• چهارشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400021510461
  • منبع : نمایندگی سمنان

الزام برپایی مراسم احیا در اماکن روباز/ رفع محدودیت تردد در 2 شهرستان استان سمنان

الزام برپایی مراسم احیا در اماکن روباز/ رفع محدودیت تردد در 2 شهرستان استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: محدودیت تردد به جزء میامی و آرادان در مابقی شهرستان های استان سمنان که در رنگ بندی جدید کرونایی در شرایط نارنجی و قرمز قرار دارند همچنان برقرار است.

 حبیب‌الله خجسته‌پور در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرک گلستان سمنان افزود: با توجه به آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان سمنان در وضعیت قرمز، شهرستان‌های آرادان و میامی در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
وی با اشاره به تغییر رنگ‌بندی و کاهش روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، ادامه داد: مردم استان سمنان در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی جزو سه استان برتر کشور هستند که جا دارد از تک تک مردم شریف این دیار قدردانی کنیم.
وی ادامه داد: این تغییر رنگ به معنای عادی سازی نیست و همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا ویروس رعایت شود و به ویژه از برگزاری اجتماعات و ازدحام در کنار یکدیگر خودداری کنیم.
خجسته پور با  قدردانی از زحمات مدافعان سلامت تصریح کرد: به‌حمدالله مرحله عمومی تزریق واکسن علیه بیماری کرونا ویروس مدتی است که در استان آغاز شده و تا به این لحظه افراد بالای ۸۰ سال در حال واکسینه شدن هستند و در مراحل بعدی، سنین پایین تر هم واکسینه خواهند شد.
وی گفت: با توجه به اعلام رنگ بندی جدید، تمام شهرستان های استان به جزء شهرستان های آرادان و میامی که در وضعیت زرد هستند، محدودیت تردد دارند و آیین ویژه ماه مبارک که در حال انجام است باید در فضا و محوطه باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و البته در مدت زمان کوتاه، برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: برای شهرستان سمنان که در وضعیت رنگ بندی قرمز قرارد دارد، اصناف گروه ۱ مجاز به فعالیت هستند و فعالیت برای سایر گروه ها ممنوع است و شهرستان هایی که در وضعیت نارنجی هستند، علاوه بر گروه ۱، گروه ۲ هم مجاز به فعالیت هستند که تقریبا می توان گفت اکثریت قریب به اتفاق صنوف را شامل می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha