• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400020503375
  • خبرنگار : 50071

کشف ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

کشف ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد
عکس آرشیوی است.

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد از  کشف ۴۳ دستگاه‌ استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۶ مشهد با اقدام‌های اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از  نصب تعدادی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال و استفاده از برق سراسری در این رابطه دست یافتند.

وی اظهار کرد: تیم دایره اطلاعات کلانتری ۱۶پس از بررسی‌های اولیه با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و ساختمان مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که نصب و از شبکه برق سراسری به صورت غیر مجاز استفاده می‌کرد کشف شد و تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

صارمی ساداتی همچنین با اعلام دستگیری دونوجوان روکش‌زن بیان کرد: تیم  گشتی کلانتری ۱۲ مشهد در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی خود دو پسر نوجوان را در حال فرار مشاهده کردند که چند تن از شهروندان در تعقیب آنها بودند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بلافاصله وارد عمل شده و این دو نوجوان ۱۶ ساله را دستگیر کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد آنها با ورود به یک فروشگاه حدود ۷۰۰ هزار تومان کالا کش‌روزنی کرده و قصد فرار داشته‌اند که دستشان رو شده است.

صارمی ساداتی با ابراز تاسف از این که متهمان دارای سابقه سرقت بوده و یکی از آنان به مواد مخدر اعتیاد دارد، گفت: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: همچنین تیم‌های تجسس کلانتری ۲۴  میرزاکوچک خان مشهد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها ، به سرنخ‌هایی دست یافتند که رد اموال مسروقه در زیر زمین یک خانه مسکونی را برایشان نمایان می‌ساخت.

صارمی ساداتی گفت: پلیس پس از بررسی‌های اولیه و هماهنگی با مقام قضایی خانه مذکور  را به طور ضربتی پاکسازی کرد. در این عملیات  تعداد زیادی رینگ و لاستیک خودروهای سواری، دو عدد باطری و تعداد زیادی چراغ، ضبط و پخش و دیگر وسایل و قطعات خودرو کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این رابطه یک متهم مالخری اموال مسروقه دستگیر شد و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha