• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400021107792
  • خبرنگار : 50228

مدیرکل ورزش خوزستان:

انتشار کلیپ ورزشگاه غدیر اهواز شبیه شیطنت بود

انتشار کلیپ ورزشگاه غدیر اهواز شبیه شیطنت بود

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به بهتر شدن وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: ورزشگاه غدیر خلاف کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد و بیشتر شبیه شیطنت بود، آماده مسابقات لیگ یک شده است و آن را با دست خالی بازسازی کرده ایم و انتشار آن کلیپ، کار قشنگی نبود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان که امروز (شنبه) در اهواز برگزار شد، با دعوت از جامعه ورزش برای حضور در انتخابات پیش رو، اظهارکرد: انتخابات یک امر بسیار مهم برای تمام دولت ها و کشورها است اما قصه انتخابات در ایران بسیار متفاوت تر است زیرا طی چهل و اندی سال که گذشت ما تاوان و هزینه سنگین استقلال، خودکفایی و ایستادگی را دادیم. واقعیت این است که بیش از ۴۰ سال تلاش کردیم، مستقل باشیم و افتخارمان این است که به لطف خدا و طلوع فجر دل انگیز ۲۲ بهمن ۵۷، یک مسیر جدید برای ملت ایران باز شد. امروز ما به عنوان خواص جامعه باید به مشارکت در انتخابات تاکید کنیم. یکی از مهمترین انتخابات در تاریخ انتخابات ایران، همین انتخابات پیش رو است. حضور پررنگ ما باعث قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی خواهد شد. به فرمایش حضرت آقا دوره بزن در رو تمام شده است. امروز با افتخار می گوییم که جمهوری اسلامی با اقتدار هم از منافع خود و هم از منافع هم‌پیمانانش در منطقه دفاع می کند. حضور در انتخابات ادای دین به شهدا است و مطمئن باشید آینده انقلاب اسلامی، خیلی روشن است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه نیز با تبریک به رییس جدید هیات دوچرخه سواری خوزستان، گفت: آقای پیرهادی ارتباطات بسیار خوبی دارد و امیدوارم از این ارتباطات در راستای حمایت از ورزشکاران، تقویت بنیه مالی هیات و تقویت زیرساخت های هیات استفاده شود. آقای پیرهادی از افراد سالم، زحمت‌کش و مورد وثوق خیلی از مسئولان استان بوده و این نیز یک ظرفیت است. رییس جدید کار سختی دارد و خواهش من این است که آقای پیرهادی برای حمایت از ورزشکاران هیات، یک برنامه مدون تهیه کند و ما نیز مثل گذشته کمک می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به پیرهادی، عنوان کرد: مهمترین رمز موفقیت خانواده همدلی و همراهی است. حفظ حرمت ها و احترام متقابل به موفقیت یک مجموعه کمک می کند. سرمایه این مجموعه یک پیست و چهار عدد دوچرخه نیست، بلکه حرمتی است که وجود دارد. خواهش من این است که با یک کار خوب علمی و نشست های متوالی، هم از داشته های این رشته استفاده شود و هم به صورتی اقدام شود که ورزشکار ما دغدغه تجهیزات نداشته باشد. ما هم کمک می کنیم اما خواهشم این است که یک برنامه مدون تهیه شود. قرار شد مبلغی به هیات بدهیم تا تعدادی دوچرخه تهیه شود و خانواده ها استفاده کنند و این رشته را معرفی کنیم. تلاش کنیم درِ پیست باز شود. باید به دنبال استفاده از فضای مجازی و رسانه ملی برای معرفی دوچرخه سواری خوزستان باشیم. باید کار استعدادیابی کنیم و میزبان اردوهای تیم ملی باشیم.

وی افزود: یکی از کارهای خوبی که می توان با کمک شهرداری ها انجام داد، بحث مسیرهای دوچرخه سواری و ایجاد ایستگاه های دوچرخه سواری است. همچنین نشست های هم اندیشی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان هم باید مدنظر باشد.

حیدری درباره بازسازی پیست دوچرخه سواری اهواز نیز گفت: بازسازی پیست جزو دغدغه های ما است زیرا از سرمایه های مردم است. ضمن این که کار بازسازی مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری را آغاز کرده ایم و پیمانکار مشغول بازسازی مجموعه است. با پیگیری نمایندگان اهواز نیز فکر می کنم تا خردادماه کار عملیات اجرایی سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز آغاز شود.

وی افزود: ورزشگاه غدیر نیز برخلاف کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد و بیشتر شبیه شیطنت بود، آماده مسابقات لیگ یک شده است. ورزشگاه را با دست خالی بازسازی کرده ایم و انتشار آن کلیپ، کار قشنگی نبود. نباید به دنبال ترحم و تخریب باشیم و عملکرد را زیر سوال ببریم. حقوق پرسنل غدیر هم به زودی پرداخت می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز از اهدای مبلغ  ۵۰ میلیون تومان بابت کمک به هیات های شهرستانی دوچرخه سواری و اختصاص مبلغ ۵۰ میلیون تومان به هیات استان خبر داد و گفت: همچنین مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای کمیته داوران و مربیان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۲ ۱۲:۴۷

آقای مهندس حیدری از اعجوبه‌های مدیریت کشور است اگر در استان چهار نفر مدیر مانند ایشان داشتیم خوزستان گلستان میشد همانگونه که زیر ساخت های ورزش استان را دگرگون کرده است