• چهارشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400021509733
  • خبرنگار : 71647

محمدرضا رهبری ـ بازیگر «بچه مهندس ۴»:

می خواستم جواد جدید خلق کنم!

می خواستم جواد جدید خلق کنم!

محمدرضا رهبری که در شب‌های رمضان سریال «بچه مهندس ۴» با بازی او از تلویزیون پخش می‌شود و جایگزین روزبه حصاری ـ بازیگر اصلی فصل گذشته ـ شده است، می‌گوید فصل‌های قبلی سریال را ندیده، زیرا فکر نمی‌کرده است، روزی در این سریال بازی کند. او همچنین عنوان می‌کند که از قضاوت زودهنگام برخی از مخاطبان سریال نسبت به تغییر نقش جواد جوادی ناراحت است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رهبری ـ بازیگر سریال «بچه مهندس ۴» ـ در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه فصل های قبل این سریال را ندیده است، در این زمینه توضیح داد: فصل‌های قبل را ندیده‌ام؛ البته‌ نه اینکه اصلا نبینم، بخش‌هایی از آن را دیدم زیرا سر کار بودم و اصلا فکر نمی‌کردم روزی «بچه مهندس» را کار کنم. در فضای مجازی بازی ها را دیدم اما خیلی تماشا نکردم تا تقلید نکنم و یک جواد جوادی جدید را خلق کنم.

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس ۴» سپس یادآور شد که در ابتدا قرار نبوده است او این نقش را بازی کند و قرار بوده که همان بازیگر اصلی مقابل دوربین برود. او در این زمینه افزود: اما دو روز مانده به فیلمبرداری با من تماس گرفتند و من رفتم دفتر با آقای سعدی صحبت کردم و به توافق رسیدیم. وقت نشد فیلم‌نامه را بخوانم. وقتی کات می‌دادند من می‌رفتم قسمت‌های بعدی را می خواندم. با این همه فکر می‌کنم خدا را شکر جواد جوادی باورپذیر شده است.

او درباره شباهت‌های شخصیت جواد جوادی با خودش گفت: جوادی یک شاخصه‌ها و تعریفی دارد؛ یک شخصیت معصوم و مظلومی است که سعی می‌کند به همه کمک کند؛ من هم در زندگی سعی می‌کنم به همه کمک کنم و همیشه در زندگی‌ام از اینکه کسی را ناراحت کنم واهمه داشته ام.

رهبری افزود: بعضی‌ها می‌گویند شخصیت جواد عوض شده است و چرا انقدر عصبی است. همه الان می‌دانند که جواد تومور دارد و یکی از علائم تومور، تغییر شخصیت و عصبی شدن شخص است.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که اگر جای تهیه کننده یا کارگردان بود خودش را برای نقش جوادی انتخاب می‌کرد یا نه؟ گفت: بله؛ صد درصد انتخاب می‌کردم؛ البته گزینه‌های دیگری هم بود و بازیگرانی سرشناس تر از من بودند. برخی می‌گویند آقای کاوری دوستش را آورده است اما اولین بار است که با آقای سعدی و کاوری کار می‌کنم.

رهبری در ادامه با ابراز ناراحتی از واکنش و قضاوت برخی از مخاطبان نسبت به تغییر بازیگر نقش اصلی، قبل از آغاز پخش سریال «بچه مهندس»، گفت: بازیگر قبلی به هر دلیلی به توافق نرسید و من به جایش آمدم. ناراحت بودم که چرا برخی قبل از اینکه کار پخش شود و بازی مرا ببینند، قضاوت می‌کردند. ما کار را باید به ماه مبارک رمضان می رساندیم و خیلی دیر کار را شروع کردیم. دو شیفت کار می‌کردیم. عوامل عوض می‌شدند فقط من، کارگردان و یکی ـ دو تا بازیگر دیگر در دو شیفت ثابت بودیم. گاهی چون لوکیشن دور بود همان جا می‌ماندم و می‌خوابیدم و گاهی چند روز نمی‌توانستم حمام بروم. آقای کاوری ریسک کردند زیرا مردم جواد جوادی را با بازیگر قبلی پذیرفته بودند و این ریسک بزرگی بود اما خدا را شکر فکر می‌کنم جواب داد.

او با یادآوری خاطره‌ای از یک سکانس سریال «بچه مهندس» عنوان کرد: ما در سکانسی به خانه بچه‌های آسمانی به مشهد رفتیم. حین فیلمبرداری در آنجا دو کودک آمدند و یکی گفت عمو جواد می شود خواهش کنم با من عکس بیندازید؟ کودک دیگر گفت فکر نمی کنم عمو جواد الان با تو عکس بیندازد زیرا اگر با تو عکس بندازد داستان لو می رود. خیلی برایم جالب بود که یک کودک آنقدر درکش بالاست و می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. این بچه‌ها کسی را ندارند. فقط خدارا دارند امیدوارم مسوولان بیشتر به آن‌ها اهمیت دهند.

این بازیگر درباره دشواری‌ها و نگرانی‌هایی که کرونا برایشان داشته است نیز گفت: هر روز هنروران و بازیگران جدید می‌آمدند و همیشه در فضای باز نبودیم؛ و اکثر لوکیشن‌ها در فضای بسته سالن یا اتاق، فیلمبرداری می‌شد اما همیشه از ما تست می‌گرفتند.

بازیگر سریال «بچه مهندس» همچنین با بیان اینکه مادربزرگش را به خاطر کرونا از دست داده است، به درخواست مخاطبان در فضای مجازی درباره برگزاری امتحانات اشاره و عنوان کرد: این روزها پیام‌های زیادی از دانش آموزان کشورمان دریافت می‌کنم که از من می‌خواهند صدایشان را به مسوولان برسانم تا امتحانات پایان سال را کنسل کنند. من سه ـ چهار ماه قبل، مادربزرگم را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست دادم. از دست دادن عزیزی که بزرگ تر و سایه سر است را با هیچ چیز نمی‌توان جبران کرد. به این جوانان و نوجوانان حق می‌دهم، زیرا با تمام وجودم این درد را درک کرده‌ام.

رهبری که مهمان برنامه «دست در دست» شبکه دو سیما بود، در ادامه درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری، با بیان اینکه در ابتدا به عنوان مجری به مخاطب تلویزیون معرفی شد، عنوان کرد: من را بیشتر به عنوان بازیگر می‌شناسند اما ورودم به تلویزیون با اجرا بوده است. سال ۸۴ با اجرا به مخاطب معرفی شدم. از کودکی عاشق بازیگری بودم. تمام تئاترهای مدرسه را خودم کارگردانی می‌کردم، می نوشتم و بازی می‌کردم. بعد از مسابقه ایران و استرالیا که با انتخاب رشته من همزمان شده بود، جوگیر شدم که ورزش را دنبال کنم. پدرم هم معتقد بود بازیگری امنیت شغلی ندارد. در فوتبال موفق بودم اما یک تصادف باعث شد کشکک زانوی من بشکند و بعد فوتبال را برای همیشه کنار بگذارم. برای بازیگری، کلاس‌های آقای تارخ را گذراندم و بعد در دانشکاه تغییر رشته دادم و بازیگری خواندم. خوشحالم که این اتفاق افتاد آن موقع که تصادف کردم  خیلی ناراحت شدم اما الان می فهمم که خدا دوستم داشت.

او افزود: حدودا ۱۸ سال است که در سینما و تلویزیون بازی می‌کنم و در بیش از ۵۰ پروژه بازی کرده ام و پنج ـ شش اجرای تلویزیونی داشته‌ام. دو تا از این پروژه‌ها روی من تاثیر فوق ‌العاده‌ای گذاشت؛ اولی «میوه ممنوعه» و الان «بچه مهندس۴» و همین طور فیلم سینمایی «بهت» کار آقای عباس رافعی.

این بازیگر در پایان درباره اینکه تاکنون در زندگی‌ حرفه‌ای اش مرتکب اشتباه شده است یا نه؟ توضیح داد: من به عنوان یک بازیگر حتما اشتباه هم کرده‌ام. ما امنیت شغلی نداریم و گاهی ممکن است پیشنهادی به خاطر شرایط مالی  برایمان وسوسه انگیز باشد زیرا ما مثل کارمندان دستمزد ثابت نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۱:۵۱

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۱۷

حصاری خیلی بهتر بود ضمنا با این وضع گرونی مرغ و تخم مرغ و همه چی ، اگر جواد و مرضیه ازدواج نکنن خیلی بهتره و خودشون رو گرفتار نمیکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۰۸

خیلیی سریال خوبه دوسش دارم ☺😊

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۲:۰۰

بله منم دیشب برنامه رو دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۰

عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۰ ۰۷:۱۴

اقای حصاری و رهبری هر دو عالین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۲:۳۸

من هربچه مهندس ۱ و ۲ و ۳ و۴ را دیدم خیلی دوست داشتم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۲:۵۳

تا 3😊

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۴۱

سلام من عاطفه تاجیک هستم از تهران این سریال خیلی عالی هست من فصل اول و دوم و سوم و چهارم رو دیدم بهترین سریال سریال بچه مهندس هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۰

به نظر من اگه مامان صدیقه بود بیشتر لذت بخش تر میشد مرضیه ام با جواد ازدواج مسکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۱۲

بله ایشون واقعا عالی هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۳۴

اره واقعا سریال خوبی بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۱

من خیلی بچه مهندس را دوست داشتم لطفا از این فیلمها که راجع به بچه های بهزیستی هست بیشتر تهیه کنید خدا قوت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۰

بسیار عالییییی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۰

آخه مهندس کجایی⛪🏘🌋

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۱

خیلی عالی بود ولی حیف من این برنامه را دیشب ندیدم اما بازی ایشون در بچه مهندس ۴ خیلی فوق العاده و طبیعی است ممنونم از بازی خوبتان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۴

آقای رهبری علی هستن من نقش آقای حصاری را دوست نداشتم آقای رهبری عالی هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۲:۴۶

من خیلی بچه مهندس رو دوست دارم خیلی عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۲:۴۷

واقعا عالیه و اگر هم جواد با مرضیه ازدواج می کرد خیلی خوب بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۲

اره خیلی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۰۵

آقای رهبری شما عhلی بازی میکنید و خیلی شبیه نوجوانی جواد هستید چهره تون خیلی معصومه خسته نباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۲۳

بازیشون خوبه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۲۴

خیلی هم خوب است، مهم داستان و مفهوم فیلمه، اما من دلم میخاد جواد و مرضیه باهم ازدواج کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۳۰

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۳۶

شما خیلی خوب در بچه مهندس نقش ایفا کردید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۲

به نظر من سریال بچه مهندس عالی بود و خیلی تاثیرگذار بود.ولی کاش نویسنده و کارگردان سریال اجازه بدن کهجوادی طعم خوشبختی رو بچشه.همش شرایط سخت و سختتر رو براش خلق میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۴۰

آقای رهبری عالییییییییییی باز کردین خدا قوت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۸:۰۵

خوب نگاه نکن کی مجبورند کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۳

خیلیییییییییی فیلم مسخره ای هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۱

به شدت فیلم مزخرفیه واقعا مخصوصا با نقش ایشون😶

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۳:۲۴

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۲:۳۰

من که در این فیلم هیچی جز خوبی و زیبایی نمیبینم 😊

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۲

سلام منم بچه منهدس فصل ۱،۲،۳،۴ را دیدم بنظرم تا الان بچه مهندس خیلی جالب و با حال بوده تازه خیلی هم دوست دارم ببینم جواد با مرضیه ازدواج می کنه یا نه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۶

خوبه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۸

من فیلم بچه مهندس رو خیلی دوست دارم و از اول تا فصل چهارشنبه رو دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۳:۵۹

ولی واقعا بچه مهندس ۳ خیلی بهتر بود۰🖤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۰۳

واقعا فیلم بچه مهندس عالیه از کارگردان خیلی ممنونم ♡☆

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۰۹

خیلی عالیه عالیه من ۴ فصل رو دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۱۱

واقعا عااالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۲۱

منم دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۲۹

میگن چرا سریال بچه مهندس با سریال از سرنوشت این قدر شبیه همن ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۳۱

من دوس دارم اما بچه مهدس چهار اگه روزبه حصاری رو تغییر نمی دادن فیلی بهتر بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۷:۱۸

دقیقا من از بازی اقای رهبری خوشم میاد ولی اقای حصاری خیلی بهتر بازی میکرد ولی در هر حال من این سریالو دوس دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۳۷

واقعا بازیگری آقای رهبری حرف نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۲

خیلی خوبه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۲

خیلی عالی بازی میکنین شما بعضی بینندگان دیدگاه بدی دارن برای همین انشاءالله فصل ۵ ساخته شه چون این سریال لیاقتش رو داره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۲

خیلی عالی بازی میکنین شما بعضی بینندگان دیدگاه بدی دارن برای همین انشاءالله فصل ۵ ساخته شه چون این سریال لیاقتش رو داره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۵

من بچه مهندس 4رو بیشتر از همه ی فیلم ها دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۸

من خیلی بازی آقای محمد رضا رهبری دوست دارم خیلی خوب بازی می کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۱۱

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۲۰

آقای رهبری عالی هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۲۱

بچه مهندس خیلی قشنگه و از وقتی که آقای محمد رضا رهبری در اون ایفای نقش کرده قشنگ تر شده💛

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۲۱

اقای رهبری عالیهه و فکر نکنید که جواد جوادی اخلاق و رفتارش به خاطر اقای رهبری تغییر کرده؛ این بخاطر مریضی ای هست که توی فیلم متوجه شدیم و خود کارگردان بهش این کارا رو داده ؛الان اگه روزبه حصاری بود همین کارا رو میکرد؛ . . . اقای رهبری عالیییییییییییییییییه❤❤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۲۲

خیلی خوبه من این سریال رو هرشب میبینم و دوستش دارم❤️💝💖💚💙🧡💕💞💜

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۲۸

خوب است ولی آقای حصاری خیلی قشنگ نقش آفرینی می کردن اما آقای رهبری بدون احساس و خیلی مسخره نقش آفرینی می کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۳۱

سلام من هم برنامه دیشب را دیدم خیلی قشنگ و زیبا حرف زدند واقعا راست گفتند که شخصیت خودشان شبیه جواد است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۴۱

واقعا عالی هست این فیلم 😍

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۵۰

من خیلی از بازیگر بچه مهندس 4 خوشم آمد واقعا کار آقای رهبری عالیه 🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۵:۵۵

بچه مهندس بدک نیست منم از فصل اول نگاه کردم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۵

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی هرچه بگم کم گفتم مخصوصاً محمدرضا رهبری ومهشید جوادی عاااااااالی😍😍😘😘😘😘💌💌🌹🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۶

من از بازیگرای زحمت کش مثل آقای رهبری ممنونم و بچه مهندس ۴ بسیار دلنشین و جذاب هست طوری که من هر شب پیگیرم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۷

خیلی عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۱

من بچه مهندس 1و2و3و 4 رادیدم خیلی دوست داشتم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۳

بنده خدا تو بچه مهندس عالی بازی میکنه.حتی بهتر از حصاری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۵

سریال رو خیلی طولش میدن هرشب یه موضوع کوچکی پخش میکنه 😬

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۵

فیلمبردار بچه مهندس توو سری چهارم زیادی متوهم شده، اکثرا حرفا و برخوردا توو توهم و ساخته ذهنشونه! جوادی فصل‌های قبل خیلی محکم و متین بود اما سری جدید جوادی شخصیتش کلا عوض شده، رفتارش کاملا متفاوته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۵:۵۵

آقای رهبری به جای آقای حصاری بازی میکنند اما اخلاق آقای رهبری خیلی تند هستش من دوست داشتم آقای حصاری فصل ۴ رو بازی کنه اما از حق نگذریم آقای رهبری هم خوب بازی میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۶

کار آقای رهبری خوبه تا این جای کار حدوداً توانسته است نقش جواد جوادی رو خوب ایفا کند اما از حق نگذریم آقای حصاری یه چیز دیگه بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۵:۳۷

من هم موافقم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۷

تنها فیلمی که خیلی دوست دارم بچه مهندسه همه فصل هاش عالیه آقای رهبری هم خیلی خوب نقش خودشون رو بازی می‌کنند بازم خیلی ممنون بابت همه چیز🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۸

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۲۰

واقعا این سریال عالی هست و من این بازیگر را قبول دارم و به نظر من به خوبی ایفای نقش میکند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۲۷

هم نقش آقای حصاری خوب بود هم نقش آقای محمدرضا رهبری ممنونم از نقشتون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۳۱

اتفاقا خیلیم خوبه و با حس بازی میکنه من که دوست داشتم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۳۳

از نظر من بچه مهندس عالیه و محمد رضا رهبری بهتر از روزبه حصاری هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۳۶

جواد جدید چیه،،، بازی بلد نبودی بازی نمیکردی،،، واقعا بازیت افتضاح هست به نظرم برو سراغ کار دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۲

عالین اقای رهبری انشاءالله هرجا باشن موفق

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۴

بنظر من عالیههههه ولی باید امتحان نگیرن حضوری وضعیت بد کشور رو نمیبینن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۵

این سریال خیلی عالیه من هر فصلشو نگاه کردم خیلی عالی هست👍🏻👍🏻👌🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۷

بچه مهندس ۴ خیلی عاااالیه خصوصا با بازی زیبای آقای رهبری. از تمام عوامل و بازیگران این سریال متشکرم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۹

آره بچه مهندس عالیه من هیچ مشکلی با اقای محمد رضا رهبری ندارم 💙💙❤❤❤❤❤❤ بله والا اگه میشه اقای رهبری شما واسه ما کاری انجام بدید چون نمیشه با وجود وضعیت این شکلی ماهم بری مدرسه امتحان بدیم شما اقای رهبری کاری انجام دهید خیلی ممنون از شما عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۹

آقای رهبری فوق العاده در بچه مهندس حضور داشتند♡

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۱

عالی از بازی خوب شما تشکر میکنیم خسته نباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۳

من تا حالا بچه مهندس ۱و۲و۳و۴رو دیدم و خیلی این سریال رو دوست داشتم و دوست دارم جواد و مرضیه با هم ازدواج کنن 😍😺

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۰۵

خوب بود آقای محمدرضا رهبری بازیگر خوبی هستن موفق باشن همیشه ودر نقشهای بعدیشون بدرخشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۱۲

عالیییی ترین سریال

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۱۳

ععععاااااالللللییییی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۱۹

به نظرم بچه مهندس سریال زیایی هست اما متاسفانه اونجایی که جواد تمور مغزی گرفت خیلی ناراحت کننده هست و به نظرم این سکانس خیلس الکی هس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۲۰

فیلم خوبیه ولی اینکه جواد چندین بار از مرضیه خواستگاری کرده و مرضیه جواب مثبت داده عروسی خراب شده و ..... یا اینکه جواد تومور داره و ...... یکم داستان رو خراب کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۲۱

بازی ایشون خیلی عالی و با احساس هست به نظرم خیلی بهتر از جواد قبلی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۳۰

عالی هست..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۰:۱۱

به نظرم این فصل عالیه و با بقیه فصل های بچه مهندس فرق داره چون بازیگر نقش جواد تغییر کرد شاید یکم باعث شده فکر کنن آقای حصاری بهتر بوده چون ایشون رو با نقش بزرگسالی جواد میشناسن اما آقای رهبری بیشتر شبیه بچگی جوادن این سریالو خیلی دوس دارم:))

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۳۱

جواد جوادی جدید بدرد این بچه مهندس 4 نمی خوره فقط وفقط روزبه حصاری من هیچ قسمت سریال بچه مهندس 4 نگاه نکردم نظر ببینند آن رو جلب نمی کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۴۷

عالی من از قسمت اول را دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۷:۵۱

عالی❤❤❤❤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۰۰

خوبه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۱۳

من تمام فصل های بچه مهندس را دیده ام و دیشب برنامه‌ی را دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۱۴

من که هر ۴ تا فصل رو خیلی دوست دارم و هر شب نگاه میکنم🙂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۱۷

بله منم نگاه میکنم واقعاااا این سریال بچه مهندس عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۲۱

اتفاقا محمد رضا رهبری خیلی هم خوب بازی میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۳۴

من هم بچه مهندس 1,2,3,4,را دادیم عالی بوده لطفاً فصل های بعدی را هم بگذارید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۳۵

عالی ،عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۳۶

خیلی عالیه محشره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۴۵

خوب بود ولی فصل سه بهتر بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۸:۵۲

سلام من از روز اول ماه رمضان دیدم آقای رهبری هم خوب بازی میکنن من از این سریال کلی درس گرفتم امیدوارم همیشه موفق باشین خدا پشت و پناهتون از عوامل سریال بچه مهندس ممنونیم که این سریال رو ساختین اگه میشه فصل پنجمش هم بسازین شاهکار میشه 😍😉

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۹:۲۰

ایشون عالی بودن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۹:۲۸

به نظر من آقای رهبری نقش جواد جوادی رو خیلی عالی ایفا می کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۹:۴۴

سریال قشنگیه!🙂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۹:۴۵

اتفاقا از روزبه حصاری بازی کردن و بیشتر بهشون میاد این نقش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۹:۴۶

خیلی خوبه سریالش واینکه از نظر من شخصیت ایشون خیلی بیشتر با بچه مهندس هم از نظر ظاهری هم از نظر اخلاقی و رفتاری شبیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۱۹:۵۱

سلام و عرض ادب وقت بخیر خدمت عوامل سازنده سریال بچه مهندس خیلی از شما تشکر میکنم امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید و فصل های بعدی این سریال را به طور مستمر بسازید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۰:۳۹

سریال بچه مهندس عآااااااالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۳۵

😎😎😎😎

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۰

عالی واقعا شخصیت بچه مهندس چهارم عالیه از سازنده سریال بچه مهندس واقعا تشکر می کنم امیدوارم که فصل ۵ را هم بسازند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۰۶

سلام من فاطمه هستم من عاشق محمد رضا رهبری شده ام و آرزو دارم که حتی برای یک بار هم که شده ایشان رو ببینم ولی فکر نکنم اصلا آرزویم بر آورده شود من وقتی آقای رهبری رو توی بچه مهندس ۴ نگاه میکنم وقتی گریه میکنه خیلی ناراحت میشم و من هم گریه ام میگیره عاشقتم رهبری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۱۱

چی‌ می‌شد آقای رهبری، بچه مهندس سه رو هم بازی می‌کرد. بازیش فوق العادس(:

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۱۹

من قبل از شروع سریال فکر میکردم سریال خوبی نباشد چون آقای حصاری دیگر در آن بازی نمی کند اما الان به نظرم می آید که آقای رهبری بازیگر بهتری برای این نقش هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۲۰

عالی است ولی حیف که روزبه حصاری نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۲۴

من عاشق محمد رضا رهبری ام🥰❤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۲۷

سریال خوبیه من از فصل ۱ تا ۴ میبینم هم اقای حصاری هم اقای رهبری بازیشون خوبه و این نویسنده است که تایین میکنه اخلاق و رفتار جواب چطوری باشه. درسته جواد بیماره و بخواطر اون عصبیه ولی تغیر های دیگه ای هم داره ک جواد در فصل ۳ و ۴ رو تغیر میده. ممنونم از تهیه کنند و کارگردان سریال دستشون درد نکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۳۰

به نظرم کشش داستان بی خود شده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۳۵

اقای رهبری خیلی خوب بازی کردید واقعا خداقوت خسته نباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۱:۳۸

سلام ا ز نظر من بهترین و برترین سریال بچه مهندس ۱ تا ۴ است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۰۵

خیلی عالیه بچه مهندس هرکجاهستین موفق باشیدوسلامت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۱۹

خیلی فیلمنامه به درد نخوری داره و نظر مخاطب رو جذب نمیکنه از همه مهم تر نقش جواد است ک اقای رهبری نتونسته به خوبی این نقش رو بازی کنه،خیلی سرد و بی احساس بازی میکنه. هر کاری هم بکنه به پای اقای حصاری نمیرسه!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۰

کاش روزبه بود. حیف شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۱

باسلام خدمت عرض و ادب به عوامل پشته صحنه سریال بچه مهندس چهار عالییییه!!!من فصل اول و دوم و سوم و چهار رو دیدم بهترین سریالیهههههه در فصل چهاربچه مهندس حضور گرم اقای محمد رضا رهبری عالیییی شده سریال بچه مهندس۴👌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۳۲

فیلم بسیار عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۳۷

باسلام و عرض وادب خدمت عوامل پشته صحنه سریال مهندس 4عالیههههههه!!من فصل1.2.3.4سریال بچه مهندس رودیدم عالیه واینکه حضور گرم محمد رضارهبری درفصل4بچه مهندس عالییی شده👌👌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۳۹

بازیگر خوبی هستن آینده روشنی دارند موفق باشند من از طرفدارانشونم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۳۹

نقشه آقای رهبری خیلی بد هستش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۴۰

من فیلم بچه مهندس را دوست دارم ۱۲۳۴را‌هم‌دیدم‌‌خیلی‌زیباست‌عاشقشم‌😘😘😘 و الان که جواد جوادی مریضی داره خیلی قشنگه من از شما در خواست دیدن این فیلم را دارم‌🤩🤩🤩🤩🤩 😍😍😍😍😍😍😍 امیدوارم فصل پنجمشم ساخته‌ بشه 🤲🤲🤲🤲🤲 امیدوارم از این فیلم لذت ببرید،🙏🙏⁦🙏🙏🙏 ممنونم که به مطلبم گوش دادید 🙏🙏🙏🙏⁦ بای بای

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۴۲

نقش آقای رهبری خیلی بد هستش 😑😑

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۴۳

عالی عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۵۶

واقعا بازی اقای رهبری عالیه.خیلی زیبا و عالی از پس نقششون بر اومدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۲:۵۶

من نظر اینکه شما خیلی خیلی خوب بازی میکنید لطفا از این سریال نرید بیرون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۰۱

عالی بازی میکنن و از همه عوامل ساخت ممنونم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۰۴

سلام بنظر من نباید جواد بهم میزد با مرضیه باید به مرضیه می گفت مریضیش را تا مرضیه انتخاب کند می خواد بمونه یا نه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۰۵

من عاشقتونم آقای رهبری شما صدای زیبا و آرامش بخشی دارید.😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۰۹

خیلی فیلم عالیه💖💖💖💖💖💖

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۲۲

بعد از فصل اول دیگه اصلا نباید ادامه پیدا میکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۲۲

فصل چهار بچه مهندس بسیار جذاب و دیدنی شده است😊آن هم بخاطر آقای رهبری است و ایشون نقش خود را بسیار زیبا انجام میدهد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۲۴

خیلی عالی است واقعا آقای رهبری خیلی بهتر از آقای حصاری نقش جواد را ایفا کردند ممنون از مجموعه‌ی خوب بچه مهندس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۲۶

سلام سریال بچه مهندس سریال خیلی زیبایی های ولی وقتی که جواد امور گرفته یکم بی مزه دارد می شد سابله جواد با مرضیه ازدواج کند خیلی قشنگ می سد بله آقای محمد رضا رهبری بهتر از حصاری هستن وخوب بازی می کنند من از فصل از اول تا حالا همه آس را دیدم و افتخار می کنم به این کار گردان که این سریال زیبا و هیجان انگیز را ساختند و از این سریال عالی ومحشر خیلی درس گرفتم وشالله در آخر جوادی با مرضیه ازدواج کند و تموم شد🥺😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤞🤞

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۵۲

عالیه سریال اش خیلی دوست دارم از فصل ۱ تا آخر و همچنین سریال از سر نوشت که هردو سریال مورد علاقه من هستن بسیا دوست دارممممممممم❤❤❤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۵۴

عالیه بهترین سریالیه که تو عمرم دیدم فقط یع بعدی داره که میگن 9:20 دقیقه شروع میشه خوب میکننش 9:25 خوب بعد 9:30 شروع میشه انگار ما نیم ساعت نگای یه فیلم کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۲۳:۵۹

خیلی خیلی عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۰:۲۵

کاش یکم توش خوشی هم بود تو این فصل ۴ همش درد و اندوه مردم خودشون درد به اندازه کافی دارن الان به خوشی نیازه نه درد ولی خیلی بچه مهندس رو دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۰:۴۷

بسیار پسره با شخصیتی هستش سوای از بازیگری .... چهره هر کسی نشان دهنده شخصیتش هست که ایشون از این قضیه مستثنا نیستند باوقار با شخصیت انشاالله سلامت باشند و تندرست 🌺🌺🌹🌹🌼👏👏👏👏

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۰:۴۸

اتفاقا من با اقاے رهبرے موافقم ن اینکح اشون بهتر از اقاے حصارے بازے میکنن ن چون ایشون بیشتر شبیه نوجوانے جواد اقاے رحمانے هصتن بع نظرم باید ط بچه مهندس ۳ هم اقاے رهبرے بازے میکرند چون فیلم طبیعے تر بح نظر میرسید و این شباهتـــ چشم گیر دیده میشد و فیلم شیرین تر میشد چون یونا تدیّن شبیه اقاے ارحمانے هصتن و این شباهتــ دیده میشه و طبیعے بع نظر میرسع این گونه اقاے رحمانے هم چون شبع اقاے رهبرے هصتش بهتر میشد درهر صورتـــ من هر چهار فصلو دیدم خیلے عالے هص دستــ کارگردانش اقاے سعدے درد نکنه😎

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۰۲

من عاشق این فیلم هستم آنقدر که نگو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۰۸

من این فیلم را خیلی دوست دارم همه فصل هایش را دیدم و اگر تکرارش هم بزارن من میبینم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۱۲

آقای رهبری واقعا عااالی هستن😍😍😍👌🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۱۷

عالی خیلی قشنگ بازی میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۳۴

من‌بچه مهندس‌۱،۲،۳،۴رودیدم‌خیلی‌عالیه‌من‌خیلی‌دوست دارم‌که‌این‌فیلم‌ادامه‌پیدا‌کنه‌ومرضیه‌با‌جواد‌ازدواج‌کنه‌تومار‌مغزی‌جواد هم‌خوب‌بشه‌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۴۲

بنظرم خیلی خوب بازی کردن اقای رهبری من بازی ایشون رو خییییییییییییییییییییییییییلی دوست داشتم وبنظرم همه کسایی که در نقش بچه مهندس بازیدمیکردن عالی بودن واینکه من خیییییلی سریال بچه مهندس رو دوست داشتم ولی کاشک مرضیه و جواد باهم ازدواج کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۱:۴۶

عالی ممنون محمد رضا جان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۲:۵۶

سلام به نظر من نباید نقش های اصلی فیلم را تغییر بدن چون بیننده با آن بازیگر انس گرفته مثلا روزبه حصاری را در نقش جواد پذیرفته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۳:۱۶

خیلی عالی بازی کردن نقش رو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۳:۳۴

سلام با بازی آقای رهبری موافقم ولی انصافا نتونستن اون حسی که جواد جوادی قبلی (آقای حصاری)توی چهره هامون نمایان میشد بوجود بیاره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۴:۳۶

سریالی هست که منتظر هستی زمانش برسه ببینی قشنگه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۴:۵۰

به نظرمن جناب آقای محمدرضا رهبری نمیتواند.نقش جواد جوادی را به خوبی اجرا کند. به نظر من جناب آقای روزبه حصاری در این نقش عالی بودن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۷:۳۷

ببین بچه جون تو عالم کار نباید رو کار کس دیگه ای بری. گر همه تو خیلی بهتر باشی. وقتی این کارو میکنی منتظر عواقبش باش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۹

بله خیلی خوبه به لطف این سریال مدتیه مشکل یبوستم بر طرف شده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۸

اقای کاوری جواداول میوردیدبهتربودایشونم خوبن ولی مردم بااون جوادانس گرفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۹:۴۸

برا من سواله که چرا دیگه خبری از دوستای جواد نیست اونا کجا رفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۰۹:۴۸

آقای رهبری بازیگر توانایی هستند.....و خیلی خوب از پس این نقش بر اومدند...من که واقعا لذت بردم...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۴

سلام این سریال خوب است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۶

خیل خوبه عالییی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۸

سلام سریال بچه مهندس عالی است فوق العاده بازی کردند خدا کنه ادامه داشته باشه ممنون از همه بازیگران مخصوصا خانم مشهید جوادی و آقای محمدرضا رهبری و........ این سریال بی نضیر است .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۸

سلام خیلی مممنننوونن از بابت بازیتون اقای رهبری امیدوارم فصل پنج رو هم بسازید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۵

برنامه خوبه اما من از نویسنده شاکی ام که چرا این وسط جواد تومور گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۱

من سریال بچه مهندس دیدم خیلی عالی بود دوست دارم جواد با مرضیه ازدواج کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۱:۵۲

خیلی عالی بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۲:۲۶

به نظر من هم بازی آقای روزبه حصاری🤵 و محمدرضا رهبری🤵عالی هست👌🏻به دلیل جایگزین شدن بازیگر ، یه کمی زمان میبرد تا بازیگر جدید بخواد که خودشو با اخلاق و ویژگی های فردی که بازیگر قبلی دارد سازگار کند . 😍

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۱

واقعا نمیدونم چی بگم آقای رهبر نقش تونو بی نهایت عالی بازی کردید.من عشق میکنم و یک لحظه از فیلم رو بخاطر ایفای نقش شما و خانم جوادی از دست نمیدم.واقعا خسته نباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۲:۴۳

سلام .آقای رهبری عالی بازی کردند.به نظر من نقش جوادی به ایشان بیشتر شبیه تا آقای حصاری. آقای رهبری خسته نباشید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۳:۰۷

سریال خیلی خوبه هست حداقل کارگردان یعی کرده که مخاطب زیاد نتونه قصه شو بخونه که فک میکنم کمی موفق شده ولی ای کاش که جواد و مرضیه باهم باشند و در اخر بهم برسند امیدوارم این سریال فصل های دیگری هم با بازی مهشید جوادی و محمدرضا رهبری داشته باشد .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۰۳

از نظر من اگر بازیگر دیگری به غیر از آقای رهبری نقش جواد جوادی را در بچه مهندس4بازی میکردند فیلم خراب میشد و من بچه مهندس1و2و3و4 رو دیدم وخیلی دوست دارم امیدوارم 5و6و....ساخته شود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۰۹

من لچه مهمدس را خیلیی‌دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۲۷

عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۲۹

سلام بچه مهندس هم مثل از سرنوشت تو از سرنوشت سهراب تومور گرفت تو بچه مهندس جواد تومور گرفت بنظر من خیلی مسخره شده دیگه ی فصل دوم فصل نه دیگه چهار فصل دیگه گندش در آوردین با این بچه مهندس 4 ولی کنیم دیگه اگه فصل های دیگه هم بسازید خیلی مسخره میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۰

سلام و عرض ادب من و دختر عمویم عاشق این سریال هستیم و هرشب در این ماه مبارک رمضان داریم این سریال را تماشا میکنیم من که ۱۲ سلام هست و دختر عمویم که ۱۳ سالش هست از فصل ۱ داریم این سریال را میبینم و هرشب ساعت ۲۱:۲۰ این سریال را تماشا میکنیم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مرسی از کارگردان، تهیه کننده، و بازی گران این سریال .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۵

👌🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۵۳

آقای محمد رضا رهبری شما خیلی عالی😍😍😍بازی می‌کنید در نقش جواد جوادی و با احساس شما بازیگر خیلی خوبی هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۴:۵۸

آقای محمد رضا رهبری شما بازیگر خیلی عالی هستید😍😍😍 و در نقش جوادجوادی خیلی خوب بازی می‌کنید و با حساس 🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۵:۰۳

آقای حصاری بهتر از اقای رهبری بازی کردند و واقعا درخشیدند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۵:۱۳

عالییست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۵:۵۱

فیلم خوبیه ولی همینجوری ادامه پیدا کنه تا فصل 10 میسازن 😂به نظرم تا فصل 3 بس بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۶:۰۰

سلام بنظرم نقش جواد دربچه مهندس 4 هم قیافش بیشتر شبیه کودکی ونوجوانیشه.هم بازیش روبیشتردوست دارم ومن بچه مهندس 4روبیشتر دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۶:۰۳

ای وای من ندیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۱

بسیار عالی هستند آقای رهبری ونقش جواد رو خیلی خوب ایفا کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۲

نقش آقای رهبری خیلی خوبه واقعا از آقای حصاری بهتر بازی میکنن و چهرشون مهربانانه تر هست آقای حصاری خیلی خشک بازی میکردن فقط کاش اینهمه گرفتار بلایای ریز و درشت توی فیلم نمیشدن 🤭🤭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۴

معصومیت چهره ایشون درد و رنج هایی که تا حالا جواود جوادی کشیده رو بخوبی منتقل میکنه و البته چیزی از ارز باز آقای حصاری هم کم نشده. خداقوت به هردو عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۴

سلام واقعا فیلم بچه مهندس ۴ عالی هس بخصوص وقتی آقای محمد رضا رهبری در فیلم بازی کردن عالی ترم شد فصل ۱ و ۳ و ۴ عالی هستن ولی من از فصل ۲ سریال بچه مهندس خوشم نیومد با بازی مزخرف مانی رحمانی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۷:۴۸

سلام به نظر من فیلم بسیار جذابی هست وآقای محمد رضا ر راهبری نقششونا خیلی خوب بازی میکنن وشباهت زیادی به نقش اول جواد دارند در فصل اول بچه مهندس آفرین به این انتخاب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۰۲

خیلی عالی هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۰۳

خیلی عالیه عالیه من ۴ فصل رو دیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۰

سلام سریال بچه مهندس خیلی عالی هست. نقش جواد جوادی عالی هست. ممنون از آقای رهبری و خانم جوادی ولی خیلی خوب میشه جواد و مرضیه ازدواج کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۹

عالی عالی عالی عالی مخصوصا جواد جوادی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۸:۴۱

بسیار عالی😍

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۱:۵۴

این فصل خیلی چرت بود🙁🙁🙁💔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۲:۱۹

فصل ۴ خییییییلی فیلم چرتی بود . مردم انتظار بیشتری از کار گردان و فیلم نامه نویس داشتن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۲:۱۹

من هم شب دیدم آشغ جوادم ان قدر خوشگل است مهربان است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۲:۳۰

من تا بچه محندس3 خوشم میومد 4 زیاد خوب نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۳:۵۰

ایکاش درفصل چهارم هم همان روزبه حصاری بازی میکرد نه محمدرضا رهبری چون خیلی قشنگ بازی میکردند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۰:۳۹

ماشالله چقدر صدا و سیما حرفه ای عمل میکند،با بازیگر یک روز قبل از فیلم برداری قرداد می بنده، بازیگر سر صحنه تازه متن را می خواند، همه چیز در یک لحظه شکل میگیرد.بابا ای ول عجی مجی هم اینطوری کار نمی کند،خدا رحمت کند علی حاتمی، ملاقلی پور، انتظامی و... اونها عمرشون تلف شد.باید اینجوری کار میکردند هم دنیا را حسابی داشتند، آخرت رو هم بالاخره می خریدند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۳:۱۸

سلام خوب بودی ونقشت را خوب اجرا کردی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۳:۲۳

این جواد از جواد فصلهای قبل خیلی بهتر بازی کرد اما مردم از این مدل سریالها خسته شده اند و نهایتا دوفصل کافی بود..شخصا نگاه نمیکنم چون بازیگر در این مدل سریالها خیلی مهم است با احترام کامل به خانم ثریا قاسمی و فرهاد قائمیان...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۳:۴۰

خیلی خوبه🥰🥰🥰همه فصلاش حرف نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۷:۲۸

با سلام بازی روزبه حصاری بهتربود من چند قسمت فیلم بچه مهندس۴ رادیدم در نقش جوادجوادی خوب و زیبا بازی نمیکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۷:۵۵

سلام. به عوامل فیلم باید خسته نباشید و خداقوت گفت در این دوران سخت فیلم ساختن ولی فکر میکنم یه کم فیلم سرد و بی روح شده فقط دارند به حاشیه میپردازند اصل فیلم که چی بوده یا چی هست مطرح نیست نمیدونم برای بازیگرهاش هست یا کارگردان که عوض شده حس میکنم اصلا شخصیت کودکی و نوجوانی و جوانی جواد جوادی را به کل تغییر دادید و این یه کم تناقضات بوجود اورده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۱۲:۱۹

من اصلا عاشق همین جوادیم آقای محمد رضا رهبری آقا شما فوقالعاده ای

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۱۳:۲۳

سلام لطفا بچه مهندس 5 را هم بسازید. ممنون🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۱۶:۵۷

واقعا آقای محمدرضا رهبری عالی هستن من نقش ایشون رو بیشتر از آقای حصاری دوست دارم امیدوارم بچه مهندس 5 هم ساخته شود من همه ی فصل های بچه مهندس رو دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۱۶:۵۸

سلام اقای رهبری چهره شون بیشتر به بچهگی ها شون میخوره خیلی عالی بازی میکنید و مخصوصا خانم مهشید و جمعا بازیگر های بچه مهندس عالی هستند و خدا قوت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۰:۰۶

فیلم خوبی من تا الان همه فصل هارو دنبال کردم ممنون از سازندش . پیشنهاد میکنم که این فیلم رو تماشا کنید😊

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۰:۱۸

به و الله و الله قسم این توهین ها و بی اخلاقی های شما و ر ا جب روزبه حصاری تاوان داره یا در این دنیا و یا در اون دنیا آقای رهبری شما هم اومدین باز هم همان حرف های آقای وارسته و آقای سعدی رو تکرار کردین ( با بازیگر قبلی به توافق نرسیدن ) بترسید و بترسید از سکوت آقای حصاری همین .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۲:۰۲

واقعاا سریال عالیه ممنون از همه دستن درکاران به خصوص بازیگران وقعاا عالیه👏🏻🙏🏻👌🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۲:۱۰

فیلم خیلی داره بی معنی میشه😑😪 ولی ممنون خوبه تشکر از دستن در کاران🙏🏻👌🏻👏🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۲:۱۸

ی سوال این پیام هارو اقای رهبری میبینه یانه اگه میبینه اتلاع بدین ی چیزی باید بگم که خیلی رو مخ هست که من بگم اصلاه کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۲:۲۰

تورو خدا اگه میبینه بگید من مردم اینقدر که رو مخه این 😑 قسمتون میدم😭😭😭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۲:۲۸

تورو خدا تورو امام حسین جون عزیز ترین کست دیگه پالتو بلند نپوش تورو امام حسین جان بچه ات جون مامانت جان همسرت جان عزیز ترین کست من عزیز ترین کسم خداست چون کس دیگه رو ندارم شمارو نمیدونم دیگه نپوش ابرو هرچه مرده بدبخته بردی زیر سوال نپوش تا ابروت نره نه تنها ابرو خودت بلکه همه مرد ها باشه🙃 افرین مهندس ی وقت ترورت نکنن😂🙃👏🏻🙏🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۳:۰۶

واقعاا سریال عالیه من که خیلی راضی ام🙏🏻👏🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۲۳:۰۹

سلام لطفاا بچه مهندس ۵ رو هم بسازید البته بابازی خوب وزیباو تودل بروی اقای محمدرضارهبری واقعاا واقعاا سپاس بازی عالی دارن ایشون👏🏻🙏🏻♥️

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۰۱:۲۲

خیلی سریال آبکی و بیخودیه از رو پتو و لباس به مریض الکترو شک میدن مغز رو عمل کردن به اندازه یه جنگل هنوز مو رو سرش هست اصلا انگار یه بچه ۵ ساله کارگردانی کرده واقعان متاسفم که بودجه مملکت هزینه میشه برای چنین برنامه های سطح پایینی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۰۸:۳۰

از ناچاری مجبوریم این سریال مزخرف رو نگاه کنیم،جان عزیزت دیگه سال دیگه جواد 5 درست نکن،فقط فصل اولش قشنگ بود،بخدا ما امردم ایران لیاقت مون خیلی بیشتر از این سریال هاست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۱:۱۶

واقعا نباید این کار رو میکردن چون خیلی تغییر ایجاد شد و متاستفانه سریال بچه مهندس که در فصل 《۳》خیلی پر بیننده بود ؛ تمام بینندگان خود را از دست داد . من هم خودم در ماه رمضان پارسال این فیلم رو دنبال میکردم ؛اما امسال دنبال نمیکنم چون :به نظرم نباید ادامه پیدا میکرد و باید فصل اخرش فصل ۳ میبود . و کسی هم انتظار نداشت که ادامه پیدا کند . و یکی هم اینکه تغییر ایجاد شد !!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۱:۲۱

من این سریال را خیلی دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۱:۵۲

حالا امتحان ها اقب بیوفته درس هاچی من که هیچی نمیفهمم همه درس هام خیلی خوبه به جوز ریاضی هیچی از ریاضی نمیفهمم😪😭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۲:۳۳

خیلی عالیه از نظر من آقای رهبری خیلی قشنگ در نقش جوادی بازی کردند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۲:۳۷

سلام آقای روزبه حصاری بهترین بازیگری هستند که دیدم ولی هس می کنم این فصل 4لچه مهندس مثبت به فصل های قبل خیلی اوفتد کرده مثلا بیبی گوهر یا بازیگرهای دیگر بعضی قسمت هارا محکم نمی گویند به نظر من اگر خود آقای علی غفاری بودند خیلی بهتر یود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۵:۲۶

سلام من این برنامه رو ۱ تا ۴ دیدم عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۹:۳۹

آقای رهبری خیلی بهتر هستن من اصلا نقش آقای حصاری رو دوست نداشتم آقای رهبری بازیشون خیلی عالیه 😍😍😍

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۱:۵۷

من آقای روزبه حصاری و مهشید جوادی رو خیلی دوست دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۲:۱۱

آقای حصاری و آقای رهبری خیلی خوب بودند امید وارم یا آقای روزبه حصاری یا آقای رهبری بچه مهندس ۵ رو بازی کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۲:۰۶

خوش به حالتون ای خداااا مگه ما دهه هشتادی های بدبخت چه گناهی کردیم که باید مدرسه رفتن برامون ارزو بشه خدااااااااااااااااا😭😭🥺🥺😔😔🖤🖤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۲:۰۸

من میخوام برم خودمو گور کنم کیا حاضرن بامن بیان باهم بریم دست شون بالا 🙋🏼‍♂️🙋🏼‍♂️🤛🏻🤜🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۶:۱۶

خیلی عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۹:۲۹

اقای محمد رضا رهبری عالی بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۹:۴۸

محمد رضا رهبری واقعا در بچه مهندس ۴ عالی بازی کرد و بازیگر خوبی هست 🌻🌻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۱۰:۱۲

به نظر من که عالیه بازی محمد رضا رهبری و محشید جوادی عالی بازی میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۱۲:۰۰

من بچه مهندس ۴ رو خیلی دوست دارم💚

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۱۴:۴۸

بچه مهندس چهار خیلی مسخره هست.....اولین اشکالش روزبه حصاری رو با رهبری عوض کردین بازی روزبه حصاری بهتر بود....دومین اشکال نویسندش داستانو بد نوشته اصلا بچه مهندس سه رو نگاه کنید به پای بچه مهندس ۴ طلایه چیه داستان مسخرا 😐😐😐😐😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۰ ۱۷:۰۸

سلام به آقای رهبری عزیز شما واقعا عالی بازی کردید و البته من هر روز سریال بچه مهندس ۱ و ۲ و ۳ و ۴ تماشا میکردم انشالله شماهم موفق باشید و تمام عوامل بازیگران بچه مهندس خداقوت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۰ ۲۰:۴۲

ل عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۰۱:۱۵

سلام من نقش روزبه حصاری در فصل ۳ خیلی دوست داشتم اگه میشه میشه در فصل پنجم روزبه حصاری باشه چون من خیلی فصل ۴ دوست دوست نداشتم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۳۶

آقای رهبری دیگه نمیدونن چی بگن میگن میخواستم جوادی جدید خلق کنم این هنر نیست که سریقبل رو ندیدن وظیفه اشون بوده که با دقت برن ببینن تا بتونن مثل آقای حصاری بازی کنن کلا اصلا بازیشون هیچ گونه شباهتی با آقای حصاری نداره دو تا شخصیت متفاوت من بچه مهندس سه رو ده بار نگاه کردم ولی بچه مهندس چهار رو به زور میبینم و کلی حرص میخورم که گند زدن به سریال و واقعا درک نمیکنم اونایی رو که میگن آقای رهبری بازیشون عالیه واقعا رو چه حسابی میگن حتی بقیه بازیگرها هم نمیتونن حس درستی در مقابل آقای رهبری بگیرن و باهاشون ارتباط بگیرن .و خواهش میکنم تحت تأثیر حرف های بی حساب کتاب مردم قرار نگیرین بخواین بچه مهندس پنج رو بسازید که خیلی خیلی بد میشه و توهین به شعور مردم میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۱۵:۲۴

سلام خیلی ممنون برای سریال بچه مهندس ۴خیلی خوبود برای محمد رضار هبری ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۲

بچه مهندس ۴ عالیه آقای رهبری خیلی خیلی خوب ایفای نقش کردند لطفا بچه مهندس ۵ رو هم با حضور آقای رهبری در نقش جواد جوادی بسازید سریال بچه مهندس واقعا بهترین سریال می‌باشد بچه مهندس ۴ واقعا سریال زیبایی ما حتی یه سکانس این سریال رو از دست ندادیم و حتی باز پخش روهم تماشا میکردیم بچه مهندس ۵ رو هم بسازید خیلی عالیههههه خیلی ممنون بابت پخش این سریال

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۲

به نظرم باید بچه مهندس ۵ ساخته بشه بچه مهندس ۴ طوری تمام شد که باید ادامه داشته باشد بچه مهندس ۵ رو با بازی آقای رهبری بسازید ولی آقای رهبری یکم شبیه آقای حصاری بازی کنند و خانم مهشید جوادی در نقش مرضیه توفیقی مقدم اصلا خوب بازی نمیکنند لطفا کس دیگری رو به جای ایشون در بچه مهندس ۵ بگذارید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۲۵

به نظرم اصلا شخصیت جوادی شبیه شما نبود چون اصلا خوب بازی نمیکردید

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۸ ۱۸:۵۳

سلام من واقعا سریال بچه مهندس 4 رو دیدم وبسیار آموزنده است من و خواهرم تصمیم گرفتیم که رشته ی هوا فضا رو بخونیم