• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1400020503112
  • منبع : موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

جزییات آغاز به کار و بازدید از دومین نمایشگاه حجاب و عفاف

جزییات آغاز به کار و بازدید از دومین نمایشگاه حجاب و عفاف
عکس آرشیوی است.

آیین رونمایی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف ماه مبارک رمضان ١۵ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این حوزه از طریق وبینار(سمینار آنلاین) انجام می شود.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.


 این نمایشگاه مجازی توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با حمایت مرکز شتابدهی رایمون و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و با کمک گرفتن از فن آوری های نوین سعی در به حرکت در اوردن چرخ هایی تولید کنندگان حجاب و عفاف گام های مستمری برداشت. این نمایشگاه مجازی با هدف جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه در سال ٩٩ آغاز بکار کرد و به مسیر خود ادامه داد.


سنوات قبل فعالان تولید محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن کریم حضور به هم می‌رساندند، اما از سال قبل این تولیدکنندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه حضوری به صورت آنلاین به فروش محصولات خود پرداختند. تاکنون  ١٠٠ برند فعال حوزه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش ٣۵ درصدی تولید کنندگان نسبت به سال گذشته روبرو هستیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان، این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.


این نمایشگاه به صورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از آسیب هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز می توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.


نمایشگاه حجاب و عفاف با توجه به احساس خلاء و ضعفی که به سبب شرایط موجود در این حوزه بوجود آمد سال گذشته به عنوان گروه پیشتاز وارد عرصه شد و همراه با نظارت و حمایت از تولید کنندگان سعی کرد تا حجاب را به عنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان‌تر به مردم عرضه کند.


علاقه مندان می توانند تا ۲۴ اردیبهشت ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان www.hijab99.ir از محصولات شرکت های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha