• چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400020806040

ثبت نام در حوزه علمیه خواهران، تا پایان اردیبهشت ماه

ثبت نام در حوزه علمیه خواهران، تا پایان اردیبهشت ماه

ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قم گفت: خواهران علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه، تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه های علمیه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی،مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قم، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک ولادت امام حسن(ع) عنوان کرد: خواهران علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه، تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه های علمیه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بانوان با گذراندن دروس عمومی حوزه می توانند در رشته های مختلف تعریف شده، متخصص شده و به وظایف خود بپردازند، ادامه داد: ثبت نام در سطوح دو، سه و چهار همزمان انجام می شود و همچون سال های گذشته محدودیت ثبت نام وجود ندارد.

وی با اشاره به مرکز رشد استعدادها در حوزه بیان کرد: حوزه علمیه خواهران افراد فرهیخته خوبی پرورش می دهد که عمدتا شناخته نیستند و اخیرا تلاش هایی می شود تا افراد شاخص معرفی شوند.
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قم عنوان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران در بخش های گوناگون علمی، فرهنگی، پژوهشی،  تبلیغی همواره به رسالت خود عمل می کنند و برای تبلیغ نوین و حضور  بانوان در فضای مجازی کارهایی صورت گرفته که به زودی اثرات آن دیده می شود.

وی با بیان اینکه در بحث مدیریت جلسات خانگی بانوان، طی تعامل با سازمان تبلیغات ، محتواهایی برای بانوان علاقه مند قرار می دهیم و این کارها درحال انجام است، ادامه داد: تاکنون دوره های ویژه برای طلاب در زمینه های کاهش آسیب های اجتماعی، برنامه های ویژه برای سنین کودک، نوجوان و دانش آموزان، اعتیاد و طلاق برگزار کرده ایم.
وی افزود: دروس حوزه علمیه خواهران درحال حاضر به دلیل شرایط فعلی، مجازی برگزار می شود و همچنین در مرکز آموزش های مجازی در سطوح دو و سه نیز فعالیت داشته و تاکنون ۱۱۰۰ دانش آموخته فارغ شده اند.
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قم بیان کرد: راه اندازی رشته هنر و ادبیات اسلامی، حضور بانوان طلبه در تدوین دروس حوزه، فعالیت طلاب خواهر در تبلیغ رسانه بیش از پیش از برنامه های پیش روی ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha