• جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۱:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400021711129
  • منبع : نمایندگی کردستان

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز آزادی فلسطین است

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز آزادی فلسطین است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه درج روز جهانی قدس در تقویم با ابتکار امام خمینی حلقه وصلی برای هم‌صدایی امت اسلامی است گفت: طلوع انقلاب اسلامی ایران آغاز فصل جدید مبارزه برای آزادی فلسطین است و حمایت های جمهوری اسلامی مهمترین عامل پدیدآورنده جبهه مقاومت بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی ضمن گرامی داشت روز قدس، طلوع انقلاب اسلامی ایران را آغاز فصل جدید مبارزه برای آزادی فلسطین اعلام کرد.

متن کامل پیام نماینده ولی فقیه در کردستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس با ابتکار امام خمینی در تقویم همه مسلمانان دنیا درج شد تا حلقه وصلی برای هم‌صدایی امت اسلامی در راه برافراشته نگه داشتن پرچم فلسطین در مقابل سیاست های مکارانه استکبار و صهیونیسم باشد چرا که آنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن مسئله فلسطین بودند .

طلوع انقلاب اسلامی ایران آغاز فصل جدید مبارزه برای آزادی فلسطین بود و حمایت های جمهوری اسلامی مهمترین عامل پدیدآورنده جبهه مقاومت شد نتیجه این حمایت ها چنان شد که ارتش این رژیم جعلی که زمانی خود را شکست ناپذیر می‌دانست امروزه در مقابل جریان مقاومت در لبنان و فلسطین و سوریه به زانو درآید و این همان وعده الهی بود که خداوند به مجاهدان در راهش داده بود.

امروزه با توجه به شرایطی که ویروس منحوس کرونا در جامعه پدید آورده امکان راهپیمایی و اعلام انزجار جمعی وجود ندارد اما وظیفه روشنگری همچنان بر عهده نخبگان جامعه است .

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همه نخبگان، روحانیون شیعه و اهل سنت، و فعالان رسانه‌ای و اجتماعی درخواست دارم تا با استفاده از ظرفیت های ارتباطی خود با بدنه جامعه به تبیین مبارزه برای آزادی فلسطین به عنوان جهاد و فریضه و مطلوب اسلامی بپردازند و همچنین روشنگری کنند که یکی از عمده ترین سیاست های امروزی آمریکا انتقال درگیری ها به پشت جبهه مقاومت و عادی سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha