• پنجشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400020906425
  • خبرنگار : 30054

راز رپورتاژآگهی‌های ارزان و پرشمار چیست؟

راز رپورتاژآگهی‌های ارزان و پرشمار چیست؟

در این روزها شاهد ارائه پیشنهاداتی از سوی دلالان و بنگاه‌های تبلیغاتی مبنی بر انتشار تعداد بالای رپورتاژآگهی در صدها سایت با قیمت‌های نازل و باورنکردنی هستیم، اما چه تفاوتی میان پیشنهاد این دلالان و تعرفه‌های ارائه شده از سوی سایت‌های معتبر و پربازدید وجود دارد؟

به گزارش ایسنا، این روزها پیشنهادهایی مبنی بر انتشار رپرتاژآگهی‌های ارزان و پرشمار که در رسانه‌های متعدد و با تعداد زیادی بک لینک منتشر می‌شوند از سوی دلالان و بنگاه‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها و فعالان اقتصادی ارائه می‌شود.

نکته‌ای که این پیشنهادها را جذابتر و صاحبان کسب و کار را به سپردن کار تبلیغاتی خود به این دلالان ترغیب می‌کند، قیمت نازل بنگاه‌های تبلیغاتی برای انتشار تعداد بالایی از رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف است.

افرادی که با بازار انتشار رپورتاژ آگهی آشنا هستند، می‌دانند که تعرفه انتشار رپرتاژآگهی در سایت‌های معتبر، به صورت سالانه تعیین می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و دارای شفافیت است. می‌دانیم که سایت‌های معتبر برای به دست آوردن اعتبار خودشان طی سالیان زیاد زحمت کشیده و هزینه کرده‌اند.

به عنوان مثال استخدام پرسنل حرفه‌ای، تجهیز زیرساخت‌های مناسب و اعتبار بخش به برند خود طی سالهای زیاد و ... هزینه‌های زیادی را برای این سایت‌ها در پی داشته است. بنابراین این سایت‌ها برای انتشار رپورتاژآگهی شما، محدوده معینی را در نظر می‌گیرند و با توجه به بسته‌های متنوعی که ارائه می‌دهند می‌توانید از تخفیفات آنها استفاده کنید. همچنین تولید محتوای رپرتاژآگهی شما توسط اشخاص حرفه‌ای هزینه خود را دارد که قیمت آن به طور شفاف اعلام می‌شود. بنابراین پیشنهاد تولید و انتشار تعداد بالای رپرتاژآگهی در صدها سایت با صدها بک لینک با قیمت‌های نازل و باورنکردنی که با تعرفه رایج سایت‌های معتبر متفاوت است چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

هیچ چیز جای رسانه معتبر را نمی‌گیرد

با نگاهی به لیست رسانه‌ها و سایت‌هایی که انتشار رپورتاژآگهی‌های تعداد بالا و قیمت پایین در آنها به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌شود، می‌توان به آسانی به علت ارزان بودن این کار پی برد. در میان لیست بلند و بالایی که دلالان به صاحبان کسب و کار برای انتشار رپورتاژ آگهی آنها با قیمت ارزان ارائه می‌دهد حتی یک رسانه معتبر که مخاطبان به آن اعتماد داشته و آمار بازدید آنها بالا باشد وجود ندارد. درواقع این بنگاه‌های تبلیغاتی با ارائه لیست سایت‌های غیرمعتبر و کم بازدید، سعی دارند شما را فریب بدهند زیرا این مسئله جزء بدیهیات بازاریابی محتوایی است که هزینه کردن برای انتشار آگهی در سایت‌های غیرمعتبر درواقع دور ریختن پول است.

می‌دانیم که انتشار یک رپورتاژ آگهی در سایتی معتبر و پربازدید، می‌تواند به رونق کسب و کار شما منجر شود اما انتشار صدها رپرتاژ آگهی در سایت‌های غیرمعتبر و کم بازدید هیچ رونقی برای کسب و کار شما به ارمغان نخواهد آورد.

در نهایت اگر چنین پیشنهادی از سوی دلالان و بنگاه‌های تبلیغاتی یعنی انتشار تعداد زیادی رپرتاژ آگهی در تعداد زیادی سایت به شما شد، این نکات را مدنظر داشته باشید که لیست رسانه‌های پیشنهادی آنها را از نظر خوشنامی، اعتبار، سئو و دیگر معیارهای حرفه‌ای بسنجید و سپس تصمیم بگیرید. و این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست!

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha