• یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400021208105
  • خبرنگار : 30054

معرفی بهترین باتری ماشین

معرفی بهترین باتری ماشین

حتما برای شما به عنوان دارنده خودرو پیش آمده که براتون سوال باشه که بهترین باتری ماشین براتون چیه و در هنگام خرید این دغدغه رو داشتین که چی بخرم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استارت آپ باطری کار، نگران نباشید کارشناسان باتری کار در کنار شما هستن تا شما رو راهنمایی کنن که بهترین خرید باتری ماشین رو با توجه به بودجه و کیفیتی که مدنظرتون هست رو بهتون معرفی کنند.

از معروف ترین باتری های ایرانی که در باتری کار موجود است می توان به سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ...  اشاره کرد. که در ادامه به صورت کامل به آن ها خواهیم پرداخت.

به لحاظ تجربی کارشناسان فنی باتری کار به ترتیب سپاهان باتری، برنا و صبا از کیفیت بهتری در بین باتری های ایرانی برخوردارند.

باتری ایرانی بخرم یا خارجی؟

 سوالی هست که در هنگام خرید باتری با آن مواجه می شویم. پیشنهاد می شود حتما از باتری ایرانی استفاده کنید چون با توجه به شرایط تحریم، از آنجا که وارداتی صورت نگرفته است بنابراین باتری های موجود در بازار تاریخ گذشته می باشند و از گارانتی معتبری بهره مند نیستند.

سپاهان باتری

با توجه به نوع خودروی باتری ها متنوعی تولید کرده است. اگر خودروی شما هیبریدی یا به اصطلاح استارت استاپ است پیشنهاد کارشناسان ما برای شما باتری اوربیتال EFB می باشد.

باتری های تحت عنوان EFB = Enhanced Flooded Battery پیشرفته ترین نوع باتری با الکترولیت مایع هستند. که با گستردش کاربرد تکنولوژی Start-Stop در خودروها در جهان، به عنوان راه حلی برای کاهش مصرف سوخت و نشر دی اکسید کربن برای تامین نیاز این نوع خودروها طراحی شده است. این باتری ها طوری طراحی شده اند که با افزایش طول عمر قابل توجه و بهبود شارژپذیری دینامیک برای انطباق با عملکرد در شرایط با شارژ غیر کامل (High rate partial state of charge) پاسخگوی نیاز خودروهای مجهز به عملکرد Start-Stop باشند. علاوه بر این، با توجه به طول عمر بالاتر نسبت به باتری های متداول برای خودروهای متداول که دارای مصرف کننده های الکتریکی زیاد و خودروهایی که نیاز به دفعات استارت بالا در طول روز دارند، مناسب هستند.

این باتری ها حداقل دو برابر نسبت به باتری های متداول در بازار عمر می کنند و از طول عمر بیشتری برخوردارند.

چنانچه در طول روز به طور مرتب خودروی شما استارت می خورد بهترین باطری ماشین مناسب خودروی شما باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان باتری می باشد که اگر بخواهیم نگاهی فنی به این نوع باطری ها بیاندازیم باید گفت صفحات داخل این باتری به روز رسانی شده و به صورت پانچ شده هستن و همین باعث طول عمر بیشتر این باتری ها شده است، برای مثال باید گفت افرادی که تاکسی دارند به دلیل اینکه خودرو برق زیادی مصرف می کند و قاعدتا باطری ماشین زود خالی و یا خراب می شود، این نوع باتری مناسب این نوع خودرو ها هستند.

و اما برند سوزوکی سپاهان باتری یک تجربه موفق برای صنعت ساخت باتری در ایران محسوب می شود. که تحت لایسنس ژاپن و تحت ضمانت ایران به کشورهای همسایه صادر می گردد.

سایر برندهای سپاهان باتری شامل اوربیتال وان قرمز، اوربیتال وان سیلور و ... جز باتری های اکونومی سپاهان باتری بوده که از قیمت و کیفیت مناسب برخوردار است.

شرکت برنا باتری

اکنون با برندهای برنا، گلوبال و ... به فعالیت خود در صنعت باتری ادامه می دهد که تکنولوژی ساخت این باتری ها اکسپند و با آلیاژ سرب – کلسیم است که از آنجا که در ساخت و تولید این باتری ها کیفیت و نظارت دقیق و مستمر وجود دارد باعث گردیده این محصول جز باتری های با کیفیت تولید داخل قرار گیرد.

در حال حاضر شرکت صبا باتری برندهای مختلفی از جمله واریان، آرمو، ورسک و ... به بازار عرضه کرده است. که برند واریان صبا باتری با یکسال گارانتی به عنوان پرفروش ترین و مقرون به صر فه ترین باتری ایرانی در بازار می باشد که تکنولوژی مورد استفاده در آن از نوع اکسپند است.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باطری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha