• سه‌شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400020704742
  • خبرنگار : 30054

چرا طراحی کاتالوگ خوب، رمز موفقیت تبلیغات شماست؟

چرا طراحی کاتالوگ خوب، رمز موفقیت تبلیغات شماست؟

درست است که در حال حاضر تبلیغات آنلاین اولین انتخاب هر کسب و کار برای فروش بیشتر محسوب می‌شوند، اما نمی‌توان از تاثیرات برخی تبلیغات آفلاین چشم‌پوشی کرد. ما انتظار نداریم که شما سر چهارراه‌ها با صدای بلند از کسب و کار یا کالا و خدمات ارائه شده‌تان خبر دهید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت مهرسام، البته که این نوع تبلیغ هم می‌تواند برای شما سودآور باشد. اما منظور ما نوع دیگری از تبلیغات است. طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از گذشته تاکنون یکی از بهترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود. چرا؟ با هم مزیت‌های این توع تبلیغات را مرور می‌کنیم.

۱- هنوز بازار سنتی نبض دارد

احتمالا خیلی از کسب‌وکارها حالا به تبلیغات آنلاین روی آورده باشند. ما هم قبول داریم بسیاری از کالاها و خدمات در این بازار آنلاین فروش خوبی دارند، اما از اهمیت بازار سنتی نمی‌توان چشم پوشی کرد. اگر همین حالا به قصد خرید سری به بازارهای شهر بزنید، متوجه خواهید شد که این بازارها هنوز هم پر رونق و شلوغند. حال تصور کنید فروشنده  لباس، کفش یا کیف هستید. با کمک کاتالوگ‌های تبلیغاتی در این بازار از رقیبان خود پیشی خواهید گرفت. خریداران دوست دارند، کالای مورد نظرشان را بر تن یک مانکن ببینند. پس این فرصت را از خودتان و از آن‌ها نگیرید و با سفارش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی بازار سنتی را تسخیر کنید.

۲- کارشناسان فروش نیاز به اعتماد به نفس دارند

دوست دارید در جلسات فروش پر قدرت ظاهر شوید؟ طراحی کاتالوگ تبلیغاتی را فراموش نکنید. کارشناسان فروش یا بازاریابان شما با داشتن کاتالوگ تبلیغاتی اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و جلسه را بهتر مدیریت می‌کنند. پس به آن‌ها کمک کنید بهترین خودشان باشند. تحقیقات نشان داده‌اند که ۵۲ درصد از افرادی که با داشتن کاتالوگ از یک فروشگاه بازدید می‌کنند، بیشتر از چیزی که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند، خرید می‌کنند. به علاوه، ۷۵ درصد از افرادی که کاتالوگ چاپی دریافت کرده‌اند، اذعان داشته‌اند که کاتالوگ چاپی در خرید به آن‌ها کمک کرده است.

۳- حافظه تصویری به کاتالوگ واکنش مثبت نشان خواهد داد

وقتی شما تبلیغات آنلاین را انتخاب می‌کنید، مشتری‌هایتان ممکن است با دیدن یک صفحه از کسب‌وکار شما، شما را به خاطرات بسپارند. در صورتی‌ که با ورق زدن کاتالوگ تبلیغاتی، در حافظه‌شان نفوذ خواهید کرد. دیدن تصاویر خدمات و کالاهای شما در قطعات بزرگ و لمس صفحه‌ها اگر به خوبی طراحی شده باشند، قطعا به واکنش مثبت از سمت مخاطبانتان منجر خواهد شد. قطعا شما هم قصدتان از این تبلیغ فروش بیشتر است. پس سفارش طراحی کاتالوگ را دست کم نگیرید.

۴- گاهی اطلاعات محصولات غیرقابل حفظ کردن هستند.

اگر کالا و خدمات شما جزئیات زیادی دارد، قطعا در خاطر افراد باقی نمی‌ماند. اما با داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی می‌توانید به مخاطبان اجازه دهید محصولات مشابه را بررسی و مقایسه کرده و در زمان مناسب خرید خود را انجام دهد در واقع مشتریان شما با این اقدام شما، احساس آزادی و ارزشمند بودن می‌کنند و این چیزی ست که به برند شدن شما کمک خواهد کرد.

۵- کاتالوگ تبلیغاتی پلی میان دنیای آنلاین و آفلاین است

همین تحقیقات و بررسی‌ها نشان داده است که ۷۰ درصد از افرادی که کاتالوگ چاپی محصولات یک شرکت را دریافت کرده‌اند، به وبسایت آن شرکت و فروشگاه آنلاین آن هم سری زده‌اند. در واقع طراحی کاتالوگ و چاپ خوب آن هدف‌مند است. در دنیای تبلیغات آنلاین افرادی که تبلیغات شما را می‌بینند، مشتریان بالقوه شما نیستند، در صورتی‌که کاتالوگ چاپی دقیقا به دست افرادی می‌رسد که ممکن است محصول شما را بخرند. دسترسی به کاتالوگ تبلیغاتی راحت‌ است و همین موضوع به برند شدن شما کمک خواهد کرد.

۶- کاتالوگ تبلیغاتی در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد

با کمک کاتالوگ تبلیغاتی نیازی به استخدام مشاوران فروش و بازاریاب‌های متعدد نخواهید داشت. بلکه با  هزینه کمتر کاتالوگ تبلیغاتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهید تا با بررسی محصولات و خدمات شما برای خرید اقدام کنند. این نوع تبلیغات زمان کمتری نیز از شما خواهد گرفت

حالا که با مزیت‌ سفارش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی آشنا شدید، باید به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات می‌توانند سرنوشت این تصمیم شما را تعیین کنند.

چطور برای سفارش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی اقدام کنم؟

اولین قدم برای سفارش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی بعد از تصمیم‌گیری، عکاسی است. تصاویر خوب، حرف اول را در یک کاتالوگ تبلیغاتی می‌زنند. پس حتما برای این کار از یک کاربلد کمک بگیرید. قدم بعدی برای این تبلیغات مشخص کردن قطع کاغذهای بروشور یا کاتالوگ و طراحی آن است. با چیدمان ذهنی و با کمک یک مشاور، تصاویر و متن‌هایی که نیاز دارید در بروشور چاپ کنید را کنار هم گذاشته و با توجه به هدفتان قطع کاتالوگ را مشخص کنید. تعداد و تیراژ این کاتالوگ هم کاملا بسته به بودجه و جامعه هدف شما قابل تغییر است.

قدم سوم چاپ کاتالوگ است. به خاطر داشته باشید، چاپ بد و نادرست می‌تواند تمام هزینه‌های شما را راهی سطل زباله کند. در حال حاضر چاپ افست یکی از بهترین نوع چاپ کاتالوگ تبلیغاتی است.  این سفارش تبلیغاتی با چاپ افست را می‌توانید از مهرسام چاپ بخواهید.

مشاوره تخصصی، طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ آن یکی از خدمات این مجموعه است. با هر بودجه و هدفی که داشته باشید می‌توانید بالاترین کیفیت کاتالوگ را خریداری کنید. بدون نیاز به پیگیری از تحویل، به موقع و با بهترین قیمت و هزینه، کاتالوگ تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha