• پنجشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400021610839
  • خبرنگار : 71536

اعلام حکم دستیاران ویلموتس/ فدراسیون فوتبال ۳۵ میلیارد تومان محکوم شد

اعلام حکم دستیاران ویلموتس/ فدراسیون فوتبال ۳۵ میلیارد تومان محکوم شد

فدراسیون فوتبال از سوی فیفا به پرداخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به دستیاران مارک ویلموتس محکوم شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته شوک دیگری از دوران حضور مارک ویلموتس در ایران دریافت کرد. حکم دستیاران بلژیکی و اسپانیایی این سرمربی در دوران حضور در ایران از سوی فیفا ارسال شده که هر کدام از مربیان این فدراسیون را ۷۰۰ هزار یورو و در مجموع یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو محکوم کردند.

با توجه به نرخ یورو در بازار ایران، محکومیت جدید فدراسیون فوتبال بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و همکارانش آب می‌خورد. البته فدراسیون فوتبال همانند پرونده مارک ویلموتس، نسبت به حکم دستیاران وی هم اعتراض دارد و این پرونده را در دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد.

این محکومیت در شرایطی است که در روزهای گذشته، ساختمان فدراسیون فوتبال نیز به علت بدهی به شستا بابت استقراض برای پرداخت طلب ویلموتس، بر باد رفته و حالا این فدراسیون در خانه خودش، غریبه است و باید به فکر مکان یا راهکاری جدیدی برای آینده باشد.

به جز این موارد، در حال حاضر پرونده محکومیت ۶.۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش جریان دارد و اهالی خیابان سئول امیدوارند بخشی از این حکم سنگین شکسته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۱

پول بیت‌المال را حیف و میل می‌کنید اصلا فوتبال نمی‌خواهیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۱۷:۳۸

بعد از ویلموتس و دستیارانش ، باید به آشپز و باغبان و مستخدم و راننده و ، و ، و، پول یا مفت بدهند . !!!!!!!! درود و صد هزار آفرین به تاچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 1 اشپز

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۶ ۲۲:۱۳

عیب نداره از بیت المال بدید بهش. وزارت ورزش وظیفه اصلی اش حمایت از توپ بازی 11 تا مرد گنده است و مسوولیتی در قبال اشتغال و ازدواج و فرهنگ جوانان ندارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۰:۰۱

فدراسیون فوتبال داره چوب نهادینه کردن قانون گریزی توی فوتبال رو میخوره که خودش ازش حمایت کرد. اگه چشماشونو به همه واقعیات و قانون گریزی ها نبسته بودن، فوتبال رو خصوصی کرده بودن، و جلوی زیرآبی رفتن تیم‌های دولتی و خصولتی رو گرفته بودن، هر کسی توی فوتبال به اندازه استحقاق و تواناییش در می‌آورد و خرج می‌کرد، و کارشون به اینجا نمی‌کشید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۷ ۰۱:۵۵

خوب اصلا فوتبال محروم بشه! در عوض، سر امثال تاج و کفاشیان همچنان بلند هست. ۳۵ میلیارد که هیچ، توپ هم نمیتونه تکونشون بده!