• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400021107125
  • خبرنگار : 50243

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی:

رد صلاحیت ۳ عضو شورای شهر مشهد/شاید بازهم انتخاب را به خود مردم واگذار کنیم

رد صلاحیت ۳ عضو شورای شهر مشهد/شاید بازهم انتخاب را به خود مردم واگذار کنیم

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی با انتقاد از عملکرد هیات نظارت برای انتخابات شورای شهر مشهد گفت: باید ببینیم چه کاندیدایی برایمان باقی می‌ماند و ممکن است مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب را به خود مردم واگذار کنیم.

محمدصادق جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت کاندیداهای اصلاح طلب پس از اعلام  نتایج تایید صلاحیت‌ها از سوی هیات نظارت اظهار کرد: چندین نفر از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان متاسفانه از سوی هیات نظارت رد صلاحیت شدند و ما هم در حال پیگیری هستیم و البته دوستان نیز خودشان در حال پیگیری‌اند تا در مهلت اعلام اعتراض تجدید نظر و بازنگری در این رابطه صورت گیرد و برخی کاندیداها به گردونه رقابت بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت شورا به گونه ای هست تا بتواند لیستی برای انتخابات شورای شهر ارائه کند، افزود: باید ببینیم چه کاندیداهایی برایمان می‌مانند و چه کسانی در جریان  اصلاح طلبی آمادگی دارند از لیست احتمالی دفاع کنند چون لیست باید اجماعی باشد و همه گروه‌ها بتوانند از لیست حمایت کنند. اگر شرایطمان فراهم شد و توانستیم لیست بدهیم این کار را انجام می دهیم اما اگر نتوانستیم لیست بدهیم مانند انتخابات مجلس انتخاب را به خود مردم واگذار می‌کنیم.

جوادی‌حصار درخصوص ارزیابی‌اش از عملکرد هیات نظارت افزود: من واقعا از این شیوه عمل متاسفم و باید تاکید کنم که این شیوه، شیوه مشارکت‌آوری نیست.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی درخصوص وضعیت ۶ عضو فعلی شورای شهر مشهد که در انتخابات شورای ششم ثبت نام کرده بودند، گفت: متاسفانه ۳ نفر از این افراد رد صلاحیت شدند و صلاحیت آقایان فیضی، بهاروند و مهدی‌نیا تایید شد و خانم‌ها گندمی، رمارم و اقای ودیعی نیز صلاحیت آنها برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراها رد شد.

به گزارش ایسنا این درحالی است که بنا به گفته رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی صلاحیت ۶ عضو فعلی شورای شهر مشهد که بار دیگر برای انتخابات ششمین دوره شوراها ثبت نام کرده بودند توسط هیات اجرایی تایید شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha