• چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400020805532
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون آموزشی دانشگاه ایلام:

برنامه‌های دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه ایلام مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه ایلام مجازی برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: مراسم تقدیر از مدرسان و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برتر به صورت غیرحضوری در هفته آینده برگزار خواهد شد.

 دکتر «مصطفی نعمتی» در گفت و گو با ایسنا، با  تشریح برنامه‌های «دهه سرآمدی آموزش»، اظهار کرد: نظر به اهمیت آموزش در توسعه دانشگاه‌ها، هر ساله از روز سوم الی دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم «دهه سرآمدی آموزش» نام گرفته و در این راستا هر سال برنامه‌های ویژه‌ای در دانشگاه ایلام در این دهه برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شکل جدید آموزش در دانشگاه‌ها در قالب «آموزش مجازی» که تحت تأثیر بحران کووید 19 در حال انجام است و به علت نبود دانشجویان، برنامه‌های امسال در قالب جدید و به صورت محدودتر اما با کیفیت بهتر و مراسم تقدیر از مدرسان و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برتر بصورت غیرحضوری در هفته آینده برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به تدوین «نظام‌نامه اخلاق آموزش» در وزارت علوم و اجرای آن در سطح دانشگاه‌های کشور، تصریح کرد: نظام‌نامه اخلاق آموزش در دانشگاه‌ها یک سند مهم و راهبردی برای بسط و توسعه اخلاق در آموزش است، تا اساتید در قالب تدریس و دانشجویان در قالب تحصیل شکل جدیدی از آموزش را برای ارتقاء محیط آموزشی کشور ارائه دهند.

نعتمی با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن سند نظام‌نامه اخلاق آموزش در سطح دانشگاه ایلام، برنامه‌های متنوعی در حال تدوین است و تشکیل «کمیته اخلاق آموزش» متناسب با شرایط دانشگاه ایلام در دستور کار قرار دارد  و تاکنون هم نشست‌های مختلفی برگزار شده، از اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران خواست هرگونه پیشنهادی که در این زمینه دارند را به حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام نمایند، تا در روند تشکیل این کمیته لحاظ گردد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha