• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400021107765
  • خبرنگار : 50189

معاون راهداری جنوب استان کرمان خبر داد

احتمال مسدود شدن محور قلعه گنج – رمشک – کهنوج از 2 ساعت دیگر

احتمال مسدود شدن محور قلعه گنج – رمشک – کهنوج از 2 ساعت دیگر

ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تاکید کرد: باتوجه به اینکه در ارتفاعات بارندگی داریم، احتمالا از دو ساعت دیگر محور اصلی قلعه گنج – رمشک – کهنوج مسدود شود و سایر راه های اصلی جنوب استان باز هستند.

"مجتبی رییسی" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش های شدید از روز گذشته در جنوب استان کرمان گفت: خسارت زیادی به راه های جنوبی وارد نشده و فقط برخی از محورها مسدود شدند.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان قلعه گنج حدود 10 محور روستایی و همچنین تعدادی از آب نماهای محور فاریاب – کهنوج بر اثر این بارش ها مسدود شده اند. باتوجه به اینکه بیشتر محورهای روستایی خاکی هستند لذا بوسیله دستگاه های راهداری ترمیم می شوند. 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با تاکید برآنکه اجرای آب نما دیگر منسوخ شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی آب نما در محور اصلی فاریاب به کهنوج داریم بنابراین هر زمان که حجم سیلاب زیاد باشد تردد در این مسیر ناممکن می شود و همچنین محور قلعه گنج به رمشک که راه ارتباطی بین استان کرمان و سیستان و بلوچستان است متاسفانه 95 دستگاه آب نما در آن اجرا شده و هر زمان بارش شدیدی داشته باشیم بیش از 5 ساعت این جاده مسدود می شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه در ارتفاعات باران در حال باریدن است احتمالا از دو ساعت دیگر محور اصلی قلعه گنج – رمشک – کهنوج مسدود شود و سایر راه های اصلی جنوب استان باز هستند.

رئیسی یادآوری کرد: در محور جیرفت به سمت عنبرآباد شاهد بارش شدید باران بودیم و رودخانه ها طغیان کردند اما راه های ارتباطی قطع نشد و تردد در آن مسیر جاری است.

وی با اشاره به کمبود نیرو و تجهیزات اداره کل راهداری جنوب استان از رانندگان درخواست کرد: هر موردی که در جاده ها مشاهده کردید با سامانه گویا 141 مرکز اطلاعات راه ها تماس گرفته و مشکل را اطلاع رسانی کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha