• پنجشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400021610673
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی:

فراموشی یوم الله قدس از خواب‌های تعبیرنشدنی نظام سلطه است

فراموشی یوم الله قدس از خواب‌های تعبیرنشدنی نظام سلطه است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی گفت: کم رنگ شدن و به فراموشی سپردن یوم الله قدس از خواب‌های تعبیر نشدنی نظام سلطه است.

سعید میرزاجانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) بوده که نمادی برای صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان فریاد کوبنده امت اسلامی در مقابل مستکبران عالم، بر هیچ انسان آزاده‌ای پوشیده نیست و حضرت امام (ره) نیز این روز را یک روز جهانی تعبیر می‌کردند که فقط مختص به قدس نبوده و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است.

وی ادامه داد: بنابر فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی، یوم الله قدس، روزی برای هشدار به همه قدرت‌های استکباری است که رویای تسلط بر سرزمین‌های اسلامی و به زانو درآوردن مسلمانان  رویایی تعبیر ناشدنی است.

میرزاجانی متذکر شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، تنها راه آزادی قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و راه‌های مذاکره و سازش بی سرانجام و عقیم هستند.

وی در راستای تبیین ارزش‌های مسلمانان در روز قدس امسال، تاکید کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که طرح تبلیغاتی معامله قرن، الحاق کرانه باختری، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همگی در اوج بی شرمی و وقاحت برای حذف موجودیت فلسطین و تضعیف جبهه مقاومت انجام گرفته‌اند به فضل الهی با شکست مواجه خواهند شد. 

وی با تاکید بر این‌که روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: روز قدس سال ۱۴۰۰ مصادف با اولین روز قدس قرن جدید بوده و حساسیت مضاعف ناشی از تحولات منطقه و شیطنت‌های رژیم غاصب صهیونیستی هم‌چون ترور دانشمند هسته‌ای و تروریسم هسته‌ای مثل خرابکاری تاسیسات هسته‌ای نطنز، موجب ایجاد خیالی خام برای صهیونیست‌ها شده که در این راستا آن‌ها می‌پندارند، شرایط کنونی، فرصتی برای زورگویی و آدم کشی حرفه‌ای آن‌ها است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید استان همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ضمن انزجار از رژیم غاصب و حامیان منطقه‌ای، بر پیمان و میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید کرده و ضرورت حفظ وحدت حول ولی فقیه زمان را برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیست‌ها یادآور می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha