• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400020502737
  • منبع : نهادها و احزاب

طرح ولایت، حلقه های صالحین و آموزش؛ ۳ اولویت معاونت آموزش بسیج اساتید

طرح ولایت، حلقه های صالحین و آموزش؛ ۳ اولویت معاونت آموزش بسیج اساتید

اولین جلسه معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با حضور ریاست و معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و معاونین و مدیران تربیت و آموزش مراکز بسیج اساتید سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای جلسه هاشمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت عروج سردار حجازی به بیان برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت تربیت و آموزش در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ولایت استادی، تقویت و گسترش طرح صالحین و آموزش های تخصصی و عمومی، ویژه اعضای هیات علمی و مسئولین و شوراهای کانون های سراسر کشور از اولویت های معاونت تربیت و آموزش است.

هاشمی در ادامه به جزئیات، اولویت ها و برنامه های معاونت تربیت و آموزش اشاره کرد و گفت: طرح ولایت استادی به صورت متمرکز و توسط سازمان بسیج اساتید کشور و البته با مشارکت استانها ان شاءالله برگزار خواهد شد و طرح صالحین باید با قوت پیگیری و اجرا بشود، چرا که جلسات و گعده های حلقه های صالحین مهمترین بستر برای تعالی بصیرت دینی و سیاسی اساتید می باشد و در کانون ها حلقه های صالحین به صورت ماهانه باید جلسات گفتگو محور داشته باشند. در شرایط کنونی تبیین دولت جوان حزب اللهی و الزامات مشارکت حداکثری و مسئولانه و انتخاب اصلح در این جلسات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به آموزش های تخصصی و عمومی اشاره کرد و گفت : آموزش های تخصصی و عمومی برای مسئولین و شورای مراکز بسیج استان ها در سطح کشور با محوریت معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید انجام خواهد شد و آموزش های تخصصی و عمومی برای مسئولین و شورای کانون ها و  اعضای هیات علمی با محوریت مراکز بسیج اساتید استان ها و کانون ها انجام خواهد شد که انتظار می رود در کارگاه های آموزشی بصورت ماهیانه و فصلی برگزار گردد.

هاشمی در پایان یاد آور شد: معتقدیم که آموزش ها در همه سطوح باید نیاز محور باشد و منتج به ارتقای سطح معرفتی، بصیرتی و مهارتی مسئولین و اساتید بسیجی گردد تا بتوانند به لحاظ کمی و کیفی پاسخگو و مجری ماموریت های محوله سازمانی و انقلابی باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha