• چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400020806003
  • منبع : باشگاه فولاد خوزستان

سسما: به دنبال خاطره خوب در پایان مسابقات هستیم

سسما: به دنبال خاطره خوب در پایان مسابقات هستیم

فولاد فردا در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما، مربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم، با توجه به این که احتمال صعود وجود ندارد اما بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم. هدف اصلی ما این بود که تیم پر قدرت العین را شکست بدهیم و در مسابقات گروهی حاضر باشیم که این کار را با قاطعیت انجام دادیم. ما خواستیم امسال در مرحله گروهی حاضر شویم و برای بازیکنان و باشگاه فولاد تجربه اندوزی برای موفقیت بیش‌تر کنیم تا در سال‌های آتی نتایج بهتری بگیریم. هدف ما ارائه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته‌ایم هم خودمان و هم هواداران‌مان افتخار کنیم.

او ادامه داد: قطعا می‌دانستیم در یک گروه سخت با السد و النصر دو مدعی قهرمانی حضور داریم اما در زمین مسابقه نشان دادیم که دست کمی از این دو تیم در قدرت با تمام ستاره‌های‌شان نداریم. این دو تیم با داشتن بازیکنان گرانقیمت و باتجربه به این مسابقات آمدند اما این مسابقات برای بازیکنان ما تجربه مهم و گران‌بهایی خواهد شد چرا که اکثر آن‌ها تجربه این چنینی نداشتند. در مجموع با این دو تیم خوب مبارزه کردیم.

سسما افزود: اگر یک مقدار خوش شانس بودیم می‌توانستیم در هر دو بازی با السد پیروز باشیم. در بازی اول مقابل السد روی یک توپ مرده گل خوردیم و این نهایت بدشانسی بود. در دو بازی با النصر هم فکر می‌کنم حق ما امتیازات بیش‌تری بود.

او در پایان گفت: تیم ما طبق معمول با انگیزه فراوان و با نظم همیشگی پا به این مسابقه خواهد گذاشت و بردن در دیدار برابر الوحدات هدف ماست تا با خاطره خوب و شیرین به ایران بازگردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha