• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400020402298
  • خبرنگار : 71592

جبهه مردمی آزادی فلسطین مسؤولیت حمله موشکی به شهرک‌ها را برعهده گرفت

جبهه مردمی آزادی فلسطین مسؤولیت حمله موشکی به شهرک‌ها را برعهده گرفت

سازمان گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه مردمی آزادی فلسطین امروز شنبه مسؤولیت حمله موشکی از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حمله پس از آن صورت گرفت که به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه گمراهی و تجاوزش در حق ملت بی‌دفاع فلسطین هشدار دادیم و تاکید کردیم که اجازه نخواهیم داد مردم ما آنجا تنها بمانند و دشمن در ازای تشدید جنایت‌های خود بهای سنگینی خواهد پرداخت.

در این بیانیه آمده است: به همین دلیل ما در گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی در پاسخ به جنایت‌های مداوم اشغالگر و بمباران موشکی غزه در شب گذشته، مسؤولیت حمله موشکی به سمت شهرک‌های "غلاف" غزه را اعلام می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گردان‌ها و تمامی شاخه‌های مقاومت در برابر این حمله متجاوزانه ساکت نخواهند نشست و نیروهای نظامی ما برای ادامه پاسخ به هرگونه حماقتی که دشمن در حق ملت فلسطین مرتکب می‌شود، آماده هستند. قدس ما نور چشم ماست و تنها رهایش نخواهیم کرد.

جنبش حماس هم حملات صبح امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و ملت‌های اسلامی خواست مسؤولیت خود را در حفاظت از مردم قدس و مسجدالاقصی برعهده بگیرند و برای تثبیت و تقویت ایستادگی ملت فلسطین و حمایت از مقاومت فلسطین تلاش کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد، شب گذشته فلسطینی‌ها ۳۶ موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند و سامانه گنبد آهنین شش موشک را رهگیری کرد و بیشتر موشک‌ها در مناطق باز سقوط کردند.

این بزرگترین حمله‌ای است که طی چند ماه اخیر از نوار غزه انجام می‌شود و خسارت‌هایی مالی و جانی در تعدادی از تجمعات مسکونی برجای گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha