• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400021107311
  • خبرنگار : 71567

امکان برگزاری حضوری کلاس های عملی دانشگاه الزهرا فراهم شد/کلاسهای تئوری همچنان مجازی خواهند بود

امکان برگزاری حضوری کلاس های عملی دانشگاه الزهرا فراهم شد/کلاسهای تئوری همچنان مجازی خواهند بود

دانشگاه الزهرا ضمن تشریح نحوه فعالیت های این دانشگاه از امروز ۱۱ اردیبهشت ماه، اعلام کرد که تشکیل کلاس های عملی از قبیل آزمایشگاه ها و کارگاه ها با نظر ریاست هر دانشکده و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دانشگاه الزهرا با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعلام وضعیت قرمز در شهر تهران، برنامه کاری این دانشگاه را از شنبه ۱۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

بر این اساس کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اجرایی، اداری و مالی دانشگاه الزهرا به صورت مجازی و حضوری دایر است. معاونین، روسا و مدیران باید به نحوی برنامه ریزی کنند که یک سوم اعضای هیات علمی در محل خدمت حضور داشته باشند و دو سوم نیز به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

همچنین اعضای هیات علمی دارای شرایط خاص در ایام کرونا (بانوان عضو دارای فرزند زیر ۶ سال) اعضایی که بیماری زمینه ای دارند. بانوان باردار و افراد بالای ۶۰ سال در اولویت دورکاری قرار دارند و امکان استفاده از دورکاری برای حداکثر سه روز در هفته را با تایید مافوق و در چهارچوب برنامه کاری واحد دارا هستند.

همچنین ساعت کاری دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است همچنین ساعت کاری در روزهای نوزدهم و بیست و سوم این ماه بر اساس مصوبه هیات وزیران خواهد بود.

بنا بر اعلام دانشگاه الزهرا، برگزاری جلسات آموزشی، پژوهشی و اداری ترجیحا به صورت مجازی خواهد بود و در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی و الزامات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله شرایط محل جلسه در فضای مورد نیاز برای هر یک از شرکت کنندگان و با رعایت محدودیت تعداد شرکت کنندگان در جلسه به صورت حضوری انجام می شود.

بر این اساس، مقام مافوق هر واحد در دانشگاه الزهرا لازم است نظارت دقیق بر پاسخگویی و انجام کامل و مطلوب امور توسط اعضایی که در دورکاری انجام وظیفه می کنند داشته باشد به گونه ای که رضایت کامل ارباب رجوع در زمان دورکاری حاصل شود. بر اساس تاکید دانشگاه الزهرا بعضی از همکاران در زمان دورکاری تصور تعطیلی دارند و به نحو مناسب پاسخگو نیستند و ضرورت دارد در چنین مواردی که وظایف ارجاعی انجام نمی شود مرخصی منظور شود.

همچنین کلیه کلاس های آموزشی در دانشگاه الزهرا مجازی برگزار خواهند شد و فعالیت حضوری آزمایشگاه ها و کارگاه ها با نظر ریاست دانشکده و رعایت پروتکل های بهداشتی امکانپذیر خواهد بود. کارشناسان آزمایشگاه هم طبق شیفت بندی در محل کار حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha