• دوشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400020604085

عضویت کشتی‌گیر لارستانی در تیم ملی آلیش

عضویت کشتی‌گیر لارستانی در تیم ملی آلیش

ایسنا/فارس محمدرضا عسکرپور، کشتی‌گیر لارستانی با موفقیت در رقابت‌های انتخابی، به عضویت تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش درآمد تا مسابقات آسیایی و جهانی این تیم را همراهی کند.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان دوشنبه ۶ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: محمدرضا عسکرپور، موفق شد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش، عنوان نخست را کسب کرده و به تیم ملی راه یابد.

حکمت الله ملتفت افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور اول پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آلیش، وحید میرفتح الهی دارنده چندین مدال کشتی فرنگی قهرمانی کشور از تهران را با حساب ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و در دیدار دوم نیز جلال شاهمرادی دیگر نماینده تهران را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کرد.
 
او ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در دور سوم این رقابت ها در مقابل حامد سلیمی قهرمان کهنه کار کشتی آلیش ایران قرار گرفت و موفق شد این کشتی گیر سمنانی که چندین عنوان قهرمانی کشور و بین المللی را در کارنامه داشت را با حساب ۷ بر یک از پیش رو بردارد.
 
ملتفت با اشاره به اینکه طبق مصوبه کمیته سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی، هر کشتی گیری که در دیدار فینال، دو برد کسب کند به عنوان ملی پوش شناخته می شود، گفت: به همین منظور محمدرضا عسکرپور در دیدار چهارم این پیکارها با حامد سلیمی مسابقه دوم را برگزار و موفق شد با نتیجه صفر بر صفر و با محاسبه اخطار بیشتر این کشتی گیر را شکست و ملی پوش وزن ۷۰ کیلوی تیم ملی کشتی آلیش جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان شود.
 
نایب رئیس هیئت کشتی لارستان خاطرنشان کرد: مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش ایران با شرکت ۲۱ کشتی گیر در شش وزن به میزبانی لارستان برگزار شد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha