• چهارشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1400021510117
  • خبرنگار : 71498

تغییر شماره مرکز پاسخگویی شرکت گاز تهران/نیاز به مراجعه حضوری نیست

تغییر شماره مرکز پاسخگویی شرکت گاز تهران/نیاز به مراجعه حضوری نیست

سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: شماره تلفن مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان تهران از ۱۷۹۴ به ۱۵۹۴ تغییر یافته است.

امیرحسین جاودان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مشترکان تهرانی می توانند تمام مشکلات خود را در ساعات اداری از طریق این سامانه پیگیری کنند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به ادارات گازرسانی در سطح استان تهران نیست، اظهار کرد: تاکنون با خط ۴ رقمی ۱۷۹۴ پاسخگویی در تهران صورت می گرفت اما از طریق امور فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد ملی گاز شماره ۱۵۹۴ اعلام شده است.

وی افزود: پاسخ به تمام مشکلات از جمله اطلاع از صورتحساب، اعلام رقم کنتور، اطلاع از مقررات، تعرفه ها و خدمات شرکت، ارتباط با کارشناسان پاسخگویی به جهت ارائه خدمات بیشتر، ارتباط با واحد شکایات از طریق سامانه ۱۵۹۴ انجام می شود.

سخنگوی شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: در صورت هرگونه حادثه و یا قطع جریان گاز مشترکان تهرانی می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن ۱۹۴ سامانه مرکز پیام شرکت گاز تماس بگیرند تا در صورت لزوم نیروهای امدادی برای آن ها اعزام شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۰:۱۱

من قبض گازودادم ولی هنوزردگوشیمه تاامروزفرصت داشته ولی من۲۲همین برج دادم قبض گاز

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ ۱۱:۱۱

من در تاریخ 29اردی بهشت مبلغ گاز شماره قبض0044661906232را به مبلغ2047000ریال را پرداختم ولی هنوز قبضیمو تسویه پرداخت را نفرستاده ممنون میشوم در این مورد اقدام صورت گیرد مبلغ از طریف بانک ملی ارسال شده ممنونم

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۷ ۰۸:۵۰

سلام من قبض کاغذی گاز رو میخام دریافت کنم اما نمیشه ممنون میشم اطلاعات بدین

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۸ ۱۱:۲۴

سلام من مستاجر هستم شماره اشتراک ندارم تا قبض برای خودم ارسال بشه چجوری میتونم شماره اشتراک رو پیدا کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۸ ۱۴:۳۲

در مورد نصب تجهیزات گاز برای منازل نظر داشتم. این تجهیزاتی که خارج از خانه نصب میشوند بسیار خطرناکند از لحاظ برخورد عابر پیاده با آن. چیزی که برای من اتفاق افتاد و آنچان ضربه ای به سرم خورد که بشدت پرت شدم. تعجب میکنم چرا سرم نشکست! بخصوص در پیاده روهای باریک و زمانهای غروب وشب. این علمک ها خیلی پایین و مخاطره آمیز هستند. لطفا" اگر در جای دیگری باید این شکایت را بکنم بفرمائید.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۵ ۱۰:۰۵

با سلام. و خسته نباشید. امروز 25 دی ماه است و دو روز است که بخاطر کمبود گاز تهران تعطیل است.و ما صرفه جوئی میکنیم. اما در دور میدان تجریش و سر پل و اول خیابان ولیعصر ما شاهد هستیم که رستوران ها و اغذیه فروشی ها صندلی ها را درخیابان گذاشته اند و بخاری گازی سقفی را در خیابان گذاشته اند که هم صندلی ها و هم خیابان گرم شود. هیچ برخوردی هم با این مغازه ها نمی شود. چرا؟ آیا کسانی که پول بیشتر بدهند میتوانند بیشتر گاز بسوزانند؟

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۶ ۱۱:۲۱

سلام نمیدونم شکایت در خصوص پاسخگویی شماره 1594 به این قسمت مربوط میشه یا خیر ولی کلا رسیدگی به انتقادات و شکایات در کشور عزیزم وضعیت افتضاحی داره. چرا باید یک قبض گاز بعد از پرداخت دوباره برای مشترک ارسال بشه.؟!!!!... .. چند روزه که برای همین موضوع به شماره 1594 تماس میگیرم که متاسفانه شماره 1594 پاسخگو نیست. بعد از انتظار در حدود 17 تا 18 نفر، تلفن قطع میشه. چندین روزه که علاف شدم. مردم باید چقدر هزینه ی یک تلفن رو بابت مشکلاتشون پرداخت کنن اونم مشکلاتی که 95 درصدش رو خود سیستم بوجود آورده. 35 دقیقه انتظار برای پاسخگویی یک شماره تلفن؟!!!! دنیا داره کلیه خدماتش رو به سوی شبکه های غیر متمرکز دیجیتال پیش میبره .