی برای کشورهای خلیج(فارس) برای ورود به جنگ مستقیم با آنان است، به اعتقاد من این اظهارات تنها برای تحریک است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی وزارت خارجه ایران روز جمعه به اظهارات اخیر رستم قاسمی «وزیر اسبق نفت و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری» در ارتباط با کمک نظامی و حضور مستشاران نظامی ایران در یمن واکنش نشان داد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای در مورد اظهارات اخیر رستم قاسمی در ارتباط با کمک نظامی و حضور مستشاران نظامی ایران در یمن در گفتگو با روسیا الیوم در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد: اظهارات منتشر شده در این مصاحبه برخلاف واقعیت و سیاست های جمهوری اسلامی ایران در یمن است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با یاد آوری مراجع رسمی در جمهوری اسلامی ایران برای اعلام مواضع کشور تاکید کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از یمن یک حمایت سیاسی است و کشورمان از روند مسالمت آمیز بحران یمن و تلاش های سازمان ملل برای حل سیاسی این جنگ خانمانسوز حمایت می کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ ۱۱:۲۸

نکنه تعجب کردن!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ ۱۲:۱۰

در اینکه ایران به یمن کمک می کند موضوع تازه ای نیست ولی اینکه چرا آقای قاسمی دقیقا وسط مذاکرات مهم ایران جهت رفع تحریم‌ها این حرفها را می زند جای سوال است،واقعا چرا الان باید ایشان این حرفها را بزند؟هدفشان چیست؟باید پرسیداگر تحریم‌ها رفع شود چه کسانی ضرر می کنند؟ رفع شود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ ۱۲:۴۳

چرا کسی صریح و شفاف نمیگه که از رفع تحریم‌ها چه کسانی ضرر می کنند شاید هم میترسید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ ۱۷:۲۲

از رفع تحریم کسی نه میترسد نه ناراحت است.فقط خیلی ساده قرارنیست تحریمی برداشته شود فقط برای رای جمع کردن بازیچه اصلاحاتی همین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ ۱۳:۰۸

با سلام جناب آقای رستمی به خاطر چند روز ریاست اینقدر خودتون این ور و اون ور نزنید اگه شما را چکار با این کارها ما داریم به یمن کمک میشه یانه به به فرموده مولا علی ع دنیا یک جیفه گنده است ارزش نداره کار خوب که خدا درست کنه سلطانی و ریاست خرکیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ ۲۰:۴۴

لطفا فکر کنید و بعد حرف بزنید اول حرف نزنید بعد فکر کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ ۲۰:۵۶

این همه خرجش کردند آخرش هم میگه خلیج! دست خالی بعد از این همه تحریم!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ ۰۹:۵۳

شاید در انجام کاری پیشرفت داشته اما شرط اول تعقل بوقت سخن گفتن است، امیدوارم عاقبت بخیر باشه چون برا کشور زحمت کشیده.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ ۱۱:۰۳

سلام... اینها فقط برای خودنمایی است...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ ۱۳:۳۳

حرفهای آقای قاسمی افتخارملی است چرادرکنارکشوری مظلوم مانندیمن وفلسطین نباشیم اینکه اعتراف کنیم وبگوییم درکنارکشوریمن هستیم نیازی به گفتن نیست بایدباشیم وهمه شاهدحضورماباشند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ ۱۳:۴۰

اینم وزیر احمدی نژاد بوده چه توقعی دارین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ ۱۴:۴۲

رستم.قاسمی اشتباه کرده....اگربدست حقیرباشد.همین حرف رستم قاسمی برای رد.صلاحیتش کافی است.