• پنجشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400020906243
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل زندان‌های استان :

مجموعه آموزش جهاددانشگاهی کردستان از نیروهای متخصص برخوردار است

مجموعه آموزش جهاددانشگاهی کردستان از نیروهای متخصص برخوردار است

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: مجموعه آموزش جهاددانشگاهی از نیروهای متخصص برخوردار است که می تواند زمینه اشتغال زایی را افزایش دهد.

مراد فتحی، در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان و همکاران حوزه آموزش این نهاد با اهداء لوح تقدیر از حمایت‌های معنوی این مرکز با مجموعه زندانهای استان در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اهداف آرامانی سازمان به منظور ارتقاء سطح اشتغالزایی در زندان ها تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: موضوع اشتغال در زندان‌ها، مسئله‌ای بسیار حائز اهمیت برای سازمان و قوه قضائیه است، لذا کاهش جمعیت کیفری با ارتقاء سطح مهارت‌های زندگی و اشتغالزایی که با مشارکت مجموعه جهاددانشگاهی فراهم شده زمینه ایجاد آرامش را در زندان‌ها و همچنین امید به زندگی را در مددجویان ارتقاء داده است.

مدیرکل زندان‌های کردستان با تاکید بر این مهم که مجموعه آموزش جهاددانشگاهی از نیروهای متخصص برخوردار است، افزود: امسال سطح انتظارات سازمان در زمینه اشتغال زایی بیشتر از سال گذشته است و امیدواریم با همراهی و مشارکت همیشگی به تحقق اشتغالزایی ۸۰ درصدی همچون سال گذشته دست یابیم.

اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان نیز ضمن قدردانی از مدیرکل زندان های کردستان گفت: ایجاد اشتغال در زندان‌ها مهمترین عامل در جلوگیری از بازگشت زندانیان آزاد شده به زندان است.

وی اظهار امیدواری کرد امسال نیز با تمام توان در تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد و امیدواریم سطح اشتغالزایی در زندان‌ها هر روز ارتقاء یابد تا اهداف آرمانی سازمان زندان‌ها نیز تحقق یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان ذکر کرد: جهاددانشگاهی در سال های اخیر فعالیت های خوبی در زمینه اشتغالی زایی و مشاغل خانگی داشته است که در همین راستان جهاددانشگاهی با اتصال به بازار ۲۶۰۰ نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی کمک شایانی به کاهش بیکاری در این دیار کرده است.

در پایان این جلسه مدیرکل زندان های کردستان با اهداء لوح تقدیر از رئیس و همکاران معاونت آموزش جهاددانشگاهی استان کردستان  به پاس مشارکت و همراهی مستمرشان با مجموعه زندان های استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha