• پنجشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400020906345
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با ویلچر فلج مغزی موژان طب

آشنایی با ویلچر فلج مغزی موژان طب

ویلچر از جمله وسایلی است که در بهبود کیفیت زندگی افراد با داشتن توانایی های حرکتی محدود و مختلف بسیار موثر و مهم می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موژان طب،  با وجود تنوع گسترده این محصول خرید ویلچر مناسب بیمار کار ساده ای نخواهد بود. از جمله می توان به ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ برند مداسکای برای افراد ناتوان افراد با معلولیت شدید، طراحی و تولید شده اشاره کرد. بیماری فلج مغزی به گونه ای است که می تواند عملکردهای حرکتی و عضلات بدن را تحت‌ تأثیر قرار بدهد. عدم قدرت تکلم عادی و تنفس صحیح، عدم کنترل مثانه، عمل بلعیدن و تناول کردن آنرمال، معلولیت های ذهنی/، عدم راه رفتن و قابلیت نشستن یا حتی نابینایی و ناشنوایی نمونه هایی از اختلال در سیستم مغزی می باشد. البته بروز این علائم و نشانه ها در افراد، متفاوت است.

 در صورتی که ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ به گونه ای طراحی شده است که دارای تمامی امکانات ویلچر دستی می باشد. به علاوه اینکه قسمت های نگه دارنده و محافظت کننده بدن با پدهای  بسیار نرم و راحت پوشانده شده است. بدنه این ویلچر مقاوم به گونه ای است که بسیار محکم، کارآمد و سبک می باشد.

مشخصات ویلچر فلج مغزی ۹۵۸

از مشخصات این ویلچر، دارای بدنه مقاوم و مستحکم که بسیار سبک می باشد. وزن محصول ۲۳  کیلوگرم است و تا ۷۵ کیلوگرم وزن را تحمل می کند. لازم نیست فضای زیادی از اتاق را به آن اختصاص دهید. زیرا عرض محصول در حالت باز ۵۶cm  و در حالت بسته ۲۶cm است. چرخ جلو ویلچر از نوع توپر و چرخ عقب PU است. که به خوبی تعادل را در هنگام حرکت حفظ می کند. زیر دستی و زیر پایی هر دو متحرک هستند که این حالت به خوبی می تواند نیازهای متفاوت کاربر را برطرف سازد. کفی و پشتی ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ ابردوزی شده است. به همین دلیل فضای راحتی را برای کاربر در ساعات طولانی نشستن بر روی آن ایجاد کرده که در نهایت به حفظ سلامت پوست و بافت بدن کمک بسزایی می نماید.

ویژگی های ویلچر فلج مغزی ۹۵۸

دارای چهار چوب ثابت

 ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ دارای بدنه مقاوم و سبک

دارای تکیه گاه سر

دارای کمربند ایمنی

دارای پدهای کنترل در پهلو و ناحیه ران

دارای پد کنترل گردن

دارای فوت رست کنترل ساق پا

قابلیت تخت شدن به صورت کامل ویلچر فلج مغزی ۹۵۸  

دارای کنترل ترمز روی دسته و چرخ عقب

این ویلچر دارای تاییدیه استاندارد ایران CE/FDA/TUV

طراحی و ساخت

این ویلچر برای بیماران فلج مغزی طراحی شده است. از جمله مهم ترین ویژگی در طراحی این نوع ویلچر برخورداری از تکیه گاه سر است. در کنار آن محل قرار گیری پا و ساعد در این وسیله متحرک و کلیه مواردی که طراحی شده برای راحتی و ایمنی بیمار در نظر گرفته شده است. ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ به شکلی طراحی شده است که در آن از ترمز دستی و فشاری برای کنترل ویلچر استفاده می شود به طوری که این وسیله کاربردی به راحتی قابل کنترل است علاوه بر این طراحی خاص ویلچر باعث شده که حفظ تعادل آن ساده تر باشد. استفاده از اصول استاندارد بین المللی در طراحی و ساخت این ویلچر سبب شده است که این وسیله با بهترین کیفیت توسط مجموعه موژان طب به بازار عرضه گردد.

مزایا

· داشتن بدنه مقاوم و مستحکم ویلچر تمام ارتوپدی این وسیله را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل کرده است. به طوری که بدنه این ویلچر دارای دو مزیت اصلی است. اولین مورد اینکه از استحکام بسیار بالایی برخوردار است، دومین مورد وزن سبک این وسیله می باشد.

· بنابراین این نوع ویلچر در عین سبک بودن، تحمل وزن بالایی دارد. عدم خوردگی و زنگ زدگی بدنه ویلچر با قرار گرفتن در معرض رطوبت، دیگر مزیت آن به حساب می آید.

· یکی از اهداف مهم در ساخت ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ پیشگیری از تغییر شکل فرم بدن می باشد. که برای این منظور پدهای کنترل کننده درناحیه ران و پهلو گذاشته شده است. از دیگر مزیت ها تاثیر مثبت بر فعالیت تنفس و کنترل رفلکس های کاربر می باشد به همین خاطر بر روی آن پد کنترل گردن قرار گرفته است تا این امر محقق گردد.

· ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ دارای فوت رست برای نگهداری ساق پا می باشد. که این به نوبه خود از خستگی پا کاسته و حرکات انتقالی را کنترل می نماید.

· استفاده از کمربند ایمنی به جهت حفظ و نگهداری بیمار در هنگام حرکت بسیار سودمند می باشد.

· علت قرارگیری ترمز بر روی چرخ عقب ، ایست کامل در سراشیبی ها است که این کار به جهت حفظ ایمنی بیشتر خواهد بود.
· از خصوصیات جالب توجه آن قابلیت تخت شدن به طور کامل است. قطعاً این ویژگی یک مزیت کاملاً مثبت در نگهداری از کاربر به حساب می آید.

قیمت

تکنیک های خاص به کار رفته در ساخت ویلچر فلج مغزی ۹۵۸ و نیز به دلیل ویژگی های مثبت و قابلت های مهم در نگهداری از یک بیمار فلج مغزی همواره این ویلچر از نگاه ویژه تری نسبت به سایر ویلچرها برخوردارکرده است. شاید به همین دلیل در بازار کم یاب تر و با قیمت متفاوتی وجود دارند. به طوری که این ویلچر از جمله ویلچر های کاربردی و بسیار مفید در طی شدن روال زندگی و استفاده روزانه بیمار می باشد. به دلیل اهمیت وجود این ویلچر در زندگی کاربر، تجهیزات توانبخشی موژان طب با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آن را به دست بیمار عزیز می رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha